رفتن به محتوای اصلی

افشای تجاوز به بسیجیان نوجوان در جبهه های جنگ 8 ساله
18.01.2015 - 03:45

 

یک بسیجی جانباز (معلول جنگی) جنگ ایران وعراق،  به دلیل افشای تجاوز به او و دیگر بسیجیان نوجوان به دست فرماندهان سپاه و بسیج،  مورد پیگرد قوه ی قضائیه ی رژیم جمهوری اسلامی  قرار گرفته است.

ابوالفضل صادقی، که در  14 سالگی روانه ی جبهه ی جنگ شده بوده ، فاش کرده که در جبهه ی شلمچه مورد "آزار جنسی" واقع شده است.

ابوالفضل صادقی می نویسد: " ما در کشوری زندگی می کنیم که نه تنها قلم آزاد نیست بلکه حتی فکر کردن به برخی اتفاقات زمان جنگ همچون؛ آزار جنسی من در سنگر مقدس شلمچه، از نظر مدیر کل اداره اطلاعات قم (این شیخ بی سواد) و معاون فرهنگی اش (همان آخوند دروغگو از خدا بی خبر را می گویم) نیز جرم محسوب می شود."

او در یاددداشتی دیگر می گوید: " جوانان عزیر ایرانی، سوگند به الله که 27 سال است هر شب کابوس شلمچه را می بینم. بجای مجازات کسانی که در سنگر شلمچه، ابوالفضل 14 ساله را مورد آزار جنسی قرار داده و زندگی مرا نابود کرده اند، من باید مجازات شوم که چرا در کتاب "کرکس ها در شلمچه" حقیقتِ خاطرات خود را عریان شده بیان می کنم. والله که شلمچه برای من مقدس نیست!...نفرت و انزجار شدید من از   شلمچه بخاطر حوادث کثیفی است که در سن 14 سالگی برای من در سنگر اتفاق افتاد. 27 سال است چشم هایم پُر از اشک و حسرت است. آنجا برای من تکه ای از بهشت نیست بلکه دوازه جهنم بود. یقه گیران و حقه بازان خیابانی که در شلمچه بوده اند، نشان هایی با درجات رنگانگ می گیرند"

ابوالفضل صادقی که قرار است امروز (28 دی 1393) در شبه ی 101 دادگاه کیفری قم محاکمه شود، اعلام داشته که از حرم حضرت معصومه  تا خیابان ساحلی قم (شعبه 101 دادگاه کیفری قم) کفن پوش به دادگاه خواهد رفت.

صادقی به موارد دیگری از تباهکاری های مقامات جنگی و اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی  نیز اشاره کرده و گفته است: " باذن الله اگر زنده باشم حقایق گیج کننده ای را در مورد معاونت فرهنگی اداره اطلاعات قم، این چهره مرموز که در دوره فعالیت خود شرم و ننگ به بار آورد خواهم گفت که چگونه از قدرت وقیحانه سوء استفاده می کنند. دوتا خانم که برای بازجویی ( مهر 92) به ستاد پیگیری اطلاعات در خ ایستگاه آمده بودند را می گویم. کد دادم که بفمید. شربت ضد خاطره جواب نمی دهد. "

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.