رفتن به محتوای اصلی

آيا در فقدان جايگزين متحد، رژيم همچنان بر سر کارخواهد ماند!؟
10.06.2011 - 11:14

 

رژيم اسلامی حاکم بر ايران در تاريخ ۳۲ ساله خويش هرگز بدين اندازه مستاصل و ضعيف نبوده است!نظام حاکم بر ايران در سايه بی تدبيری های خويش در همه عرصه ها با فرسايش فزاينده ای روبرو شده است.بهترين ياران حکومت اسلامی از ياری رساندن به نظام بازمانده اند.آيا در فقدان يک آلترناتيو متشکل و متحد عليه نظام،رژيم اسلامی همچنان توانائی ادامه حکومت و برطرف نمودن اختلافات خود بر خواهد آمد!بيانيه هوشمندانه و مسئولانه زيرخود گواهی تاريخی اضمحلال رژيم اسلامی را نويد می دهد! "پيکره ی مرده ی جمهوری اسلامی"

در همينجا با يد خاطرنشان کرد که جنايتکار کوچکتری بنام احمدی نژاد بالاخره رفتنی است،اما جنايتکار بزرگتری بنام ولی فقيه ر بايد بخاطر بسپاريم! احمدی‌نژاد: تحت هدايت رهبری انقلاب را به مسير درست برگرداندم

بارديگر در جنبش سبز مردمی سخن از سازش و مصالحه باحاکمان قدار بر زبانها جاری شده است!پس جنايات کهريزک و اوين و رجائی شهروهمه نقاط ايران چه می شود؟ چه کسی پاسخگوی خانواده های داغدار شهداء خواهد شد؟اگر قرار برسازشکاری هست پس چرا مبارزه را آغاز می کنيم؟از مشروطيت تا به امروز در جنبش های سياسی ايران سازش شده است و هيچگاه مردم با آنهمه دشواری ها و خون ريزی ها به خواست های اساسی خود دست نيافته اند،چرا؟.

خامنه ای بارديگردر ۱۴خرداد در سخنرانی خويش از سرکوب و جنايا ت خود عليه مردم در انتخابات کودتائی ۲۲ خرداد سال ۸۸به دفاع برخاست و مانند گذشته با روح الله خمينی عهد و پيمان بست و به همه نيروهای سياسی خط نشان کشيد که همچنان آماده است تا جنايات خود را در پاسداری از حکومت اسلامی به هر قيمتی ادامه دهد!

اينکه در نظام جمهوری اسلامی همواره از« مردم وفادار» ياد می شود ،همانا نيروهای بسيجی و لباس شخصی هائی هستند که در بادريافت مواجب ومقام در هر لحظه گوش به فرمان آمران نظام هستند تا به نيروهای دگر انديش و مردم مبارز حمله برند!

««حضرت‌آيت الله‌خامنه‌ای به دومين برنامه ريزی ۱۰ ساله دشمن اشاره کردند و افزودند: آنها تصور می کردند در سال ۸۸ برخی زمينه‌ها آماده شده و باتوجه به مطالباتی که "مردم وفادار به نظام" دارند می توانند نقشه خود را عملی سازند اما بعد از دو، سه ماه تلاطم در تهران، مردم در روز قدس و روز عاشورا باطن و عمق خواسته‌های اصلی آنان را فهميدند و در حماسه نهم دی ماه به آن غائله پايان دادند و در آينده نيز به توفيق الهی ملت با همين هوشياری، عزم و ايمان و اراده به راه نورانی خود ادامه خواهد داد»».

اگر احمدی نژاد جناياتی مرتکب شده ،مطمئنا تحت رهبری خامنه ای و با اطلاع مستقيم خامنه ای بوده است.

بارديگر همه جناح های نظام برای گرم کردن تنور داغ انتخابات مجلس شورای اسلامی محتاج هيزم خشک شده اند!

اما اين بار همه جناح های رژيم در برابر مردم آگاه رسوا شده اند ، شايد هيزم های خيسی که در سايه فقر فزاينده با هر کمک مالی آرای خود را می فروشند به داد نظام اسلامی برسد!

در اين هياهوی دعواهای جناحی ـ فرياد همه جناح ها بلند شده است تا موضوعات سياسی مشغول کننده برای مردم و نيروهای سياسی بوجود آورند!

رژيم اسلامی قبل از برگزاری هر انتخاباتی برای داغ شدن انتخابات و مشارکت هرچه بيشتر مردم ، موضوعات سياسی تارز ای را باز می کند تا از صندوق های رای گيری بتواند چهار سال ديگر بر عمر فرتوت نظام بی فزايد!

آيت‌الله مهدوی‌کنی:

مسئولان به خاطر حفظ انقلاب به جان هم نيفتند

غيراصولگرايان معتقد به قانون هم در انتخابات شرکت کنند

چرا در دوره پيش رو برای انتخابات اقرار به خريد آرای مردم می کنند؟آيا در دوره های گذشته چنين خلاف هائی انجام نمی گرفت؟

دولت در آستانه انتخابات رياست‌جمهوری به ۹ ميليون نفر ۸۰ هزار تومان پرداخت کرد

منبع پرداخت‌ها مشخص نيست

می خواهند جنبش آزاديخواهی مردم را به مذاکره و چانی زنی بکشانند!

تصميم گيری های قدرت نامرئی نظام دارد باند احمدی نژاد را که در شش ساله گذشت مورد حمايت ولی فقيه و سوگلی خامنه ای بود ،سنگر به سنگر کنار می زند!بنی صدر را در سال شصت به همين شيوه کنار گذاشتند.ابتدا فرماندهی کل قوا را از وی بازستاندند وسپس عدم کفايت او در مجلس شورای اسلامی قرائت شد.اگر احمدی نژاد در همه زمينه ها شکست خورد ه است ،مقصر اصلی خامنه ای است.بی لياقتی احمدی نژاد را در شش گذشته شخص خامنه ای تکميل نمود.اگر قرار بر پاسخگوئی مديران کشور در آشفتگی همه عرصه ها شوند ،ابتدا خامنه ای بايد در رديف اول ميز محاکمه بنشيند.مرکز بدبختی های کشور در بيت رهبری خيمه زده است نه در هيئت دولت احمدی نژاد!

برای گرم کردن تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی همه نيروهای حکومتی به حرکت در آمده اند.از اصلاح طلبان برای تزئين انتخابات نيز دعوت بعمل آمده است!

همانطوری که در۱۴ شهريور در مقاله زير در سال۱۳۸۸ پيش بينی شده بود» چرا عمر دولت های کودتائی کوتاه است؟

آيت الله خمينی همواره به ياران نزديک خود که دربه مسند آوردن حکومت اسلامی شرکت داشتند سفارش کرده بود: (همه بايد با وحدت کلمه در حفظ حکومت اسلامی کوشا باشند) تبيين آن وصيت اينک در ميان پايوران رژيم اسلامی ديده می شود. همگان به لحاظ تاريخی تاکنون شاهد جنبش های مستقلی در ايران بوده اند که قيام های ماههای گذشته مردم نيز نمی تواند از آن جنبش ها مستثنی باشد.مردم ايران هرگز در راه رسيدن به آزادی و استقرار حکومت قانون باز نمانده اند.اين روزها بارديگر مردم ايران برای رسيدن به اهداف عاليه خود به تجربيات گرانبهائی دست يافتند.

جنبشی که بعد از انتخابات کودتائی ۲۲ خرداد سال که برای رژيم اسلامی رسوائی ببيار آورد ، می رفت تا ستون های استبداد ولی فقيه را به لرزه در آورد اما اينک اشخاصی مانند خاتمی وهاشمی وديگران با وساطت با بيت رهبری مسير مذاکره و نامه نگاری و چانی زنی را می پيمايند وعاقبت نيز اعلام خواهند کرد که همه طرفين دعوا برای حفظ کيان اسلام و نظام به مصالحه رسيده اند.رژيم اسلامی با طولانی کردن مذاکرات با مدعيان وطرفين مقابل دعوای انتخاباتی ۲۲ خرداد ، آنقدر مسئله را پشت درهای بسته نگاه خواهد داشت که عاقبت همه مسائل مشمول مرور زمان گردد تا همه اتفاقات به فراموشی سپرده شود. آيا همه آن ظلم هائی که از جانب حکومت اسلامی تاکنون درحق مردم ايران شده است را می توان به فراموشی سپرد؟ برای اولين درآغازاعتراضات مردمی پس انتخابات ۲۲ خرداد آقای سعيد علم الهدا در مقاله ائی مبسوط ،ياد آوری نمود که رژيم در فکر خريد زمان است! که آن هشدار روشنگرانه به گوش آقايان موسوی و کروبی نرفت و آنها در انتخاب بين حفظ نظام و کيان مردم ـ ترجيح دادند تا در کنار حکومت بمانند.

آنهائيکه به هاشمی رفسنجانی دل خوش کرده بودند و رقابت های او با خامنه ائی را برای کسب قدرت عمده کرده بودند تاشايد از تضاد های ظاهری آنها استفاده ببرند، اما همه آنها هنگاميکه با سازشی که هاشمی با رهبر بعمل آورد مواجه شدند با ناباوری شوکه شدند .هاشمی رفسنجانی نيز همه اعتراضات مردم را نسبت به تقلب انتخاباتی بی ارزش قلمداد کرد وچنين گفت: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با توجه به تحولات اخير پس از انتخابات، آن را فتنه‌ای پيچيده از سوی عوامل مرموزی دانست که ايجاد وفاق و جدايی ميان مردم و نظام و سلب اعتماد و اطمينان آحاد مردم از نظام اسلامی را هدف گرفته است. تدبير رهبری معظم انقلاب را در تمديد مهلت شورای نگهبان برای بررسی بيشتر مسائل و ادای توضيحات قانع‌کننده و ابهام‌زدايی از انتخابات بسيار ارزشمند ذکر کرد و گفت: اين اقدام با ارزش مقام معظم رهبری، برای جلب اعتماد و اطمينان مردم به روند انتخابات بسيار موثر است و اميدواريم دست‌اندرکاران اين امر بتوانند به طور دقيق و با رعايت انصاف و عدل و با همکاری کانديداها به اعتراضات قانونی به طور کامل رسيدگی کنند. « ايلنا ـ

با اينکه رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه ۱۹ يونی به صراحت هرچه تمام انتخابات ۲۲ را تائيد کرده و کاملا از محمود احمدی نژاد حمايت بعمل آورد!از همان آغاز بسرعت بر همگان آشکار گرديد که شخص رهبر با همدستی شورای نگهبان پشت کودتا ايستاده اند.

يک عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با اشاره به ديدار يک شنبه شب اين کميته با محمد خاتمی، اين ديدار را بسيار صميمانه و رضايت‌‌‌بخش توصيف کرد و افزود: خاتمی در اين ديدار بسيار مثبت صحبت کرد و اظهارات بسياری درباره اهميت حفظ نظام،‌ پاسداری از قانون اساسی و علاقه‌مندی به رهبری بيان کرد.

ابراهيمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، با تاکيد بر اينکه بايد ارتباط با خاتمی حفظ شود، گفت: آقای خاتمی در اين ديدار تاکيد داشت که بايد اصول‌گرايی و اصلاح‌طلبی از نو تعريف شود و محور تلاش همه حفظ نظام باشد.«

آقای خاتمی نيز مانند دوره پيشين با اتخاذ سياست تسامح و مماشات در برابر سرکوبگران به شيوه آشتی روی آورده است.در اين ميان فقط خون فرزندان مردم بی گناه ريخته شده است و از دماغ فرزندان آقايان قطره ائی خون نچکيده است؟از آنجائيکه مردم ايران با چشمان خود ديده اند که چگونه نيروهای انتظامی حکومت اسلامی با انيفورم های شناخته شده ـ انسانهای بی گناه را به خاک وخون کشانده است ،پس در اين ميان رژيم سرکوب گر، برای آنکه خود را از همه جنايات تبرئه نمايد به ترفند زير دست يافته است:« فرمانده نيروی مقاومت بسيج روز يکشنبه از دستگيری افرادی خبر داد که در جريان اعتراض‌ها پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوری برای انجام خرابکاری لباس پليس يا بسيج را پوشيده بودند.«

همانطوری که در بالا همه وقايع وموضع گيری های طرفين دعوا ذکر گرديد که در نهايت پس از همه اتفاقات ناگوار که در هفته های گذشته رخ داد شوربختانه همه رخداد دلخراش از جانب پايوران خواستار قدرت در نظام جمهوری اسلامی بزودی به فراموشی سپرده خواهد شد اما در اين ميان کلام وخواسته های اساسی مردم بدرستی شنيده نشد.مردمی که برای احقاق حقوق خود به خيابانها آمدند ومورد ضرب و شتم قرار گرفتند و خون دادند ،بارديگر به بازی گرفته شده اند ودر نهايت آقايان زعمای دين و حکومت برای حفظ نظام و رهبری به آشتی خواهند رسيد.اما در اين ميان يک چيز ثابت شد که آن موضوع کليدی اين هست : رژيم اسلامی با انتخاباتی که خود حکومت برگزارمی کند هرگز اصلاح نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.