رفتن به محتوای اصلی

جنایتکار کوچک رفتنی است، جنایتکار بزرگتر رابخاطر بسپاریم!
08.06.2011 - 15:14

باردیگر در جنبش سبز مردمی سخن از سازش و مصالحه باحاکمان قدار بر زبانها جاری شده است!پس جنایات کهریزک و اوین و رجائی شهروهمه نقاط ایران چه می شود؟ چه کسی پاسخگوی خانواده های داغدار شهداء خواهد شد؟اگر قرار برسازشکاری هست پس چرا مبارزه را آغاز می کنیم؟از مشروطیت تا به امروز در جنبش های سیاسی ایران سازش شده است و هیچگاه مردم با آنهمه دشواری ها و خون ریزی ها به خواست های اساسی خود دست نیافته اند،چرا؟.

خامنه ای باردیگردر 14خرداد در سخنرانی خویش از سرکوب و جنایا ت خود علیه مردم در انتخابات کودتائی 22 خرداد سال 88به دفاع برخاست و مانند گذشته با روح الله خمینی عهد و پیمان بست و به همه نیروهای سیاسی خط نشان کشید که همچنان آماده است تا جنایات خود را در پاسداری از حکومت اسلامی به هر قیمتی ادامه دهد!

اینکه در نظام جمهوری اسلامی همواره از« مردم وفادار» یاد می شود ،همانا نیروهای بسیجی و لباس شخصی هائی هستند که در بادریافت مواجب ومقام در هر لحظه گوش به فرمان آمران نظام هستند تا به نیروهای دگر اندیش و مردم مبارز حمله برند!

««حضرت‌آيت الله‌خامنه‌اي به دومين برنامه ريزي 10 ساله دشمن اشاره کردند و افزودند: آنها تصور مي کردند در سال 88 برخي زمينه‌ها آماده شده و باتوجه به مطالباتي که "مردم وفادار به نظام" دارند مي توانند نقشه خود را عملي سازند اما بعد از دو، سه ماه تلاطم در تهران، مردم در روز قدس و روز عاشورا باطن و عمق خواسته‌هاي اصلي آنان را فهميدند و در حماسه نهم دي ماه به آن غائله پايان دادند و در آينده نيز به توفيق الهي ملت با همين هوشياري، عزم و ايمان و اراده به راه نوراني خود ادامه خواهد داد»».

اگر احمدی نژاد جنایاتی مرتکب شده ،مطمئنا تحت رهبری خامنه ای و با اطلاع مستقیم خامنه ای بوده است.

باردیگر همه جناح های نظام برای گرم کردن تنور داغ انتخابات مجلس شورای اسلامی محتاج هیزم خشک شده اند!

اما این بار همه جناح های رژیم در برابر مردم آگاه رسوا شده اند ، شاید هیزم های خیسی که در سایه فقر فزاینده با هر کمک مالی آرای خود را می فروشند به داد نظام اسلامی برسد!

در این هیاهوی دعواهای جناحی ـ فریاد همه جناح ها بلند شده است تا موضوعات سیاسی مشغول کننده برای مردم و نیروهای سیاسی بوجود آورند!

رژیم اسلامی قبل از برگزاری هر انتخاباتی برای داغ شدن انتخابات و مشارکت هرچه بیشتر مردم ، موضوعات سیاسی تارز ای را باز می کند تا از صندوق های رای گیری بتواند چهار سال دیگر بر عمر فرتوت نظام بی فزاید!

آیت‌الله مهدوی‌کنی:

مسئولان به خاطر حفظ انقلاب به جان هم نیفتند

غیراصولگرایان معتقد به قانون هم در انتخابات شرکت کنند

چرا در دوره پیش رو برای انتخابات اقرار به خرید آرای مردم می کنند؟آیا در دوره های گذشته چنین خلاف هائی انجام نمی گرفت؟

دولت در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری به 9 میلیون نفر 80 هزار تومان پرداخت کرد

منبع پرداخت‌ها مشخص نیست

می خواهند جنبش آزادیخواهی مردم را به مذاکره و چانی زنی بکشانند!

تصمیم گیری های قدرت نامرئی نظام دارد باند احمدی نژاد را که در شش ساله گذشت مورد حمایت ولی فقیه و سوگلی خامنه ای بود ،سنگر به سنگر کنار می زند!بنی صدر را در سال شصت به همین شیوه کنار گذاشتند.ابتدا فرماندهی کل قوا را از وی بازستاندند وسپس عدم کفایت او در مجلس شورای اسلامی قرائت شد.اگر احمدی نژاد در همه زمینه ها شکست خورد ه است ،مقصر اصلی خامنه ای است.بی لیاقتی احمدی نژاد را در شش گذشته شخص خامنه ای تکمیل نمود.اگر قرار بر پاسخگوئی مدیران کشور در آشفتگی همه عرصه ها شوند ،ابتدا خامنه ای باید در ردیف اول میز محاکمه بنشیند.مرکز بدبختی های کشور در بیت رهبری خیمه زده است نه در هیئت دولت احمدی نژاد!

برای گرم کردن تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی همه نیروهای حکومتی به حرکت در آمده اند.از اصلاح طلبان برای تزئین انتخابات نیز دعوت بعمل آمده است!

همانطوری که در14 شهریور در مقاله زیر در سال1388 پیش بینی شده بود» چرا عمر دولت های کودتائی کوتاه است؟

http://news.gooya.com/politics/archives/2009/09/0…

آیت الله خمینی همواره به یاران نزدیک خود که دربه مسند آوردن حکومت اسلامی شرکت داشتند سفارش کرده بود: (همه باید با وحدت کلمه در حفظ حکومت اسلامی کوشا باشند) تبیین آن وصیت اینک در میان پایوران رژیم اسلامی دیده می شود. همگان به لحاظ تاریخی تاکنون شاهد جنبش های مستقلی در ایران بوده اند که قیام های ماههای گذشته مردم نیز نمی تواند از آن جنبش ها مستثنی باشد.مردم ایران هرگز در راه رسیدن به آزادی و استقرار حکومت قانون باز نمانده اند.این روزها باردیگر مردم ایران برای رسیدن به اهداف عالیه خود به تجربیات گرانبهائی دست یافتند.

جنبشی که بعد از انتخابات کودتائی 22 خرداد سال که برای رژیم اسلامی رسوائی ببیار آورد ، می رفت تا ستون های استبداد ولی فقیه را به لرزه در آورد اما اینک اشخاصی مانند خاتمی وهاشمی ودیگران با وساطت با بیت رهبری مسیر مذاکره و نامه نگاری و چانی زنی را می پیمایند وعاقبت نیز اعلام خواهند کرد که همه طرفین دعوا برای حفظ کیان اسلام و نظام به مصالحه رسیده اند.رژیم اسلامی با طولانی کردن مذاکرات با مدعیان وطرفین مقابل دعوای انتخاباتی 22 خرداد ، آنقدر مسئله را پشت درهای بسته نگاه خواهد داشت که عاقبت همه مسائل مشمول مرور زمان گردد تا همه اتفاقات به فراموشی سپرده شود. آیا همه آن ظلم هائی که از جانب حکومت اسلامی تاکنون درحق مردم ایران شده است را می توان به فراموشی سپرد؟ برای اولین درآغازاعتراضات مردمی پس انتخابات 22 خرداد آقای سعید علم الهدا در مقاله ائی مبسوط ،یاد آوری نمود که رژیم در فکر خرید زمان است! که آن هشدار روشنگرانه به گوش آقایان موسوی و کروبی نرفت و آنها در انتخاب بین حفظ نظام و کیان مردم ـ ترجیح دادند تا در کنار حکومت بمانند.

آنهائیکه به هاشمی رفسنجانی دل خوش کرده بودند و رقابت های او با خامنه ائی را برای کسب قدرت عمده کرده بودند تاشاید از تضاد های ظاهری آنها استفاده ببرند، اما همه آنها هنگامیکه با سازشی که هاشمی با رهبر بعمل آورد مواجه شدند با ناباوری شوکه شدند .هاشمی رفسنجانی نیز همه اعتراضات مردم را نسبت به تقلب انتخاباتی بی ارزش قلمداد کرد وچنین گفت: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با توجه به تحولات اخير پس از انتخابات، آن را فتنه‌ای پيچيده از سوی عوامل مرموزی دانست که ايجاد وفاق و جدايی ميان مردم و نظام و سلب اعتماد و اطمينان آحاد مردم از نظام اسلامی را هدف گرفته است. تدبير رهبری معظم انقلاب را در تمديد مهلت شورای نگهبان برای بررسی بيشتر مسائل و ادای توضيحات قانع‌کننده و ابهام‌زدايی از انتخابات بسيار ارزشمند ذکر کرد و گفت: اين اقدام با ارزش مقام معظم رهبری، برای جلب اعتماد و اطمينان مردم به روند انتخابات بسيار موثر است و اميدواريم دست‌اندرکاران اين امر بتوانند به طور دقيق و با رعايت انصاف و عدل و با همکاری کانديداها به اعتراضات قانونی به طور کامل رسيدگی کنند. « ایلنا ـ

با اینکه رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه 19 یونی به صراحت هرچه تمام انتخابات 22 را تائید کرده و کاملا از محمود احمدی نژاد حمایت بعمل آورد!از همان آغاز بسرعت بر همگان آشکار گردید که شخص رهبر با همدستی شورای نگهبان پشت کودتا ایستاده اند.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار یک شنبه شب این کمیته با محمد خاتمی، این دیدار را بسیار صمیمانه و رضایت‌‌‌بخش توصیف کرد و افزود: خاتمی در این دیدار بسیار مثبت صحبت کرد و اظهارات بسیاری درباره اهمیت حفظ نظام،‌ پاسداری از قانون اساسی و علاقه‌مندی به رهبری بیان کرد.

ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه باید ارتباط با خاتمی حفظ شود، گفت: آقای خاتمی در این دیدار تاکید داشت که باید اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی از نو تعریف شود و محور تلاش همه حفظ نظام باشد.«

آقای خاتمی نیز مانند دوره پیشین با اتخاذ سیاست تسامح و مماشات در برابر سرکوبگران به شیوه آشتی روی آورده است.در این میان فقط خون فرزندان مردم بی گناه ریخته شده است و از دماغ فرزندان آقایان قطره ائی خون نچکیده است؟از آنجائیکه مردم ایران با چشمان خود دیده اند که چگونه نیروهای انتظامی حکومت اسلامی با انیفورم های شناخته شده ـ انسانهای بی گناه را به خاک وخون کشانده است ،پس در این میان رژیم سرکوب گر، برای آنکه خود را از همه جنایات تبرئه نماید به ترفند زیر دست یافته است:« فرمانده نيروی مقاومت بسيج روز يکشنبه از دستگيری افرادی خبر داد که در جريان اعتراض‌ها پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوری برای انجام خرابکاری لباس پليس يا بسيج را پوشيده بودند.«

همانطوری که در بالا همه وقایع وموضع گیری های طرفین دعوا ذکر گردید که در نهایت پس از همه اتفاقات ناگوار که در هفته های گذشته رخ داد شوربختانه همه رخداد دلخراش از جانب پایوران خواستار قدرت در نظام جمهوری اسلامی بزودی به فراموشی سپرده خواهد شد اما در این میان کلام وخواسته های اساسی مردم بدرستی شنیده نشد.مردمی که برای احقاق حقوق خود به خیابانها آمدند ومورد ضرب و شتم قرار گرفتند و خون دادند ،باردیگر به بازی گرفته شده اند ودر نهایت آقایان زعمای دین و حکومت برای حفظ نظام و رهبری به آشتی خواهند رسید.اما در این میان یک چیز ثابت شد که آن موضوع کلیدی این هست : رژیم اسلامی با انتخاباتی که خود حکومت برگزارمی کنند هرگز اصلاح نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.