رفتن به محتوای اصلی

تروریست سیدنی کیست و کتاب شعرش را چه کسی انتشار داد؟
17.12.2014 - 22:30

 

اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی که همچنان نیروهای تحت‌امرش از دستگیری اسیدپاشان اصفهان عاجزند! و همه‌ی تلاش خود را به کار برد تا راز جنایات کهریزک از پرده بیرون نیافتد و حتی برای کتمان ماندن آن دست به قتل و ... برد، روز سه‌شنبه ضمن تکذیب روحانی بودن محمد حسن منطقی گفت: «این آدم کلاهبردار بوده و برای اینکه پناهندگی بگیرد ادعای سیاسی بودن و روحانیت کرده‌است.»

او با تشبیه ماجرای گروگان‌گیری در سیدنی به «یک نمایشنامه» افزود: «نمی‌خواهیم بگوییم که استرالیا پشت این کار بوده اما به نظر می‌رسد دست‌هایی پشت پرده است و کشورهای غربی قصد دارند تا با مرتبط کردن این موضوع با ایران کم‌کاری‌های خودشان در مقابله با تروریست را به حاشیه ببرند.»

http://www.radiofarda.com/content/f12-sydney-incident-details/26746481.html

ادعای احمدی مقدم در حالی صورت می‌گیرد که کتاب شعر محمد حسن منطقی در سال‌ ۱۳۷۴ توسط «سعید حامد صابری» و در سال ۱۳۷۵ توسط نشر دانش انتشار یافته است. تاریخ انتشار کتاب وی همان سالی است که وی از استرالیا تقاضای پناهندگی کرده است.

http://www.nosabooks.com/WebUI/Search.aspx?qk=publisher&q=%D8%AA%E2%

80%8D%D9%87%E2%80%8D%D8%B1%D8%A7%D9%86%E2%80%8C:%20%D8%B3%

E2%80%8D%D8%B9%E2%80%8D%DB%8C%E2%80%8D%D8%AF%20%D8%AD%E2%

80%8D%D8%A7%D9%85%E2%80%8D%D8%AF%20%D8%B5%E2%80%8D%D8%A7%D

8%A8%E2%80%8D%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C&qts=3&adv=0&rp=1

سعید حامد صابری یکی از نزدیکان سپاه پاسداران و فعال در زمینه‌ی سینمای جنگ است. به گفتگوی او تحت عنوان «تهيه کننده برنامه سي نما» با جام جم آنلاین در زمینه‌ی سینمای جنگ توجه کنید .

http://www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100004221993

وی هم‌چنین به عنوان تهیه‌کننده همراه با مرکز تحقیقات و مطالعات جنگ سپاه پاسداران «به اتفاقات هشت ساله دفاع مقدس در قالب یک بسته مصور از تاریخ جنگ می‌پردازد. »

http://www.abna.ir/persian/service/art/archive/2011/09/07/264242/story.html

برنامه «هشت روز، هشت سال» كه شامل روزشمار دوران جنگ است، به مدت 100 روز از شبكه یك سیما روی آنتن رفت.

http://payam.tct.ir/?siteid=2&pageid=585&newsview=23326

آیا انتشار کتاب شعر محمد حسن منطقی توسط چنین فردی دال بر شناخت و همکاری این دو حداقل در گذشته نیست؟

چرا فرمانده نیروی انتظامی که از ایجاد امنیت در تهران عاجز است به جای ارائه‌ی اطلاعات درست و واقعی به فرافکنی پرداخته و دم از «توطئه» و ... می‌زند. آیا به این ترتیب «آی دزد، آی دزد» نمی کنند؟  آیا می‌توان به چنین فرمانده نیروی انتظامی‌‌ای اعتماد کرد؟ آیا می‌توان حفاظت از جان و مال و حیثیت مردم به دست چنین افرادی سپرد؟ ‌

محمد حسن منطقی بروجردی نه تنها روحانی خود خوانده نیست بلکه درس‌آموخته‌ی مکتب مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و داماد حبیب‌الله مباشری معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق است.

http://fararu.com/fa/news/217176/

زهرا (محبوبه) مباشری رئیس پیشین دانشگاه الزهرا که پس از زهرا رهنورد به این پست گماشته شد همسر وی بوده که ظاهراً از وی بصورت غیابی طلاق گرفته است.

 

عکس او در جمع «زنان اندیشمند اسلام» و در کنار کامران دانشجو (وزیر علوم احمدی‌نژاد)، طیبه ماهروزاده (همسر حداد عادل و مادرزن مجتبی خامنه‌ای) و نسرین سلطان‌خواه (معاون علمی و فناوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در دولت احمدی‌نژاد) نشان‌دهنده جایگاه او در «نظام اسلامی» است.

این اسناد به خوبی نشان می‌دهد که  محمد حسن منطقی در نظام اسلامی دارای چه پایگاهی بوده و می‌توانسته باشد. او همچنین با لباس روحانیت در حضور مهدی کروبی به توصیه‌های وی در زمینه‌ی آموزشی توجه می‌کند که نشانگر بطلان ادعاهای رئیس نیروی انتظامی است.

https://www.youtube.com/watch?v=RwPK_tgHFJA&list=UUSVKBHOtExSbKHtIr3h9Luw&index=12

این که یک روحانی دانش آموخته دانشگاه امام صادق چگونه صاحب آژانس توریستی می‌شود و به کلاهبرداری از مردم مبادرت می‌کند بر می‌گردد به معجزات «نظام اسلامی» و برکات نزدیکی به «ولایت فقیه».

دست‌وپا زدن عناصر اطلاعاتی رژیم که تحت عنوان «منبع آگاه» به صحنه‌آمده‌اند نشانگر هراس آن‌ها از برملاشدن هویت اصلی «تروریست سیدنی» است. (۱)

یکی از همین «منابع آگاه» در گفتگو با سایت اطلاعاتی «باشگاه خبرنگاران»‌ می‌گوید:

«این فرد پس از فرار از ایران به دنبال تحصیل تابعیت جدید بوده و لذا طبق قانون ترک تابعیت به معنای از دست دادن آن است و لذا این گروگان‌گیر قانونا نه ملیت ایرانی و نه هیچ ارتباطی با ایران دارد.»
  
این «منبع آگاه» همچنین اضافه کرد:


«بالاترین احتمال این است که این فرد پس از خروج از ایران جذب منافقین شده چرا که آن‌ها برای رسیدن به هدف‌های شوم خود از چنین سوژه‌هایی استقبال می‌کنند تا از آن‌ها بهره‌برداری تبلیغاتی کنند.»

http://www.yjc.ir/fa/news/5073057/گروگانگیر-سیدنی-قانوناً-ملیت-ایرانی-ندارد-شیخ-هارون-در-ایران-متهم-به-قتل-بوده-است

ادعاهای دروغ «منبع آگاه» رژیم در حالی مطرح می‌شود که طبق قوانین ایران که در زمان رضاشاه به تصویب رسید، تحصیل تابعیت جدید باعث از رفتن تابعیت قبلی نمی‌شود و این مهم با یک فرایند طولانی می‌بایستی در دادگاه و به صورت رسمی صورت گیرد و به همین بهانه دولت جمهوری اسلامی تا کنون ده‌ها ایرانی و آمریکایی و ایرانی و اروپایی‌ را که دارای تابعیت دوگانه ایران و آمریکا هستند تحت عنوان ایرانی به زندان انداخته و یا به جوخه‌ی اعدام سپرده است.

همچنین هنگام خروج افراد دارای تابعیت مضاعف از ایران و سفر به کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا و ... هر دو پاسپورت آن‌ها در فرودگاه مورد بازرسی قرار می‌گیرد و سپس اجازه سفر داده می‌شود.

مطرح شدن نام سازمان مجاهدین در این پروژه نیز ادامه‌ی سیاست نخ‌نمای رژیم در سال‌های گذشته و فرار از زیر بار مسئولیت است. جای شکرش باقیست که پای «صهیونیسم بین‌الملل» و سیا و اینتلیجنس سرویس را به میان نیاورده‌اند.  

 

 ۲۵ آذرماه ۱۳۹۳

 

پانویس:

 

در این آدرس می‌توانید سناریوهای مطرح شده از سوی دستگاه اطلاعاتی رژیم را ملاحظه کنید:‌

 

http://www.yjc.ir/fa/news/5072967/نقش-اول-سناریوی-ضدایرانی-در-سیدنی-را-چه-کسی-بازی-کرد-رویکرد-رسانه‎های-جهان-در-این-خصوص-چه-بود

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به هویت این فرد و خانواده‌ی همسرش به مقاله‌ی آقای عباس خسروی فارسانی مراجعه کنید.

 

https://khodnevis.org/article/62512

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.