رفتن به محتوای اصلی

بازی با آبروی مردم ایران!
22.04.2009 - 19:57

پذیرش شرکت کسی چون احمدی نژاد در نشست ضد نژاد پرستی دوریان و سخنان ابلهانه او که رسانه های گروهی سوئد، ازآن میان بخش های خبری تلویریون های سوئد، بنام "سکاندال(1)، رسوایی، از آن نام بردند، یک بار دیگر چهره و هدف های حقیقی حکومت اسلامی و بیزاری جهانیان از این حکومت و نمایندگان قلابی آن را که به زور و سرکوب خود را به مردم ایران تحمیل کرده اند، به خوبی نشان داد. اعتراض های گسترده به هنگام یاوه گویی های احمدی نژاد و عدم شرکت و بایکوت کنفرانس از سوی بخشی از پیشرفته ترین دموکراسی های موجود جهان به سبب بودن این موجود منفور و ترک سالن کنفرانس به هنگام سخن رانی او از سوی نمایندگان بخشی دیگر از این کشورهای پیشرفته، که شایددر تاریخ نشست ها و کنفرانس های جهانی کم مانند و یا بی مانند بوده باشد، بهترین پاسخ بوده و داوری روشنی است از سوی جهان پیشرفته و متمدن نسبت به بنیاد گرایان اسلامی، احمدی نژاد، هم اندیشان و واربابان او و هدف های شوم و ضد انسانی آنها .

از سوی دیگر نمی توان و نباید هم فراموش کرد که همین کشورهای پیشرفته و متمدن جهان بوده اند که با انگیزه های سود جویانه اقتصادی/سیاسی خود وبا بهره گرفتن از نادانی و لجاجت ها و رویاهای کودکانه رهبران این حکومت، با سازش ها و معامله های پشت پرده ننگین، با چشم پوشی از جنایت های گوناگون سردمداران این حکومت در ایران وجهان، با چشم پوشی از سرکوب وپایمال کردن گسترده وهر روزه آزادی های فردی/اجتماعی مردم ایران، اگر از سستی های خود ما مردم ایران بگذریم، خود از انگیزه های بوده اند که این حکومت را تا کنون سر پا نگاه داشته است.

تا مردم می پذیرند....

این رسوایی های تاریخی نه بار نخست آن است و نه بار آخر آن خواهد بود. تا مردم ایران این سرافکندگی ها و آبروریزی ها در برابر جهانیان را پذیرفته و خاموش بنشینند، چیزی دگرگون نشده و این حکومت ونمایندگان نا مردمی او با معرفی خود به عنوان نماینده مردم ایران، هم چنان آنان را به سوی نابودی همه اعتبار هاو ارزش هایشان در چشم جهانیان خواهند برد. این ها دیوانگانی هستند چشم براه "ظهور امام ناپیدا" وچنان در این خیال کودکانه خود غرق شده اند و چنان در این راه به سنگدلی و آدم کشی و آدم خواری دست زده اند که تنها راه پیش روی خود را درپی گیری این راه دانسته و ایران و مردم ایران نیز نخستین قربانیان این خیال پردازی ها و ندانم کاری ها بوده وتا چنین است خواهند بود و این دیوانگان دست بردار نخواهند بود. نگارنده نمی داند با چه زبانی بایداین را به مردم یاد آور نمود که تا ما نشسته ایم وچشم به آسمان دوخته ایم که هواپیما های بیگانه بمب فرو بریزند، چیزی دگر گون نخواهد شد. بیگانگان نیز اگر بیایند جز سود خود هدفی نخواهند داشت و ما هم چنان گرفتار خواهیم ماند. چرا کوشندگان گرامی در ایران در برابر این همه رسوایی و نامردمی دست یاری و همکاری به هم نداده و برای روشن نمودن سرنوشت خود، مردم ومیهن که در خطر جدی است، دست به کار نمی شوند؟ اینک زمان به چالش کشیدن حکومت فرا رسیده است و نمایش گزینش رئیس حمهوری را می توان به یک خیزش همگانی و همه پرسی حقیقی تبدیل کرد. خوشبختانه در بیرون از میهن، زمینه های پشتیبانی گسترده از هم میهنان در درون مرز، آماده تر از گذشته است و اصولن اگر همراهی ها و هم کاری ها بیرون از چهارچوب باور و اندیشه ها و با هدف رسیدن به آزادی و این بار بر قراری یک دموکراسی درست و راستین در ایران شکل بگیردوخیزش نهایی آغاز شود، ما در برون مرز با هر باوری که باشیم اگر بخواهیم به آن چه که می گوییم عمل کنیم، جز پشتیبانی همه جانبه چاره دیگری نیز نخواهیم داشت.

تنها راه

تنها راه برای پایان این رسوایی ها وسرافکندگی ها، همکاری و همراهی همه ایرانیان با هر باور و اندیشه و در هر گوشه آن سرزمین پهناور با به دور افکندن خود خواهی ها و گروه بندی ها است. من به عنوان یک ایرانی خواهان آزادی مردم و میهن، در این زمینه تا امروز وتا آنجا که توان داشته ام کوشش کرده و همه بی مهری ها، تهمت هاو رنج ها و را نیز به جان خریده ام که البته در برابر سختی هایی که مردم در درون ایران هر روزه می بینند ورنجی که می کشند، گفتن نداشته و چیزی به شمار نمی آید. اگر آبرو و ارزش خود را می خواهیم اجازه ندهیم گروهی نادان بیش از این با آن بازی کنند!

3 اردیبهشت 1388

ارسال شده از:

ساسان رحمت زاده

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
ایران آزاد

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.