رفتن به محتوای اصلی

احمدی نژاد: زندانی سیاسی نداریم
28.05.2009 - 19:57

 

این روزها اعتراضات مردمی به سرعت مورد رسیدگی و بررسی قرار می گیرد و البته نتیجه آن نتیجه ای مثبت و خوب است! از آزاد کردن خانم صابری گرفته تا رفع فیلتر از سایت فیس بوک و همچنین وعده به حداقل رساندن تعداد زندانیان که امروز آقای احمدی نژاد در جمع خانواده زندانیان و مددجویان و کارورزان عنوان کرد.

در آستانه انتخابات طبیعی است که کاندیداها برای بهتر نشان دادن چهره خود اقداماتی تبلیغاتی انجام دهند تا رای بیشتری به دست بیاورند. اما حالا که حتا به گفته آقای احمدی نژاد ” حتی یک زندانی برای جامعه اسلامی زیاد است” ، از قاتلین و جانیان و فروشندگان مواد مخدر و باندهای سرقت و هر آنچه که باعث اخلال و بی نظمی در سطح جامعه می شود می گذریم، اما تکلیف دانشجویان زندانی در این میان چه شد؟ مادر عباس حکیم زاده یکی از دانشجویان زندانی که سه ماه متوالی است در بازداشت موقت و سلول انفرادی نگهداری می شود، به ” روز آن لاین” گفته است که مقامات قضایی به این مادر نگران گفته اند که دانشجویان تا پیش از انتخابات آزاد نخواهند شد!

همانگونه که گفته می شود این آقای احمدی نژاد بود که دستور رفع محدودیت از سایت ” فیس بوک” را داد، اینک نیز چنانچه ایشان مطلع شوند که تعدادی دانشجو ماهها در بازداشت موقت و در انفرادی نگهداری می شوند، آیا به قوه قضائیه خواهد گفت که وضعیت آنها را قبل از انتخابات روشن کند؟ آقای احمدی نژاد امروز در ملاقات خود با خانواده زندانیان به مناسبت همایش ” نقش گردشگردی و صنایع دستی در پیشگیری وقوع جرم” گفتند که پیشنهاد تعیین روز ملی” حمایت از خانواده زندانیان” را به شورای انقلاب فرهنگی خواهند داد. اما بدون داشتن روز ملی نیز می توان از خانواده زندانیان به خصوص زندانیانی که جرم آنها فکری و سیاسی است حمایت کرد… ماه قبل که خانواده دانشجویان زندانی دانشگاه امیرکبیر نامه ای به رئیس جمهور نوشته و آن را به دفتر ایشان برند، به گفته خانواده دانشجویان، دفتر رئیس جمهور از دریافت آن سر باز زد. اگر دانشجویان در بند، عضوی از جامعه ایرانیان و گروه ” زندانیان” می باشند، پس چرا به مشکل خانواده های آنها تاکنون رسیدگی نشده است؟ شاید که همانگونه که آقای احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه خود گفتند، ” ما در ایران عنوانی به نام زندانی سیاسی نداریم. اینکه از بین سه و نیم میلیون دانشجو با سه نفر برخورد شده است اصلا جای بحث ندارد.”

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.