رفتن به محتوای اصلی

کشف ذخائرعظیم اورانیوم توسط مصباح!
03.05.2011 - 13:14

از این پس جمهوری اسلامی ـ دیگر هیچ مشکلی در عرصه تهیه اورانیوم نخواهد داشت ،چراکه مصباح با کشف ذخائرعظیم اورانیوم در آثار مرتضی مطهری ، همه کمبود های هسته ای نظام را برای تهیه اتم جبران کرد.

پس از آنکه نرخ گذاری قیمت ولی فقیه به نرخ دلار ـ قبلا توسط مصباح یزدی صورت گرفت اینک قیمت گذار مرتضی مطهری نیز به ارزش اورانیوم فرارسیده است!

اگر خواسته باشیم درمقام مقایسه برآئیم و همزمان شخصیت محمد تقی مصباح یزدی را معرفی کرده باشیم ،وی به لحاظ تاریخی به سید محمد باقر مجلسی دوره شاه سلطان حسین صفوی شباهت دارد که در سایه افکار ارتجاعی او ،ایران توسط فتنه افاغنه برباد رفت!

"آيت‌الله مصباح يزدي در ديدار دانشجويان دانشگاه شاهد:

ارزش آثار شهيد مطهري از معادن اورانيوم بيشتر است

خبرگزاري فارس: مدير مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با بيان اينكه ارزش آثار مطهري از معادن اورانيوم بيشتر است، از دانشجويان خواست تا آثار اين استاد شهيد را مطالعه كنند."

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002120920

هر چیزی را می شد باورکرد مگر نرخ گذاری ولی فقیه به قیمت بین المللی ، نرخ بورس و ارز ارزشمند جهانی دلار که از کرامات شیخ ما یعنی آیت الله محمد تقی مصباح یزدی که این یکی نیز ابداع شد!شاید نرخ گذاری ولی فقیه به نرخ ارز جهانی یکی از ضعف های مذهب شیعه پویا بود که توسط آیت الله مصباح یزدی بعنوان شارع و حاکم اصلح احادیث مذهب شیعه بالاخره اصلاح و برطرف گردید!از این به بعد برای دکان داران مذهب شیعه که سالها بعنوان طلبه در حوزه ها ی مذهبی به فراگیری اصول راستین مذهب شیعه مشغول می باشند دیگر مشکلی بعنوان نرخ گذاری ،درجه بندی ، اعتبار و ارزش آیت الله های اعلم ،مجتهد و مرجع تقلید برطرف گردید واز این پس نرخ هر آیت روحانی شناخته شده در بازار جهانی تضمین شد . از این پس با نرخ گذاری روحانیون ارشد به قیمت روز جهانی و دلار می توان نفوذ آنها را در بین باور مندان مذهب شیعه تشخیص داد!

کار بسیار جالب آقای مصباح یزدی از این جهت بسیار حائز اهمیت است که ارزش سید علی خامنه ای را بعنوان ولی امر مسلمین دنیای اسلام را که همزمان جایگاه جهانی نیز داشت ، بالاخره با محاسبات نرخ روز در باز جهانی به ارزش تقریبی میلیارد ها دلار وارد بورس جهانی نمود تا از این به بعد هیچ شبهه ای در تبعیت از آقای خامنه ای در بازار بورس بروز ننماید!مصباح یزدی با تعین نرخ سید علی خامنه ای به میلیاردها دلار ـ عملا اورا دنیا معنوی به جهان مادی تعمیم داد و دیگر ازوی بعنوان آیت الله یعنی نشانه خدا نمی توان یاد کرد!

مصباح یزدی: رهبری مقام معظم رهبری به اندازه میلیاردها دلار برای ما ارزش دارد

http://www.entekhab.ir/fa/news/20074/

آیت الله مصباح یزدی افزود: همان‌گونه که رهبری امام خمینی(ره) و تحقق انقلاب برای همه ایرانی ها به اندازه میلیاردها دلار می ارزد، امروز هم رهبری مقام معظم رهبری به اندازه میلیاردها دلار برای

ما ارزش دارد.

از کرامات شیخ ما در آشنائی با مهمترین اصول مذهب شیعه دوازده امامی در تیعیت بی چون و چرا از ولی فقیه در عصرغیبت امام زمان روشن گردید!

"از سخنان آیت الله خمینی ــــــــــ مهدى موعود (ع) تنها منجى حقيقى بشريت

و قضيه غيبت حضرت صاحب، قضيه مهمى است كه به ما مسائلى می‏فهماند. مِن جمله اينكه براى يك همچو كار بزرگى كه در تمام دنيا عدالت به معناى واقعى اجرا بشود در تمام بشر نبوده كسى الّا مهدى موعود- سلام اللَّه عليه- كه خداى تبارك و تعالى او را ذخيره كرده است براى بشر. هر يك از انبيا كه آمدند، براى اجراى عدالت آمدند و مقصدشان هم اين بود كه اجراى عدالت را در همه عالم بكنند لكن موفق نشدند. حتى رسول ختمى- صلى اللَّه عليه و آله و سلم- كه براى اصلاح بشر آمده بود و براى اجراى عدالت آمده بود و براى تربيت بشر آمده بود، باز در زمان خودشان موفق نشدند به اين معنا، و آن كسى كه به اين معنا موفق خواهد شد و عدالت را در تمام دنيا اجرا خواهد كرد، نه آن هم اين عدالتى كه مردم عادى می فهمند كه فقط قضيه عدالت در زمين براى رفاه مردم باشد بلكه عدالت در تمام مراتب انسانيت.

انسان اگر هر انحرافى پيدا كند، انحراف عملى، انحراف روحى، انحراف عقلى، برگرداندن اين انحرافات را به معناى خودش اين ايجاد عدالت است در انسان. اگر اخلاقش اخلاق منحرفى باشد، از اين انحراف وقتى به اعتدال برگردد، اين عدالت در او تحقق پيدا كرده است. اگر در عقايد يك انحرافاتى و كجي هايى باشد، برگرداندن آن عقايد كج به يك عقيده صحيح و صراط مستقيم، اين ايجاد عدالت است در عقل انسان. در زمان ظهور مهدى موعود- سلام اللَّه عليه- كه خداوند ذخيره كرده است او را از باب اينكه هيچ كس در اولين و آخرين، اين قدرت برايش نبوده است و فقط براى حضرت مهدى موعود بوده است كه تمام عالم را، عدالت را در تمام عالم گسترش بدهد، و آن چيزى كه انبيا موفق نشدند به آن با اينكه براى آن خدمت آمده بودند، خداى تبارك و تعالى ايشان را ذخيره كرده است كه همان معنايى كه همه انبيا آرزو داشتند، لكن موانع، اسباب اين شد كه نتوانستند اجرا بكنند، و همه اوليا آرزو داشتند و موفق نشدند كه اجرا بكنند، به دست اين بزرگوار اجرا بشود."

پاسخها بر اساس استفتائات از دفتر حضرت ايت ا.. مصباح يزدي تنظيم شده است.

با تشکر از ايشان

س: ايا ولايت فقيه مستقيما توسط مردم انتخاب مي شود؟

ج: بدليل اينکه عقل مردم قاصر از پي بردن به فقيه افقه ، اعدل، اعلم و اتقي مي باشد، ولي فقيه بصورت غير مستقيم و از طريق مجتهدين تاييد شده از طرف شوراي نگهبان انتخاب مي شود و لذا بصورت انتخاب غير مستقيم مردم مي باشد.

البته اينها همه ظواهر امراست و الا انتخاب مستقيما توسط خداوند تبارک و تعالي انجام مي شود و اوست که دلهاي مجتهدين مجلس خبرگان را بسوي ولي فقيه مي گرداند.

س: ايا ولايت فقيه محدوديت زماني دارد (مثلا چهار يا پنج سال) يا مادام العمر است؟

ج: بدليل اينکه ولي فقيه نايب امام معصوم ومنتخب و منصوب از طرف خداوند تبارک و تعالي است ، نامحدود و مادام العمر است.

س: آيا ولي فقيه در مقابل سايرين پاسخگوست؟

ج: خير ، ايشان فقط در مقابل خداوند تبارک و تعالي پاسخگوست و در مقابل ساير افراد غير پاسخگوست.

س:ايا ولي فقيه براي مردم عادي نقد شدني است؟

ج:خير همانگونه که عنوان شد عقل مردم عادي قاصر ازورود به اين مسائل است و اساسا مردم عادي حق ورود به سياست را به اين معنا ندارند.

س:ايا ولي فقيه از طرف ساير فقها نقد شدني است؟

ج: خير ، ساير فقها حق دخالت در حکومت را از حيث اينکه فقيه هستند ندارند و از اين لحاظ فرقي با مردم عادي ندارند ،لذا موضع ساير فقها و حتي مراجع نيز اطاعت است و ولي فقيه براي فقها نيزمثل سايرمردم غير قابل نقد است.

س:ايا اعضا مجلس خبرگان رهبري يا رئيس ان ميتوانند از رهبري سئوال نمايند؟

ج: مجلس خبرگان رهبري مجراي تجلي و ظهور مقام عظماي ولايت است ولي در ادامه کارهر گونه نظارت به هر صورت باطل است و حتي نوشتن نامه به ايشان حرمت شکني محسوب مي شود چون همانگونه که گفته شد از ايشان نبايد در مورد اعمالشان سئوال کرد.

نمونه اين حرمت شکني نامه اخير اقاي رفسنجاني (رئيس مجلس خبرگان رهبري) به مقام معظم رهبري بود ، که شاهد بي پاسخ گذاشتن نامه از طرف مقام ولايت بوده ايم که خود بهترين جواب است.

س: اختيارات مقام عظماي ولايت محدود است يا نامحدود

ج: مقام عظماي ولايت داراي اختيارات نامحدود است و مي توانند درزماني که لازم مي بينند حتي واجبات شرعي مثل حج را نيزبراي مدت محدود تعطيل کنند تا چه رسد به تصميمات جزئي تراز قبيل عزل و نصب مقامات و ...

س:ايا اختيارات مقام عظماي ولايت به مکان خاصي ( مثلا يک کشور خاص) محدود مي شود؟

ج: خير ، اختيارات مقام عظماي ولايت هيچ قيد مکاني ندارد و ايشان ولي امر مسلمين جهان هستند.

س: آيا قانون اساسي قيدي براي اختيارات مقام ولايت محسوب مي شود؟

توضيح اينکه دريافتيم که اختيارات مقام عظماي ولايت در قيد مکان و زمان خاص نيست، حال در خصوص قوانين وضع شده از طرف بشر (مثل قانون اساسي) چطور؟

ج: خيرانچه در قانون اساسي در رابطه با اختيارات مقام عظماي ولايت امده صرفا نمونه و کف اختيارات است و نه سقف ان و همانگونه که از عنوان ولايت مطلقه مشخص است ، اين ولايت مطلقه بوده و در هيچ قيد قانوني نمي گنجد و الا مطلقه نبود.

س: با توجه به دستور و تاکيد قران کريم مبني بر بر مشورت ، ايا شوراي فقها ميتواند گزينه ديگري باشد؟

ج: خير ، ولايت درادامه رسالت و امامت بوده و در هر زمان مجراي فيض و عنايت الهي واحد است و لذا شوراي فقها باطل است.

س: موضع ما در مقابل اوامر ايشان چه بايد باشد؟

ج: چون ايشان نايب امام زمان (عج) مي باشند، موضع مردم عادي ما در قبال ولايت مطلقه، بايد اطاعت مطلقه باشد و تفکر و سئوال در مورد عملکرد ايشان از وساوس شيطان است که بايد به خداوند متعال پناه برد.

در همینجا با مرور کوتاه می توان تشخیص داد که چه فاجعه دردناکی در سایه انقلاب ارتجاعی و اسلامی سال 57 توسط اسلامگریان قدرت طلب تحت عنوان عدل اسلامی در ایران فلک زده رخ داده است!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.