رفتن به محتوای اصلی

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه هنر در اعتراض به کشته شدن یک دانشجو
16.02.2011 - 11:23

بار دیگر جمهوری اسلامی بربریت قرون وسطائی خود را بنمایش گذاشت و دلاور جنبش دانشجوئی و جنبش خیابانی، صانع ژاله، هدف گلوله مزدوران ولی فقیه قرار گرفت. حماسه 25 بهمن مدیون از جان گذشتگی و فداکاری فرزندان ایران است که علیه استبداد، دیکتاتوری و تبعیض بپاخاسته اند و تا برچیدن دستگاه حکومت دینی از کشورمان، آرام نخواهند گرفت. جلادان جمهوری اسلامی صانع را هدف گلوله قرار دادند؛ با میلیونها صانع دیگر که فریاد می زنند می کشم می کشم انکه برادرم کشت چه می کنند؟ سران جنایت پیشه حکومت اسلامی حضور مردمی که کمیت شان از مرز یک میلیون نفر گذشت را به 150 نفر اغتشاشگر نسبت داده اند. کسانی که جنبش ملت ایران برای آزادی، دمکراسی و نفی حکومت دینی را اینگونه تحریف می کنند، تنها با زمین لرزه های بزرگ سیاسی اجتماعی و ویرانی کلیت نظام بر سرشان بهوش خواهند امد! سایت اشتراک از اعتراض یاران دانشگاهی صانع گزارش می دهد:

1سایت اشتراک : دانشجویان دانشکده های مختلف دانشگاه هنر و تهران از جمله دانشجویان دانشکده ی سینما تاتر در اعتراض به قتل یکی از همکلاسی هایشان به نام صانع ژاله، ضمن تعطیل کردن کلاس های خود در محل دانشکده ی علمی - کاربردی تجمع کرده و به خواندن سرود و سر دادن شعار پرداخته اند.

به گزارش سایت خبری - سیاسی اشتراک، با کشته شدن صانع ژاله دانشجوی رشته ی نمایش دانشگاه هنر تهران، جو دانشگاه به شدت ملتهب شده است، علیرغم اینکه بسیج دانشجویی و خبرگزاری های رسمی جمهوری اسلامی سعی دارند قتل این دانشجو را به سازمان مجاهدین خلق نسبت بدهند اما به دلیل سابقه ی کشتاری که رژیم در حوادث پس از انتخابات داشته است، افکار عمومی این اتهام را باور ندارند و قتل ژاله را به نیروهای امنیتی نسبت می دهند.

گفتنی است که کلیه ی مسئولین دانشگاه را ترک کرده اند و تنها اعضای حراست دانشگاه در محل تجمع باقی مانده اند.

صانع ژاله متولد سال ۶۳ از هموطنان کردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران در اعتراضات روز گذشته برابر با ۲۵ بهمن، توسط نیرو های امنیتی رژیم با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.

طی اعتراضات روز گذشته ۴ نفر دیگر نیز هدف گلوله ی مستقیم نیروهای امنیتی قرار گرفته اند که یکی دیگر از آن مجروحان بر اثر جراحات وارده کشته شده است و ۳ نفر دیگر بنا به ادعای رژیم در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.