رفتن به محتوای اصلی

آیا آغاز یک جنگ، تنها راه نجات احمدی نژاد است؟
10.06.2009 - 19:45

جناح احمدی نژاد آماده نیست تا میدان رقابت را براحتی ترک نماید لذا به شیوه های تهدید و ارعاب و براه انداختن سرکوب های خیابانی روی آورده است که سئوال اساسی در اینجاست ،عاقبت همه این در گیری ها ـ ایران را به کدام سو سوق می دهد؟«سپاه موسوي را تهديد کرد:‏ انقلاب مخملی را در نطفه خفه می کنیم در روزهاي گذشته حمله به ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی شدت گرفته و حتی خبرگزاری دولتی ایرنا تایید کرد که در برخی از شهرها از جمله قم ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی به آتش کشیده شده است.سپاه حضور هواداران میر حسین موسوی در خیابان ها را بخشی از انقلاب مخملی معرفی کرد.سایت روز«

پس از آنکه جمهوری اسلامی توانست همه مخالفان خود را سرکوب و اعدام و وادار به مهاجرت نماید اینک تضاد تاریخی آنها در همه زمینه ها باریگر سربر آورده اند و آنها می خواهند بطور جدی یکبار برای همیشه بایک دیگر تصفیه حساب نمایند.هریک از آنها به خود مشروعیت تاریخی ،مذهبی ،انقلابی می دهد و رهبری جامعه ایران را ازآن خود تلقی می نماید.

تضادهای تاریخی جریانات مذهبی در ایران به اوج خود رسیده است ومردم برای رسیدن به اهداف خود ظاهر لوای خواسته های اساسی خود که چیزی جزء تغییرات بنیادی در حکومت سیاسی به خیابانها آمده اند.یکی ادعای مدیریت جهان را ودیگری به این نتیجه رسیده است که تنها مدیریت ایران کافی است.تضاد های ایدولوژیک هرچه بیشتر در درون حکومت اسلامی که از آغاز روی کار آمدن شان تا کنون هموراه در قاموس وحدت اضداد توانسته اند در کنار یک و دیگر دوام بیاورند به دوران برخورد های خشن و تصفیه حساب های تاریخی رسیده است.یکی از آنها باید بماند ودیگری باید میدان را خالی کند.سئوال اساسی و کلیدی در اینجاست که کدامیک قوی تر و کدامیک ضعیف تر است تا میدان را ترک نماید تا قدرت را در اختیار دیگری بگذارد؟ در چنین شرائطی میدان نبرد همه چیز را تعین خواهد کرد.تاریخ تا کنون بدینگونه نوشته و شاهد بوده است!

جناح احمدی نژاد پس از شکست در انتخابات پیش رو نیز مقام خود را که باید طبق قانون اساسی پس از کمتر از دو ماه در اختیار رئیس جمهور برگزیده بگذارد، احمدی نژادبراحتی مقام ریاست جمهوری خود را در اختیار برنده انتخابات نخواهد قرار داد.طرفداران احمدی نژاد با در اختیار داشتن نیروهای فرماندهی سپاه و بسیج و ارتش و وزرات اطلاعات و صدا و سیما و روزنامه کیهان بیت رهبری به ریاست حسین شریعتمداری علیه برنده انتخابات دست به توطئه خواهند زد که آنموقع وضعیت ولی فقیه نیز لرزان خواهد گردید چراکه او باید جانب یک جناح معین را بگیرد ودست از مانور دادن بردارد؟

احمدی نژاد در سالهای گذشته از ظهور قریب الوقوع امام زمان خبر داده است.جریان امام زمانی حجتیه همواره یکی از شروط ظهور مهدی عجج فرج الله تعالی را افزایش فساد و جنگ و خونریزی بر روی زمین فرا گرفته باشد می دانند. از نظر آنها خون همه جا را باید گرفته باشد تا جائی که تا زانوی اسب آن حضرت نیز باید خون دیده شود.از نظر جریانات نزدیک به حجتیه و مصباح یزدی ازدست دادن قدرت سیاسی و نظامی جزو محالات است.بنابر نظر آنها ،چون آنها زمینه سازان ظهور حضرت امام زمان هستند پس هیچ اراده ائی نمی تواند در راه رسیدن به اهداف الهی آنها خللی ایجاد نماید.بدین لحاظ آنها تلاش خواهند نمود تا زمینه های جنگ و خونریزی را برای ظهور امام زمان فراهم نمایند.اگر آنها تشخیص دهند که قدرت زمینه سازی ظهور امام زمان را از دست خواهند داد ،همه کوشش های خود را بکار خواهند گرفت تا با براه انداختن یک جنگ تمام عیار ،مانعی برای پیروزی مخالفان فکری و نظری خود ایجاد نماید تا آنها به قدرت نرسند!بهمین خاطر جریان فکری احمدی نژاد با پشتیبانی همه جانبه سپاه ،بسیج ، ارتش ، وزرات اطلاعات و با همت سربازان گمنام امام زمان دست به تحریکات جدیدی علیه اسرائیل و امریکا و یا یکی از کشورهای خلیج فارس دست خواهند زد تا در ظرف دوماه آینده یک جنگ منطقه ائی آغاز گردد تا تفویض مقام ریاست جمهوری به برنده انتخابات به تاخیر در آید تا سیاست های دراز مدت خود را تا ظهور امام زمان پیاده نمایند! رژیم اسلامی یکبار به واسطه جنگ ایران وعراق خودرا از همه گرفتاری های آنوقع نجات داد و توانست برهمه تضاد ها و اعتراضات مردم فائق آید وهمگان شاهد بودیم که رژیم اسلامی به واسطه جنگ چگونه توانست همه گروه ههای سیاسی سرکوب و بنی صدر را مقام ریاست جمهوری خلع قدرت نماید.امکان اینکه جریان احمدی نژاد نیزاز تجربه گذشته که خمینی آن جنگ را یک موهبت الهی برای بقای حکومت اسلامی توصیف کرد اینک احمدی نژاد نیز می تواند برای بقای خویش از آغاز یک جنگ بهره ببرد!

«همسر شهيد رجايي تشريح كرد: برنامه براندازانه‌ي حجتيه و ديگر مخالفان امام ـ واقعيت اين است در حالي كه امام در نامه اي كه به يكي از اعضاي شوراي نگهبان تذكر داده بودند كه مبادا يك مرتبه متوجه شويد همه چيزتان دست انجمن حجتيه اي ها افتاده است، اما از آن زمان تا كنون اين پيش بيني و نصيحت آگاهانه و دلسوزانه از جانب برخي ناديده گرفته شد.اين انديشه قطعا بر اين عقيده است كه انقلاب اسلامي قيام امام زمان(عج) را به تاخير انداخت و اكنون هر تلاش مذبوحانه‌اي را براي براندازي نظام جمهوري اسلامي خدمتي به امام زمان (عج) و گامي در جهت تعجيل در ظهور امام زمان(عج) تلقي مي‌كند. حجتيه با جريانهاي مختلف مقدس مآب و متحجر در بعضي موارد وجه مشترك فكري دارد. اين وجه مشترك داستان 99 نفر را پديد آورد. يادمان نرفته است برخي از كساني كه امروز به نام امام و به نام ولايت از محدود كردن ركن جمهوريت نظام دفاع مي‌كنند در زمان امام در جمع 99 نفره منسجمي در اوج بحران جنگ به مخالفت با امام برخاستند. ديدگاههاي ايشان را به مولوي و ارشادي تقسيم كردند، امروز اين افراد به بهانه دفاع از ولايت و از امام برخي از ياران امام را حذف مي‌كنند.«

چرا آزمايش سپر موشكي اسرائيل در قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایران به انجام رسید؟

«رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه آزمایش سپر موشکی خود با نام «شارویت آکسامیم» را آغاز کرد. به نوشته روزنامه هاآرتص، این سپر موشکی ویژه مقابله با پرتاب موشک هایی با برد 40 تا 250 کیلومتر است که در زمان جنگ 33 روزه پرتاب می شدند. این سپر موشکی بخشی از سیستم مرکب ویژه تامین امنیت رژیم صهیونیستی در برابر پرتاب موشک است. ایلنا: وزیر دفاع آمریکا گفت که پنتاگون به درخواست رئیس‌جمهوری این کشور، برنامه‌های خود برای اقدام نظامی علیه ایران را به‌روز کرده است«.

چرا اوباما رئیس جمهور امریکا که از آغاز روابط نزدیک و بدون پیش شرط با ایران سخن می گوید اما قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایران ، برنامه‌های نظامی خود را به‌روز کرده است؟

«به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، «رابرت گیتس»، در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد: «در پی گفت‌وگوها با رئیس جمهوری برنامه‌های نظامی خود را به‌روز کرده‌ایم و تمامی گزینه‌ها را روی میز داریم.»

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌های نظامی برای حمله به ایران به‌روز نشده است، گفت: «هر رئیس‌جمهوری تمایل دارد مطمئن شود که برنامه‌های نظامی کشورش به‌روز هستند.»

چرا اسرائیل و امریکا ـ خود را در حال آماده باش نظامی قرار داد ه اند؟آنها چه پیام هائی از جانب جناح احمدی نژاد دریافت نموده اند؟ تا آنجائیکه اسرائیل به شهروندان غیر نظامی خود نیز آموزش دفاعی داده است ؟چرا پایگاه نیروی دریائی فرانسه ،قبل از انتخایات ریاست جمهوری در ایران بسرعت افتتاح گردید؟در حالیکه قرار بود آن پایگاه در سال 2010 آغاز به کار نماید؟

زمینه های لازم برای یک رویائی ایدولوژیک خشن که از قرائت های مختلف ازاسلام مانند جنگهای خونین اصو لیون و اخباریون در قرن هفدهم میلادی که در طول تاریخ رخ داده است ـ باردیگر نشانه هائی از شعله گیری افکار متحجر گذشته بر آسمان ایران سایه افکنده است.اختلافات همه دستجات سیاسی و مذهبی ،جامعه ایران را به آستانه جنگی خارجی و یا داخلی که از جانب مردم ایران کاملا ناخواسته است ـ خواهند کشاند. صاحبان اندیشه های مختلف سیاسی و مذهبی در درون حکومت اسلامی به اندازه کافی مسلح هستند و آنها هر آئینه می توانند به روی یک دیگر آتش بگشایند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.