رفتن به محتوای اصلی

آیا یارانه ها همچون پول نفت بر سر سفره های مردم بد بو خواهد شد؟
27.12.2010 - 14:22

برابر شواهد و هشدار های پیاپی کارشناسان حکومتی وغیر خودی، این بار دعوا وبحث های بی پایان یارانه ها دیگر مانند نفت بد بو نخواهد شد بلکه رنگ خون خواهد گرفت!فاجعه به جائی رسیده است که مهندس موسوی دردیدار با آقای کروبی چنین گفته است:

... شيوه مديريتی اين آقايان بلايی بر سر کشور، چه در اقتصاد و حوزه‌های ديگر آورده که امکان برگشت به وضعيت شش سال گذشته هم خيلی سخت شده است."

http://news.gooya.com/politics/archives/2010/11/112803.php

دولت ناکارآمد احمدی نژاد درآستانه تحریم های وسیع ترکشورهای غربی و متحدانشان ،ضروری می بیند تا درراه کاستن هزینه های سنگین دولتی به سیاست اقتصادی ریاضت منشانه که مساوی با لغو یارانه های دولتی ارزاق عمومی و سوخت هست روی بیاورد تا سکان فرماندهی نظام را ازدست ندهند!اما سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی همچنان امیدوار هست که تحريم‎‎ها تأثير چنداني در اقتصاد ایران نخواهند گذاشت وجمهوری اسلامی پیروز خواهد شد.

لغو یارانه های دولتی ارزاق عمومی و سوخت در ایران تنش های اجتماعی شدیدی در میان مردم بوجود خواهد آورد و ممکن است به خروش ملت منجر گردد.نظام جمهوری اسلامی ازهمان آغاز رسیدن به قدرت با وعده های شیرین و وسوسه انگیز شروع بکار کرد!خمینی در پاریس اعلام کرد اگر حکومت اسلامی برقرار گردد ، پول نفتی را که شاه تاراج می کرد بین مردم تقسیم خواهیم کرد! اما هرچقدر از عمر آن حکومت گذشت تلخی آن به مزاج همگان ناپسند آمد!و بالاخره نظام جمهوری اسلامی از همان آغاز بوی خون بخود گرفت و تا به امروز در جهت واكسينه شدن كشور و مردم در مقابل ميكروب‌های سياسی و اجتماعی و آزادیخواهی به گفته آیت الله خامنه ای این نظام اسلامی به قصاب تاریخ بشریت تبدیل شده است!حکومتی که وقتی بنیانگذارش یعنی آیت الله خمینی در شهریور ۱۳۵۷ اعلام نمود که اقتصاد مال خر است ،چگونه می توان انتظار داشت که چنین حکومتی می تواند رفاه مردم را تامین کند؟از آنهایی که سن وسا لی دارند وعمرشان به طول عمر جمهوری اسلامی می رسد بخوبی این جمله حکیمانه! خمینی را که گفت -اقتصاد مال خَرَ- را یقینا به خاطر دارند. آن موقع وقتی که حضرت‌اش فرمودند -اقتصاد مال خَرَ- هیچ کس ایشان را جدی نگرفت، اکثرآ خودشان را فریب می‌دادند و با خود می‌گفتند، حتما حضرت‌اش شوخی فرموده‌اند. اما آقای ابوالحسن بنی صدر و بعدها رئیس جمهور اسلامی ـ قبلا در پاریس در ضدیت با اقتصاد سوسیالیستی کتاب «اقتصاد توحیدی« را نوشته بود و همانموقع ایشان اصلا به گفته خمینی اعتراضی نکرد ند که اقتصاد نمی تواند مال خر باشد!

قبل از انقلاب ما را به حساب نمی‌آوردند!

محمود احمدی نژاد گفت: «وقتی کشور تحویل انقلاب اسلامی‌شد کشوری عقب افتاده و دست چندم بود و ما را به حساب نمی‌آوردند».

http://www.aftabnews.ir/vdcep78f.jh8fni9bbj.html

آیابراستی اینچنین بود؟آیا ایران در قبل از انقلاب در محاصره اقتصادی بود وتحویل گرفته نمی شد یا هم اکنون ایران در حکومت آخوندی به فلاکت رسیده است و از ایران مانند بیماری خطرناک نام می برند ؟مامیتوانیم مخالف شاه باشیم اما دوره اقتصادی قبل از انقلاب با حالا اصلا قابل مقایسه نیست.از خلیج فارس گرفته تا دریای عرب و شاخ افریقا تحت نفوذ ارتش ایران بود.ایرانیان می توانستند بدون هیچ مانعی و ویزا به سراسر جهان سفر نمایند اما اینک همه کشورهای جهان مملو از پناهندگان ایرانی است!

اینکه پول نفت باید سر سفره مردم بیاید، باید خود را نشان دهد! خارجی

دوشنبه ۳ تير ۱۳۸۷ــ

اما در تاريخ : شنبه 19 ارديبهشت 1388ثمره هاشمی ضمن تکذیب شعار آوردن پول نفت سر سفره ها خبر داد و در نشست مطبوعاتی در اهواز اظهار کرد: شعار آوردن پول نفت بر سفره مردم متعلق به احمدی نژاد نیست!

http://iran-tejarat.com/news/cat11/news24897.html

سید حسین مرعشی از یاران دولت نهم و دهم : "احمدی نژاد نه فقط معجزه هزاره سوم، كه معجزه هزاره چهارم هم هست."

احمدی نژاد: نفت را سر سفره مردم می آوریم، … بعد از انتخابات: "نفت خوردنی نیست كه سر سفره ها بیاوریم."

الهام، سخنگوی (وقت) دولت: "نفت را سر سفره مردم نمی آوریم، بوی بد می دهد."

تاریخچه ای از معجزات احمدی نژاد مهرورز و عدالت گستر!

احمدي نژاد: عدالت گستري و مهرورزي مهمترين خصوصيات دولت اسلامي است، ايرنا پنجشنبه 30 تیر 1384

http://news.gooya.com/politics/archives/033619.php

دروغگوئی و فریب کاری های احمدی نژاد بیشمار و بی پایان است!برای مثال نامبرده نتوانسته بود که قبل از احراز کودتا گرایانه برای تصدی مقام ریاست جمهوری ـ آرای کافی برای ورود به شورای شهر ونمایندگی شورای اسلامی را از جانب مردم تهران بدست آورد اما چگونه توانست آرای اکثریت مردم را جهت رئیس جمهوری شدن از آن خود نماید؟

اما همه ما در طول ریاست احمدی نژاد در دولت ،شاهد سرکوب های خیابانی ،تعدی ومزاحمت به مراجع دینی مخالف،زندانی های بیشمار نویسندگان،روزنامه نگاران،هنرمندان و فیلم سازان،دانشجویان وکارمندان و معلمان و کارگران و زنان بوده ایم!شکنجه،اعدام،تبعید،فقرو تنگدستی ،اعتیاد و بیکاری و فحشاءـ شناسنامه دولت نهم ودهم هست!

دروغگوئی و فریب کاری های احمدی نژاد بیشمار و بی پایان است!برای مثال نامبرده نتوانسته بود که قبل احراز کودتا گرایانه برای تصدی مقام ریاست جمهوری ـ آرای کافی برای ورود به شورای شهر ونمایندگی شورای اسلامی را از جانب مردم تهران بدست آورد اما چگونه توانست آرای اکثریت را جهت رئیس جمهوری شدن از آن خود نماید؟

آمارهای مستند زیر همه از ویکیپیدیا درج شده است!

احمدی‌نژاد در انتخابات دوره ششم ریاست جمهوری و دورهٔ دوم هاشمی رفسنجانی، زمانی که استاندار اردبیل بود از مسئولین ستاد تبلیغاتی هاشمی در تهران بود.

احمدی نژاد پیش از شرکت در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سال ۱۳۷۷ در انتخابات نخستین دوره انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرد، اما رأی نیاورد. او در سال ۱۳۷۸ نیز، در ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زیر عنوان «فهرست ۳۰ نفره ائتلاف خط امام و رهبری» در کنار هاشمی رفسنجانی، علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل در انتخابات شرکت کرد ولی شکست خورد.

اما در انتخابات نهم ریاست جمهوری ایران شرکت کرد و در ۳ تیر ۱۳۸۴ در دور دوم از این دوره با کسب ۱۷ میلیون رای در انتخابات ریاست جمهوری، پیروز شد. ؟!؟

احمدی‌نژاد در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری با ۲۴ میلیون و ۵۹۷ هزار رأی پیروز اعلام شد!؟!.

همه آمارهای بالا نشان از کودتا چی بودن احمدی نژاد و باند پیرامون وی و بیت رهبری خبر می دهد!اما وی با پرروئی بی نظیری در دوره تحریم های طاقت فرسا و کمرشکن که مردم را از گرانی فزاینده عاصی کرده است ،اینک می خواهد با پرداخت یارانه ها ،رفاه وارزانی دروغین وفریبنده برای مردم ایران بیاورد!

در شرائط سخت اقتصادی برای مردم ایران و علیرغم همه محاصره های کشورهای جهان علیه جمهوری اسلامی اما حامد کرازی از پنج سال پیش به این سو، یارانه های نقدی راازدولت احمدی نژاد دریافت کرده است!

فقر فلاکت در میان بخش وسیعی از مردم ایران بیداد می کند اما رژیم اسلامی در راه اندیشه های تجاوز گرایانه و دخالت جویانه در میان دولت مردان همسایه پول های نقدی هدیه می نماید تا آنها را در کنار خود داشته باشد.18،5 میلیارد دلار و طلا از ترکیه سردر آورد ودر نهایت نخست وزیر آن کشور مانند رهبران جمهوری اسلامی به سیاست های ضد اسرائیلی روی آورده است. با پول چرب می توان بعضی از انسانها را برای مدتی خرید اما مزدوری آنها دوام ندارد چراکه آنها در برابر پیشنهاد چرب تر از جانب رقیب به سوی دیگر می روند!متحدان جمهوری اسلامی که با پول خریداری می شوند بسیار موقت و لرزانند چراکه غرب نیزامکانات برتر و بهتر را همیشه دراختیار دارد!

کرازی در مصاحبه ای اعلام کرد که او بارها بین نیم میلیون یورو و حتی 600 هزار یورو از ایرانی ها پول گرفته است. هزینه آنها مخفی نیست و اگر لازم باشد جزئیات آن را منتشر خواهم کرد. بدستور کرزای بخشی از این پول را میان برخی نمایندگان مجلس افغانستان توزیع کرده و حتی بخشی را به رهبران طالبان داده است.در همین رابطه نیویورک تایمز نوشت که کرزای میلیون ها دلار پول از دولت احمدی نژاد دریافت کرده است و رابط دریافت کننده این پول نیز رئیس دفتر کرزای "دودزای و نیروهای ویژه مالی سپاه " بوده اند.

آری مردم ایران که این روزها با گرانی دست و پنجه نرم می کنند اما حامد کرازی از دولت مفخمه ایران اسلامی پول های بی حساب و کتاب دریافت می دارد.تا امروز حزب الله و حماس و نیروی های جیش المهدی از ایران پول های سرشار دریافت کرده اند که اینک دولت افغانستان نیز به آنها اضافه شد.این در حالیست که مردم بی پناه ایران ازسپیده دم صبح تا بوق شب در چند نوبت کار می کنند تا وجوه نیازهای مادی، سکونتی ،آموزشی وهمه مخارج زندگی خود را بپردازند که در نهایت همیشه بدهکارند اما حامد کرزای وجوه نقدی را بطور مستمر از دولت خامنه ای و احمدی نژاد دریافت کرده است!مردم ایران اینک سالهاست با در دست داشتن کوپن های مختلف در صف های طولانی بنزین وانواع خوراکی ـ انتظار می کشند اما سرمایه های ملی آنها ازبیروت ،غزه ،بغداد،سودان،ترکیه و افغانستان سر در می آورد.رهبران جمهوری اسلامی با تنگا قرار دادن مردم ایران و قطع سوبسیدهای گوناگون ،هزینه آنها را در راه مقاصد شوم و خرابکارانه بکار می گیرند!مردم بی پناه ایران باید مبالغ ناچیزی بنام یارانه دریافت بکنند تا کاخ ای ستم حکومت گران به جباریت و جنایت و دزدی خود ادامه دهند.دختران ایران از فقر وتنگدستی برای روسپی گری به کشورهای حاشیه خلیج فارس ،ترکیه و افغانستان صادر می شونداما پول های نقد مردم که بعنوان امانت در اختیار دولت و بانکها قرار دارد از جاهای نامعلوم سردر می آورد!بیکاری ،کودک فروشی در میان خانواده های تهیدست گسترش یافته است واعتیاد جوانان از فرط بی آیندگی به اوج خود رسیده است اما ثروت های ملی مردم ایران باید به مصارف بلند پروازی ها ی اتمی و نظامی برسد!

مناطق محروم و دور افتاده ایران از بی آبی و فقر و فلاکت به ستوه آمده اند و در اقصاء نقاط ایران از بهداشت و آموزش خبری نیست و بیماری ومرگ و میر در میان کودکان بیداد می کند و کارمندان و ماموران دولتی از فقدان بودجه برای رسیدگی به مشکلات ودرمان مردم ناله می کنند اما سرمایه های بی حساب و کتاب از سود فروش نفت ودیگر اقلام زیر زمینی که به بیت المال مردم تعلق دارد برای هدف های سفرهای استانی ،نوشیدن ساندیس ،مزدوری بسیجیان در استقبال از رهبر بکار گرفته می شود!آری این هست سرنوشت سیاه و تلخ انقلاب اسلامی سال 57 که با وعده قسط و برابری وبرادری بر گرده مردم بی خبر و احساساتی و تحمیق شده توسط مذهب شیعه شکل گرفته است. فاجعه سال 57 هرروزابعاد وحشتناکتری بخود می گیرد و پایان نقطه سیاه در فقدان جایگزین مناسب و نیروهای سیاسی کار آمد ،مسئول ،متعهد و آگاه و متحد در افق های نزدیک دیده نمی شود!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.