رفتن به محتوای اصلی

اگر اپوزیسیون سیاسی به وظائف اش عمل می کرد!
26.11.2011 - 11:40

اگر اپوزیسیون سیاسی ایران در 33 ساله گذشته علیه حکومت اسلامی بدرستی وظائف اش را انجام می داد ،ما امروز نه با حمله نظامی مواجه بودیم ونه با این همه جنایات و عقب ماندگی که با آن روبرو هستیم!

آنروزی که حکومت اسلامی بعد از رسیدن به قدرت که شعار محو اسرائیل و روز قدس را اعلام نمود ودست به تصرف سفارت امریکا زد ور همان راستا شیعیان عراق را علیه صدام تحریک وتجهیز نمود،آنگاه اگر اپوزیسیون بدرستی با همه اعمال ارتجاعی و وحشیانه نظام اسلامی مقابله می کرد ما امروز این مشکلات را نداشتیم!

اپوزیسیسون نه اینکه به مسئولیت تاریخی و وظائف اصلی خویش بدرستی عمل نکرد بلکه در همه موارد یاد شده به حمایت از حکومت اسلامی برخاست واز رژیم دنباله روی نمود و فاجعه را چند صد برابر کرد واعمال ناپسند جمهوری اسلامی را نزد مردم مشرعیت بخشید. به همین خاطر مردم ایران در جنبه های گوناگون و بدرستی اپوزیسیون را در همه اعمال زشت رژیم اسلامی شریک می دانند.

بدیسنان در بعضی از مقاطع بسیار حساس و تاریخی که برای مردم ایران بسیارسرنوشت ساز بود که گاهی اپوزیسیون سرمشق نظام گردید و گاهی حکومت اسلامی سرلوحه اپوزیسیون قرار گرفت.تا به امروز بخشی از اپوزیسیون در مانده ایران در اسرائیل ستیزی و در ضدیت با امریکا و غرب از حکومت اسلامی سبقت گرفته و همچنان خود را بسیار دو آتشه ملی و ضد امریکائی می پندارند و ژست دوگانه مترفی و مدرن بخود می گیرند! بخشی از اپوزیسیون که سالها از عمر خویش را در کمال رفاه و آسایش و آزادی در غرب گذارنده اند ،تنها به غرب ستیزی مشغول بوده اند و هیچ در سی از دمکراسی غرب نیاموخته اند!

تمام بدبختی مردم ایران را به گردن غرب می اندازند و خود را بی گناه می شمارند.مردم ایران ایران آنقدر ساده لوح و ناقض العقل می پندارند که گوئی از هیچ خود اراده برای تعین سرنوشت نداشته اند و تنها نیروهای غربی تا کنون به هدایت آنها مشغول بوده اند!

حکومت های داخلی را در عرصه های گوناگون یا تعین شده از غرب می پندارند ویا ملی که در هر دوصورت تاکنون با آنها غلط برخورد نموده اند وسپس از اعمال خویش پشیمان شده وگاهی اوقات از خود انتقاد نیز نموده اند!

پس از 33 سال سرنوشت نظام حاکم بر ایران در نهایت بخواست خویش در میدان های نبرد تعین خواهد شد ونه در اطاق پالتاکی و سایت های سیاسی که تا کنون هیچ ثمری نداشته اند!تفسیر های سیاسی در این روزها بی نتیجه و تحلیل ها در مورد اوضاع کنونی به شدت قاصر شده اند. بخش نازلی از اپوزیسیون مفلوک ایرانی هنوز تاکنون با تئوری های حفظ دستاوردهای انقلاب ،حمایت از مبارزه ضد امپریالیستی خط امام ، کوشش های اصلاح طلبی که همواره عامل حفظ نظام شده است ونه اینکه مشروعیت خود را از مردم ایران برای حکومت اسلامی می گیرد که تا به امروز ادامه داشته است ! سپاه پاسداران و رهبرحکومت اسلامی این روزها ـ بسیار زیادی دارند علیه غرب و اسرائیل کر کری می خوانند وادعا می کنند که بسیار قدرتمند هستند و از هیچ دولتی شکست نخواهند خورد وهمه را به زانو در خواهند آورد پس چرا بعضی از افراد اپوزیسیون نمی گذارند تا رژیم اسلامی قدرت بی رقیب خود را علیه حمله نظامی به نمایش بگذارد؟چرا بعضی ها که هنوز ادعای ضد یت با حکومت اسلامی را دارند برای رژیم مجهز به سلاح پیشرفته غصه می خورند؟ اپوزیسیون بهتر است که حکومت را در انتخاب سرنوشت خویش آزاد بگذارد و برای آینده رژیم اسلامی به آنها درس ندهد!بگذاریم تا رژیم خود را به محک بکذارد و تلخی اش را خودش بچشد و اپوزیسیون دیگر مثل سابق دیگر شریک پایداری و یا نابودی نظام نکند! رژیم اسلامی هیچ نیازی به یاری اپوزیسیون ندارد و اینرا در جبهه های جنگ با عراق نیز نشان و بیشتر نیروهای سیاسی شرکت کنند ه در جنگ را عاقبت دستگیر وزندانی وشکنجه و اعدام کرد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.