رفتن به محتوای اصلی

سیدعلی: به جای ايران قبل از اسلام، بر ايران بعد از اسلام تاکيد شود
31.08.2011 - 19:55

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ايلنا، خامنه ای در ديدار با هيات دولت عصر روز يکشنبه گفته است:«به جای تأکيد بر ايران قبل از اسلام، بر ايران بعد از اسلام تأکيد شود زيرا افتخارات ايران بعد از اسلام در هيچ دوره ای از تاريخ ايران وجود نداشته است.»

این موجود که هیچ احساسی و تعلقی به ایران ندارد، با توصیه های خود می خواهد که تاریخ چند هزار ساله ایران را از حافظه ملت ایران پاک کند و ایران را به کشوری نظیر مصر، لیبی، سوریه(عربی شده) تبدیل کند.

سید علی در سخنان خود دو نکته را نادیده گرفته است. نخست؛ اینکه تاکید باند احمدی نژاد - مشائی بر مکتب ایرانی بمنظور موج سواری و مصرف انتخاباتی دارد و از منظر اسلامی برای بانحراف بردن شعار جمهوری ایرانی و به لجن کشیدن فرهنگ، تاریخ و فلسفه ایرانی عرضه می شود.

دوم؛ از دستاورد حمله اعراب به ایران،ایجاد قشری آخوند بوده است که پس از 1400 سال هنوز خود را با فرهنگ و دین عرب تعریف می کنند و نسبت به تجاوز اجدادشان به میهن ما، نه تنها شرمگین نبوده، بلکه بآن هم افتخار می کنند و توصیه می کنند که ایران را بعنوان کشوری که فرهنگ و تاریخ و فلسفه ش مورد تجاوز قرار گرفته مورد تاکید قرار گیرد.

حمله اعراب به ایران تنها قتل و کشتار و تجاوز و اشغالگری نبوده بلکه با تحمیل اسلام به ایرانیان، به روح و روان یک ملت تجاوز صورت گرفته است و رسالت ملاها در ایران کوشش برای محو دستاوردهای بزرگ تاریخی ملت ایران بوده و هست.

در پایان سخن لازم بگفتن است که هراس سیدعلی و همه مدافعان جمهوری اسلامی نه از مکتب ایرانی، که از شعار جمهوری ایرانی ست.

پس از 33 سال تجربه حکومت اسلامی ملت ایران آلترناتیو جمهوری ایرانی را در برابر کلیت نظام قرار داده است؛ جمهوری غیردینی،فرانژادی، فرا قومی ایران

شعار جمهوری ایرانی گرچه به مذاق فاشیسم دینی، قومی، نژادی و فرقه های ایدئولوژیک خوش نمی آید ولی اتفاقن در دل جنبش ملی جا باز کرده است و همچنان در اعماق جامعه ریشه می دواند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.