رفتن به محتوای اصلی

آقای بنی صدر، کی می خواهید واقعیت ها دنیای سیاست را درک بکنید؟
08.02.2011 - 15:23

با عرض سلام وادب ، آقای بنی صدر ، کی می خواهید واقعیت ها دنیای سیاست را درک بکنید؟ هموطن گرامی و محترم ، سیاست علم است ، ربطی به به باور های دینی و مذهبی و متا فزیک ندارد.50 سال جوانان ایران و ملت ایران را یک مشت آخوند های بدون عمامه ، با عنوان های روشنفکران مذهبی ، یا به عبارت دیگر ، آخوند های کراواتی ، چون علی شریعتی ، دکتر یزدی ، دکتر عبدالکریم سروَش ، احمد فردید ، نویسندگانی چون آل احمد ، اقتصادانانی چون جنابعالی ، متخصص « اقتصاد توحیدی !!!» بر گرفته از تحصیلات «علمی شما » از دانشکده معقول و منقول ، با دکترین آیت الله یا «افت الله |» خمینی ،که فرمودند اقتصاد مال خر است ، ما برای خربزه انقلاب نکرده ایم ، ما برای اسلام عزیز انقلاب کرده ایم فریب دادید.

.32 سال حا کمیت جهل خرافات ، جنایات ، که خود شما نیز از بناینگزاران آن هستید ، واقعیت های اسفناک جامعه ایران امروز جلو چشمانتان قرار دارند .آخر از این ملت واز این مملکت چه می خواهید؟ می خواهید به ملت و مملکتتان خدمت بکنید؟ اگر واقعآ می خواهید برای این ملت و مملکت خدمت بکنید ، به نظر من 2 اصل شرط اساسی آن است .

.1- صداقانه از ملت و، خصوصأ از خانواده شهدا ، شخصأ معذرت بخواهید ،و روشن و آشکار بگوئید ، ملت ایران ، من از سیاست و مدیریت کلان ،و دیپلماسی که هر کدام به نفس خود علم هستند ، چیزی نمی دانستم ، وامروز هم نمی دانم ، لذا با افتادن در دام یک مشت آخوند جاهل و نادان و حقه باز و تشنه قدرت ، هم به وطن و ملت خود زیان های جبران ناپذیر زدم ،و هم ماهیت ذاتی خودم را نشان دادم که من چیزی از این علوم نمی دانستم و نمی دانم. آقای ابوالحسن بنی صدر ، ادیان ساخته و پرداخته خود بشر هستند. اگر وقت کردید لطفأ به این مقاله تحلیلی در این رابطه ، به قلم :این صاحب قلم ، اقتباس از اثر زنده یاد :yves Lambert – با این عنوان : «ظهور ادیان ، از ادیان ما قبل تاریخ ، تا ادیان جهان شمول » در سایت های فارسی زبان چون :ایران گلوبال :

http://iranglobal.info/node/32983

مطالعه بکنید . (البته اگر اهل مطالعه هستید. چون اغلب روشنفکران مذهبی ، چون پیامبران علم لدنی دارند ، مکتب نرفته ملا می شوند ،و از همه چیز بحث می کنند )

2- اگر واقعآ درد ملت و مملکت دارید ، بنشنید خاطرات خوتان در رابطه با همکاری با آیت الله خمینی و یک مشت آخوند بی سواد نا آگاه از مسائل دنیا را صادقانه بدون کم و کاست بنویسید و در اختیار نسل آینده بگذارید ، خصوصأ فراموش نکنید ، خوب توضیح بدهید که : چگونه « آفت الله ها » شما روشنفکران اسلامی را چون ، قطب زاده ، خود

جنابعالی ، ابراهیم یزدی ، عبدالکریم سروش ، و صدها آخوند های بی عمامه را که عنوان روشنفکر اسلامی یدک می کشیدند و هنوز هم یک می کشند ، همین آخوند ها این ها را کیش دادند و مات کردند؟

آقای بنی صدر ، من کمونیست نیستم و اما در رابطه با رشته تحصیلی ام در همین

فرانسه ، به ما دانشجویان رشته جامعه شناسی ، اید ه ئو لوژی مارکس را از جنبه جامعه شناسی تدریس می کردند. لنین یک سخن معروف دارد ،که شامل همه انسان ها می شود . لنین می گوید : فقط مرده ها اشتباه نی کنند. حرفی

است بجا . شما اشتباه کردید ، آفت الله خمینی شما را کیش داد و مات کرد. لذا لازم است بنشنید خاطرات سیاسی خود تان را صادقانه بنویسد ، تا در آینده ، یک عده آدمهای جاه طلب و شهرت طلب ، این ملت را گمراه نکنند ، و یک مشت آخوند و یک مشت آخوند کراواتی بنام روشنفکران اسلامی ، ملت و مملکت را به نابودی نکشند .

با نهایت احترام : کاظم رنجبر . دکتر درجامعه شناسی سیاسی . پاریس 7 فوریه 2011

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.