رفتن به محتوای اصلی

آیانظام سیاسی همچون دوره قاجار مستحق فروپاشی است؟
06.05.2009 - 12:57

«مهندس موسوي در ساری: کشور مانند دوران قاجار اداره می شود! سه‌شنبه - ۱۵ ارديبهشت سال 1388«

«موسوی با تاکید بر اینکه هنوز هم برای ما روشن نیست که نزدیک به 300 میلیارد دلار درآمد نفتی ما کجا هزینه شده است؟ سایت آفتاب «

عصرحکومت های شاهان قاجاردر حافظه تاریخی مردم ایران ،دوره انحطاط و درماندگی ،شکست های پی درپی در برابر بیگانگان ،بی کفایتی ،دخالت روحانیون در اداره کشور و رشوه خواری و عقب ماندگی را تداعی می کند.اینک مهند س میرحسین موسوی به صراحت اعلام کرده است که کشور مانند دوران قاجار اداره می شود.اگراداره ارتجاعی کشور در دوره قاجار منجر به نارضایتی مردم و فرهیختگان عصر قاجار گردید که منتهی به شورش های دامنه دار و انقلاب مشروطیت گردید ، اینک نیز وضعیت کشوربه دوره قاجار دچار شده است که الزاما مانند عصر قاجار نیازمند یک انقلاب گردیده است. حکومت های ناکار آمد قاجاردرعصر پیشرفت و ترقی دیگر ملل در انزوا و درماندگی بسر برد که تا به امروز مردم ایران همچنان باید به بدهکاریهای آن دوره جریمه های سنگین بپردازندکه قرارداد ننگین ویلیام دارسی در رابطه با نفت ایران یکی از فرومایگی های آن دوره است که نهضت ملی شدن نفت در دوره دکتر مصدق باید بدان پاسخ ملی میداد که شوربختانه به شکست انجامید.

«در جمع دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیان شد ـ خانم کولایی: چرا باید در کنار سودان و سومالی قرار بگیریم؟ وابستگی به روسیه هیچ فرقی با وابستگی به آمریکا ندارد!سایت آفتاب«

اینک که رژیم حکومت اسلامی ایران ،میهن مارا به دوره سیاه قاجار رانده ودر ردیف کشور های عقب مانده سودان و سومالی قرار داده است ،در این مرحله تاریخی تنها راه رهائی و نجات مردم ایران ـ سرنگونی رژیم منحط اسلامی ولایت فقیه می باشد. نظامی که ایران را مانند دوره قاجار بسوی پرتگاه و نابودی هدایت می کند باید از سر راه مردم ایران برداشته شود تا از فروپاشی ایران جلوگیری نمود.

عصر قاجار برای مردم ایران، دورانی را تداعی می کند که قدرت های بزرگ ـ سرنوشت ایران را به بازی گرفته بودند و اینک نیز قدرتهای بزرگ جهان با آینده و موجودیت ایران به معامله می پردازند.برای آنکه سرنوشت ایران به بازی گرفته نشود ،هرچه سریعترـ عامل نابودی ایران که در این برهه تاریخی میهنمان ، رژیم اسلامی است که بعنوان یک سد بزرگ شکسته گردد تا مردم ایران بتوانند خود بر سرنوشت حیاتی مملکت تسلط یابند. شباهت های دوره انحطاط قاجار با دوره کنونی که از زبان پایوران رژیم اسلامی شنیده می شود خود سندی است برای اعلام بی لیاقتی و بی کفایتی همه کارگزاران حکومت اسلامی و اتمام حجت نهائی مردم این با رژیم اسلامی که ایران را در کنار سودان و سومالی قرار داده است. نظامی که ثروت های ملی ایران را بر باد می دهد و حساب وکتاب 300 میلیارد دلار درآمد نفتی را به مردم ایران به درستی نشان نمی دهد مستحق سرنگونی می باشد. حکومتی که دست به تاراج مالی 300 میلیارد دلاری یک ملت که اینک یک سوم آنها در فقر و مسکنت می برند ، جنایتی است نابخشودنی که تنها با کنار زدن رژیم دزد اموال عمومی می توان صدمات مالی وملی را جبران نمود وهمه ثروت های به تاراج رفته را از عوامل حکومت غیر قابل اعتماد مطالبه کرد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.