رفتن به محتوای اصلی

حالانوبت کیست؟
13.03.2011 - 15:03

آقای توکلی! آقای نويدی! و ديگر مسئولان محترم ايران گلوبال! ----- نسخه ی (نسبتاً) تصحيح شده -----

همين حالا ديدم که چند کامنت پی در پی عليه من و توأمان عليه سايت روشنگری که همزمان با سايت های اخبار روز و عصر نو مقاله يی از مرا منتشر کرده است، مثل نقل و نبات در صفحه ی اول کامنت ها و در زير مقاله ی جناب تقی روزبه عزيز آمده است.

به احتمال زياد، اکثر اين کامنت ها از ناحيه ی يک فرد مشخص و بسيار مطرود و بدنام و آلوده و کثيف در فرانسه است که می دانم کيست و از چه راهی ارتزاق می کند و سوابقش در صورت لزوم برای همگان به تفصيل در مقاله يی همراه با مدارک لازم تشريح خواهد شد.

تا جايی که می دانم در پی هتاکی های پی در پی او به همه ی آدم ها و سايت هايی مثل روشنگری، و مأمور وزارت اطلاعات ناميدن سايت خود شما، و تهديد مرتب کيانوش توکلی در پی برگزاری يک نشست پالتالکی در باره مجاهدين از طرف ايران گلوبال، آی پی اين فرد را چندين ماه پيش بسته بوديد. حالا چه اتفاقی افتاده است؟ خبر ندارم.

البته او قادر به نوشتن حتی در همين حد هم نيست و يک فاميل سببی بسيار نزديک او اين ها را برايش می نويسد. و علاوه بر اين، مجاهدين هم به نامش «مقاله» می نويسند. دليل اين کار مجاهدين را در صورت لزوم، بعداً در محل و زمان مناسب خواهم نوشت.

در باره ی مقاله ی مورد نظر، بهترين راه و عاقلانه ترين راه، مراجعه به خود مقاله و خواندن آن و نتيجه گيری از آن است.

اين مقاله در حال حاضر، هم در سايت ققنوس، و هم در سايت های روشنگری و اخبار روز و عصر نو در دسترس است با عنوان زير:

«با ويراست» يا بی «ويراست»، وقت عبور از کليت نظام است!

دليلی وجود ندارد که که به ياوه های اين فرد (يا افراد) در اينجا پاسخی داده شود. ميزان شعور طرف مربوطه را از همين جا می توانيد بفهميد که شما را از يک طرف به دوست و همکار ديرينم و از پيشکسوتان روزنامه نگاری جديد ايران، رضا مرزبان عزيز، که سابقه ی دوستی نزديک و رفت و آمد من با او تا همين لحظه به سی و هشت سال متوالی بر می گردد ارجاع می دهد، و از طرفی می نويسد که من به قول خودش «کافران» را نجس می دانم و مرتباً هم عليه آن ها می نويسم!

در هر صورت، مسأله ی من با شما نه آن ياوه ها، بلکه اين است:

چگونه است که چشم شما بعضی کامنت ها را می بيند و بعضی کامنت ها را نمی بيند؟

آقای نويدی! در همين فاصله ديدم که نوشته ايد کامنت يک نفر ديگر را که (نمی دانم چه بود) حذف کرده ايد. و اين يعنی شما کامنت ها را يکی يکی خوانده ايد.

دقيقاً می دانم چرا مخصوصاً در اين کامنت های زنجيره يی کوشيده شده است پای يکی از سه سايتی که من، علاوه بر سايت خودمان (ققنوس) در آن ها می نويسم به ميان آيد و مرتباً به آن سايت معين دشنام داده شود. سايت خوب «روشنگری» را می گويم. آيا بايد باور کرد که سايت ايران گلوبال و چند تنی در آن به اين نقطه رسيده اند؟ من شخصاً دوست ندارم و (تا اين لحظه) دليل قانع کننده يی هم نمی بينم که چنين باشد.

حذف يا عدم حذف اين کامنت های زنجيره يی برای من بی اهميت است. بزرگتر های اين ها و فرستندگانشان بايد پاسخی در خور و مناسب بگيرند؛ نه خود اين خرده پا ها. اما از آنجايی که اين کامنت های زنجيره يی در زير مقاله ی جناب تقی روزبه عزيز (حالا نوبت کيست؟) نوشته شده است، اگر خواستيد پاسخی دهيد لطفاً در زير همان مقاله پاسخ دهيد. و اگر نخواستيد هم که نخواستيد!

با احترام

در ضمن لينک مقاله ی من (با ويراست يا بی ويراست، وقت عبور از کليت نظام است) در سايت خودمان يعنی ققنوس از اين قرار است:

http://www.ghoghnoos.org/ak/kj/vira.html

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.