رفتن به محتوای اصلی

باردیگرفریبت می دهد!
04.07.2011 - 13:44

اگر خواسته باشیم از نظام 32 ساله حاکم بر ایران تعریفی ارائه داده باشیم در یک کلام باید گفت ،حکومت وعده های پوشالی !

سیستم وعده دادن های شیرین از پاریس محل اقامت آیت الله خمینی آغاز گردید و تا به امروز همچنان ادامه دارد.

وعده« راه قـدس از كــربلا می‌گذرد» که هزاران کشته و زخمی و معلول برای کشور بجای گذاشت عاقبت به کجا ختم شد؟

هاشمی می رفسنجانی در مقام ریاست جمهوری گفته بود: هرماه در کشور اسلامی ایران یک سد افتتاح می شود که طنز نویس هوشیار آقای هادی سخن با کنایه گفت «مگر چقدر رودخانه در ایران داریم«

احمدی نژاد در هوا کردن فیل به استادی ممتاز در نظام حکومت اسلامی رسیده است!اگر آیت الله خسرو شاهی در اوائل انقلاب به مردم هر خانواده یک مسکن را وعده داده بود ،شاید در گرماگرم انقلاب پذیرفتنی بود چون بحران اقتصادی و تحریم ها گریبان کشور را گرفته بود ونه دزدی و ارتشاء و رشوه خواری بدین درجه رسیده بود!

« به دنبال انتشار گزارشی در روزنامه شرق مورخ 3/11/89 با عنوان "آمار اشتغال زایی 5/1 میلیونی در سالجاری غیر واقعی است" روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی به این ادعا پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در متن این جوابیه آمده است: در سال جاری بیش از 5/1 میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است."» http://dolat.ir/Nsite/FullStory/?Id=198772

اما این روزها که خانواده های کم در آمد از داشتن یک آپارتمان پنجاه متر مربعی عاجز مانده اند اما به یکباره بشارت اهداء هزار متربع زمین با زیربنای 100 از جانب محمود احمدی نژاد به گوش می رسد که مانند طرح هدفمندی یارانه ها بلوفی پوشالی بیش نیست!

ایران که به کشور کودکان بی پناه معروف گشته است و خانواده ها از بر آورده ساختن معاش و مخارج تحصیلات فرزندانشان بازمانده اند به یکباره صاحب ویلای 1000 متری می شوند!

احمدی نژاد لاف واگذاری زمینهای 1000 متری را درحالی عنوان می کند که این گونه وعده ها را تاکنون در کشور ثروتمند چه سرمایه داری و سوسیالیستی سابق نیز نداده اند!

وقتی امیر عباس هویدا بعنوان نخست وزیر شاه ،وعده به هر خانواده ایرانی اتومبیل پیکان را داد ـ بیشتر آگاه سیاسی و اقتصادی بدان لبخند زدند ،چرا که ظرفیت تولید کارخانه پیکان به هیچ وجه پاسخگوی چنین وعده ای را نمی داد!

احمدی نژاد که مانند مرشد های مار باز هراز گاهی از کیسه ماربازی خود یک موجود خارق العاده خارج می کند تا مدتی مردم را به تماشای مشغول نماید اینک به ترفند تازه ای متوسل شد ه است!که در همین زمینه باید گفت : هر دم از این باغ بری میرسد،،،تازه تر از تازه تری میرسد

واگذاری 1000 متر زمین به هر خانواده ایرانی برای احداث باغ ویلا!احمدی نژاد

http://www.khabaronline.ir/news-160695.aspx

در جمهوری اسلامی بنابر رسم معمول ، همواره یک وعده ای داده می شود وسپس دولت مداران را به موافق و مخالف آن طرح تقسیم می نمایند تا مدتی مردم را بدان مشغول دارند.

رژیم اسلامی که در بحران ساختاری قدرت گرفتار آماده است اینک به حیله و نیرنگ مانور نظامی و شلیک موشک های تحریک آمیز دامغان به تل آویو روی آورده است تا با به انحراف کشاندن افکار عمومی مردم از دعواهای داخلی و جناحی حکومت به مرزهای خارج کشور مسائل مصنوعی ایجاد نماید. همه ترفندهای مذبوحانه نظام در حالی صورت می گیرد که خطر حمله نظامی بسیار کاهش یافته است و بیشتر قدرت های خارجی در انتظار در گیرهای حکومتی بسر می برند!

رئیس جمهور که هر روز اطرافیانش دستگیر می شوند تا شاید عاقبت نوبت به خودش برسد دیگر هیچ بهانه بین المللی و داخلی ندارد تا به مانور بپردازد.

رئیس جمهور کذائی که برگزیده خامنه ای است تلاش می نماید تا با به احترام احمدی نژاد برای نظام حیثیت بیافریند.

عامل روی کار آوردن احمدی نژاد تنها برای حفظ نظام بود اما اینک وی به مزاحم رژیم تبدیل شده است!حسین شریعتمداری گفته است ،اگر احمدی نژاد نبود ـ نظام حفظ نمی شد اما اینک بودن وی باعث نابودی رژیم اسلامی شده است!

اینک برای حفظ نظام باید به دستور خامنه ای به احمدی نژاد احترام گذاشت تا حکومت اسلامی بیش از این رسوا نشود!

آیارئیس جمهوری که ماندن و رفتنش به زیر رفته می تواند برگزار کننده یک نشست بین المللی نیز باشد؟مهمانان کنفرانس به او چه اعتمادی خواهند داشت؟

درروزهای گذشته در حالی که در تهران کنفرانس کذائی ضد تروریسم با هزینه های فراوان برگزار گردید اما همزمان در مجلس شورای اسلامی نظام به احمدی نژاد بعنوان برگزار کننده آن گردهمائی توهین های فراوانی شد که رهبر را ناخرسند کرد!

ناخرسندی خامنه ای از توهین مجلسیان به احمدی نژاد بخاطر مصالح نظام و زمان نادرست آن واکنش ها بود. اما کیهان شریعتمداری همچنان عصای پای ناتوان احمدی نژاد ،چرا!

غضنفري اعلام كرد

5 دستور رئيس جمهور براي رفع مشكلات مالي صنايع!

کیهان شریعتمداری ـ چهارشنبه 8 تیر 1390- شماره 19962

وقتی تیتر پر طمطراق بالا را خواندم ناگاه به یاد یک رئیس جمهور عاقل و پر قدرت افتادم که در جمهوری اسلامی هیچگاه وجود نداشته است و اینی هم که هست بیشتر به مرده متحرک شباهت یافته است که هراز گاهی اظهار وجود می کند تا بگوید او همچنان پهلوان پنبه توخالی نظام باقی مانده است!

رئیس جمهوری که هر روز در درون نظام علیه اش افشاگری و سخنرانی می شود ،دیگر چه چیزی از او باقی مانده است تا بتواند رقمی به حساب آید ودر عین حال آمر 5 دستور نیز باشد؟

این روزها دولت احمدی نژاد بیشتر به ماشین معروف مشتی ممدلی شباهت یافته است که نه بوق دارد ،نه ترمز ونه فرمان که منتظر نامه عزل خویش را روز شماری می کند!

رئیس جمهوری که در مجلس شورای اسلامی از جانب نمایندگان توهین می شود ودیگرکسی برایش تره خورد نمی کند!

رئیس جمهوری که همچنان نیازمند حامیان کودتائی اش مانند خامنه ای است تا بتواند چند صباحی ریاست دولت پوشالی خود را حفظ نماید تا آبروی نظام در انظار داخلی و خارجی ، بیشتر از این از میان نرود!

«مقام معظم رهبری فرمودند که حفظ احترام همه واجب است و هیچ کس نباید به رئیس جمهور دو- دو کند.

پس از توهین مجلسیان به احمدی نژاد کهنطق امروز فاطمه آلیا در مجلس، بحث برانگیز شده و فضای مجلس را پر سروصدا کر د وبه نقل ازفاطمه آلیا که از جانب رهبر انقلاب: همین مانده است که بروید و کتک هم بزنید! سایت آفتاب»

مملکتی که نه دولتش ـ دولت هست ونه رهبرش دور اندیش و عاقل بسیار طبیعی است که رئیس جمهورش از سلاله هاله ای از نور بنام احمدی نژاد بشود و حامی درجه اول او نیز حسین شریعتمداری از روزنامه کیهان در بیت رهبری باشد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.