رفتن به محتوای اصلی

شیخ نشین های عرب پاسخ 33 سال بردگی دینی - فرهنگی دستگاه روحانیت حاکم بر ایران را دادند!
07.04.2011 - 20:51

شورای همکاری شیخ نشین های عرب طی بیانیه ای بردگان دینی - فرهنگی شان در ایران را به دخالتگری در امور داخلی برخی شیخ نشین ها نظیر کویت و بحرین متهم کرده اند. حکومت اسلامی کاسه داغتر از آش برای تحمیل سلطه فرهنگی - دینی اعراب گردیده، در این زمینه گوی سبقت را از آنها ربوده و این خود موجب نگرانی شیوخ حاشیه خلیج فارس را فراهم کرده است.

حکومت اسلامی در 33 سال گذشته کوشش کرده است که شیوخ عرب را به اتحاد حول دین و فرهنگ عرب قانع کند و به آرمانهای تجاوزکارانه تاریخی اعراب چراغ سبز داده و بزرگترین کشتار و جنایات را نسبت به ملت ایران روا داشته است.

دعوت های مکرر حکومت اسلامی برای جلب همکاری اعراب پیرامون سلطه دین و فرهنگ عرب، به شکست انجامید و شیخ های عرب ترجیح داده اند که بر اساس هویت قومی - نژادی عربی متحد شوند و جمهوری اسلامی را حتی در حد برده فرهنگی - دینی نپذیرفتند. جمهوری اسلامی نه تنها در استراتژی رهبری پان اسلامیست ها در منطقه شکست جبران ناپذیری متحمل شده است، بلکه بعنوان الگوئی از توحش و بربریت در جهان امروز، جایگاهی تثبیت شده یافته است.

در شرایط کنونی، ماجراجوئی بردگان فرهنگی - دینی شیوخ عرب در ایران (دستگاه روحانیت) با خواستها و اهداف کوتاه مدت آنها خوانائی ندارد و توقع آنها از حکومت اسلامی فراتر از بردگی فرهنگی - دینی ست. شیوخ عرب با سیاست های پان اسلامیستی بمیدان کشاندن جنبش های دینی موافقتی ندارند؛ چرا که در بستر بمیدان آمدن حتی جنبش های ارتجاعی دینی، قومی و نژادی، می تواند سکان جنبش ها بدست اقشار پیشرو جامعه برای تحقق مطالبات آزادیخواهانه، دادگرانه و دمکراسی خواهانه منتقل گردد و بنیادهای استبداد، ارتجاع دینی، نژادی و قومی را ویران سازند.

سیاست های ماجراجویانه پان اسلامیست ها، زمینه های تبدیل شیخ نشین ها به پادگان های نظامی قدرت های جهانی را فراهم کرده و از صدقه سر پشتیبانی سربازان امریکائی - اروپائی، اینروزها بخود اجازه می دهند تا حول اهداف تجاوزکارانه همپیمان شوند.

حکومت اسلامی آنچنان ایران و ایرانیان را تضعیف کرده است که شیوخ عرب هم بستری برای ترکتازی پیدا کرده اند و بحرین چهل سال پیش ایران، امروز به خیمه شیوخ عرب علیه ایران تبدیل شده است.

اتحادهای ارتجاعی منطقه ای اعراب حول هویت عربی و سیاست فاشیستی رژیم اسلامی برای اتحاد دینی هیچ قرابتی با منافع مردمان منطقه نداشته و تنها به تشنج میان آنها دامن خواهد زد.

صلح،امنیت، آرامش پایدار و روابطی بر اساس احترام متقابل زمانی در منطقه حاکم خواهد شد که سکان سیاستگزاری در منطقه از دست حکومت های مرتجع دینی، قومی - نژادی خارج شده و قطب پشتیبانان آزادی،صلح، دمکراسی، دادگری و لائیسیته آینده کشورها را رقم زنند.

تداوم حکومت اسلام در ایران، جامعه و کشور ما را به پرتگاه سقوط نزدیک می کند و برای پیشگیری از فاجعه ای که در برابر ایران و ایرانیان دهان گشوده است، راهی جز اتحاد دمکراتیک و ایجاد اراده واحد ملی برای بزیر کشیدن جمهوری اسلامی باقی نمانده است!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.