رفتن به محتوای اصلی

انتخاب رئیس جمهور به میل ولی، نه به آرای مردم!
28.06.2011 - 12:34

احمد توکلی : بخاطر حمایت رهبر از احمدی نژاد ما از ایشان حمایت کردیم ـــ سایت آفتاب

از نظر من به راز مهمی که در روزهای اخير از جانب اپوزيسيون سياسی و کوشا بی توجهی شده است بايد همچنان انگشت گذاشت ، چراکه خود نظام رسما به کودتا در انتخابات ۲۲ خرداد اعتراف کرده است! اينک اپوزيسيون آگاه بايد با توسل به چنين اقرار و اعترافی که در زمينه کودتای ۲۲ خرداد سال ۸۸ از جانب حکومت گران اسلامی شده است،آنرا سندی ساخته و برای داد خواهی کشته شدگان ،شکنجه شده ها ، زندانيان سياسی ،تبعيدی های و همه بازماندگان سرکوب های اخير آنرا به محکمه های جهانی ارجاع دهند ،چرا که در ايران اسلامی ـ دادگاه های بيرطرف ، عادل و قانونی وجود ندارد! در سرزمينی که وکلای دعاوی تحت تعقيب وشکنجه و زندان قرار دارند وای به حا ل موکلين آنها؟

گلایه امام جمعه موقت تهران از پروژه «دیدی دیدی»

«در انتخاب احمدی نژاد اشتباه نکردیم. اگر آن دو کاندیدای دیگر بر سر کار می آمدند، از همان روزهای اول، شمشیرها را علیه ولایت از رو می بستند./نقد دولت از ناحیه روحانیت آغاز شد و این یک افتخار است/باید در نقد این دولت حق انصاف را رعایت کرد/در مقطعی که انتخابات بود، معتقدیم اشتباه نکرده ایم. احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری:اگر حمایت رهبری نبود، احمدی‌نژاد ریزش آرای فراوانی داشت. احمد خاتمی: چه کسی گفته احمدی‌نژاد 35 میلیون رای داشته و بخاطر ولایت‌پذیری 10میلیونش کم شده؟»

 

پس از کودتای آشکار و خونين ۲۲ خرداد سال ۸۸ توسط خامنه ای و احمدی نژاد عليه آرای مردم ايران ،بيشتر آگاهان سياسی بدين موضوع انگشت گذاشتند که اين کودتا با اطلاع و تصميم بيت رهبری بوده است!اما در همان روزها نيروهای سياسی خاصی مانند فرخ نگهدار براين موضع پافشاری می کردند که کودتا توسط احمدی نژاد به خامنه ای تحميل شده است و وظيفه اپوزيسيون و همه نيروهای سياسی در اين نهفته است که آيت الله خامنه ای را از باند مصباح و احمدی نژاد جدا سازند تا شخص رهبر شخصا بسوی نيروهای اصلاح طلب گرايش يابد!البته ناگفته نماند که نيروهای اصلاح طلب نيز مدتها در اين توهم سير و سياحت می کردند تا در ملاقات با رهبر نظر وی را نسبت به شرائط سياسی بوجود آمده تغيير دهند ،هرچند آنها دانسته و يا ندانسته بدين موضوع وافق بودند که رهبر قبلا انتخاب خويش را کرده است و مدتها قبل به محمود احمدی نژاد خاطر نشان نموده بود که نامبرده بايد خود را برای چهار سال آينده آماده سازد!اصلاح طلبان تقريبا از همانموقع می توانستند پيش بينی نمايند که زمينه های فکری کودتا با کد رسيدن احمدی نژاد به مقام رياست جمهوری کليک خورده است و طرح کودتا به فاز اجرائی رسيده بود اما اصلاح طلبان عليرغم همه نشانه های اوليه بر اين نظرثابت قدم بودند که رهبر هرگز به چنين خطائی فاحش دست نخواهد زد تا ارکان نظام فروپاشد؟

آنها معتقد بودند که با شرکت انبوه وآرای بالای مردم اصلاح طلبان می توانند شرائط را بسود خويش تغيير دهند و سدهای عظيمی مانند انتخابات دوم خرداد سال ۷۶در برابر هرگونه توطئه و دست کاری در شمارش برگه های آراء ايجاد کنند! اما کودتاگران آنچنان وقيح و ضد انسانی در کودتای ۲۲ خرداد عمل نمودند که هيچ سد مسالمت آميزی نمی توانست اراده آنها را برای کسب مقام رياست جمهوری سد کند!رهبر نيز بسيار موذيانه در نهايت از استقبال و شرکت بالای مردم در انتخابات رياست جمهوری به نفع خويش بهره برداری نمود و گفت: رهبر انقلاب اسلامی مانند دوم خرداد سال ۷۶ با مشاهده شرکت ميليونی مردم در انتخابات و حضور ۴۰ ميليونی ملت در انتخابات ۸۸ سال گذشته رياست جمهوری را رفراندومی ملی در ابراز وفاداری و اعتماد مردم به نظام اسلامی خواند ند« :

اما آقای فرخ نگهدار تا چندی پيش اعتقاد داشت که:

" .....اين که فکر کنيم آقای خامنه‌ای آلوده به تمام رذايل بشری است همانقدر اشتباه است که او را رهبری فرزانه‌ای بپنداريم که بر دامن کبرياش ننشيند گرد. او هم انسانی است مثل بقيه انسان‌ها.

هر کس بود – اگر ۲۰ سال در قدرت مانده بود – از او همين تصوری ساخته می‌شد. زياد فرق نمی‌کند که آن فرد آيت الله خمينی باشد، ناصرالدين شاه باشد، استالين باشد، موگابه باشد، يا محمد رضا...." ( فرخ نگهدار ,تارنمای ايران امروز , رهبران جنبش سبز و رهبری جمهوری اسلامی ايران,مهرماه ۱۳۸۸- اکتبر ۲۰۰۹).

البته آقای فرخ نگهدار همواره نظام جمهوری اسلامی را رژيم قانونی وخودی ايران دانسته اند که می بايستی در چهار چوب همين نظام و قانون اساسی ولايت فقيه دست به فعاليت سياسی زد ونه بيشتر !

ــ دست خامنه ای در کودتا ۲۲خرداد ۸۸ رو شد! همه حقايق مانند ماه از پشت ابر سياه بيرون آمد!

وزير اطلاعات: با طراحی مسير توسط رهبری دولت نهم و دهم بر سر کار ‌آمد .!؟ حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران، روز سه شنبه گفته است که طراحی مسير توسط آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی شرايط و « وضعيت را به گونه‌ای» شکل داد تا دولت محمود احمدی نژاد روی کار بيايد.....

http://www.radiofarda.com/content/o2_moslehi_on_i…

راديو فردا ـ پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹ تهران - ۲۸ اکتبر ۲۰۱۰...

آری اينک اقرار و اعتراف صريح وزير اطلاعات رژيم را بايد به فال نيک گرفت که گفته است کودتا قبلا توسط شخص رهبر طرح ريزی شده بود.

وقتی که رهبر قبل از انتخابات چنين می گويد معلوم هست که پس از کودتا نيزبايد همه مخالفان خويش را با ميکروب و فتنه مقايسه نمايد. «امام جمعه يکی از شهرها می‌گويد در طی ملاقاتی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتم از ايشان سوال کردم شما خيلی از احمدی نژاد حمايت می‌کنيد. معظم له در پاسخ(فرمودند آقای احمدی نژاد در دفاع از ارزش‌ها و در دفاع از امام خجالت نمی‌کشد. برخی با رسيدن به مسئوليت و حضور در فضا‌های جديد، در صحبت کردن ادبيات ديگری پيدا می‌کنند،‌ اما احمدی نژاد اين گونه نبوده است«.

وقتی رهبر همه مخالفان خويش را ميکروب بنامد و راه علاج را نيز کاربرد داروی واکسن اعلام نمايد،آنگاه وی همه طرفداران داد خواهی و اعتراضات و آزاد يخواهی را از طرق شکنجه و زندان و اعدام بايد تسويه نمايد ،که تاکنون ماموران مزدور وی بدان مرتکب شده اند!   

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.