رفتن به محتوای اصلی

آیا محمود خان رو به قبله ایستاده است؟
24.12.2010 - 17:12

یکی از خاصیت های رژیم های استبدادی مانند حکومت اسلامی ایران در این هست که همواره تلاش می ورزند تا جامعه وکشور را به هر لحاظ و جبرا و گاهی بی اختیار وبطور ذاتی به اضمحلال و فروپاشی هدایت نمایند و در نهایت جامعه را در غیاب خود بی آینده وبدون جایگزین نشان دهند!همین مورد در مورد رژیم صدام صدق می کرد!

برکناری کودتا گونه منوچهر متکی بعنوان وزیر امور خارجه بی اختیار دولت دهم توسط احمدی نژاد به رسوائی بزرگی تبدیل شده است که انگار پایان تلاطم آن در چشم انداز نزدیک دیده نمی شود!

منوچهر متکی نامه افشاء گرانه وگلایه آمیز خود علیه احمدی نژاد رابه شیوه ایرانی ونه اسلامی ـ بسمه تعالی ، بلکه با سرتیتر «به نام خداوند جان و خرد» آغاز کرده است و با این کارش خواسته است که تفاوت نظری خود را با دولت امام زمانی محموخان نشان دهد!

http://aftabnews.ir/vdcae0n6o49n6u1.k5k4.html

اگر احمدی نژاد با دوستان و وزرای نزدیک خود اینگونه رفتار می کند ،آنگاه با ملت ایران چه رفتاری خواهد داشت؟دروغگوئی در دولت به یک سنت رایج تبدیل شده است.دولت احمدی نژاد هر روز تقیه می کند وبه مردم و خبرگزاری ها پاسخ دروغین می دهد!

اگر انتقاد های مستمر از جانب اسلامیون سنتی مانند احمد توکلی ها علیه دولت احمدی نژاد شدت گرفته است نشان از ضعف و ناپایداری دولت محمود خان است اما همه اینها را در فقدان یک آلترناتیو جایگزین ـ هنور نمی توان بعنوان پایان جمهوری اسلامی برشمرد ،چراکه جریانات بنیان گذار جمهوری اسلامی مانند رفسنجانی ،ناطق نوری ، توکلی و غیره همچنان زنده اند واین قدرت را دارند که با هماهنگی لازم و شرعی و قانونی خامنه ای را که همچنان از محمود خان حمایت می نماید ،به برکناری احمدی نژاد متقاعد سازند وگرنه آنها در پشت صحنه توانست تا بطور محرمانه و همزمان به برکناری خامنه ای و احمدی نژاد به توافق برسند تا نظام را از فروپاشی نجات دهند!

رژیم اسلامی در آشوب های سیاسی واقتصادی بسر می برد! پایوران رژیم مافیائی بر سر تقسیم ثروت های باد آورده ائی که به ملت ایران تعلق دارد به نزاع علنی برخاسته اند و دیگرامکان آشتی و وحدت بین آنها ممکن نیست وخامنه ائی در گوشه ائی نشسته هست وهمه مسائل را زیر نظر دارد وبرای برون رفت از بحران حکومتی وساختاری وسیاسی واقتصادی واجتماعی وفرهنگی به چه کنم وچه کنم افتاده است.گرانی وکمبود کالا وفشار های اقتصادی که از چندین فقره از قطعنامه های شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ناشی می شود گلوی رژیم اسلامی را فشار می دهد.

از همان موقعی که سایت اینترنتی آفتاب که سخنگوی بخشی از حاکمیت می باشد در کیفر خواستی پانزده ماده ائی که بعضی انتقاد های اپسیوزیون به احمدی نژاد را نیز شامل می شود بطور آشکار علنی نمود،آفتاب عملا خود را به رویاروئی با دیوانه ائی که از قفس بیرون پریده است کشانده است.

:اکبر اعلمی نماینده پر حرارت و شجاع مردم تبریز در نامه ائی مفصل که در شانزده ماده گنجانده شده است ،عزم استضیاح احمدی نژاد را در مجلس شورای اسلامی را نمود ، بهمین خاطر صلاحیت او در دوره های بعدی تائید نشد.

دکتر نورالدین پیر موذن نماینده شجاع آذربایجانی پس از افشا گریهای وسیع علیه جمهوری اسلامی که در صدای امریکا صورت گرفت ،بسرعت از جانب وزرات اطلاعات جمهوری اسلامی تحت تعقیب قرار گرفته است و علیرغم فوت نابهنگام مادرش به ایران برنگشت!

مردم دیگر فهمیده اند که دزدهای حرفه ائی بر کشورشان حکومت می کنند! سردار زارع با شش زن برهنه غافگیر می شود اما مورد عفو فقیهانه قرار می گیرد؟.هرچه بیشتر به جلو پیش می رویم رژیم اسلامی بی آینده تر می شود واز درون در حال فرو پاشی میباشد!

در عین اینکه نیروهای مایوس ومماشات گر به بی تفاوتی مردم تکیه دارند اما علیرغم اینها ،کشور ایران از مبارزات روزانه وبدون وفقه نیروهای سیاسی ، دانشجویان، کارگران ،معلمان و دیگر اقشار برخوردار است که در جهان نمونه است اما همه آن مبارزات در حال حاضر، شوربختانه بدون ستاد مرکزی و رهبری واحد بسر می برند!

: عماد افروغ به نقل از آفتاب " با تاکید بر اینکه "اصل کناره‌گیری از قدرت را در شرایط حساس باید از بزرگان دین آموخت"، ودر ادامه گفت: «وقتی طفل معصوم و نوپای جمهوری اسلامی در حال تکه تکه شدن است، عده‌ای باید برای جلوگیری از این خسارت بزرگ، کنار بکشند».

:مهدوی کنی در یک موضع گیری بی سابقه از گروگان گیری سفارت امریکا ندامت کرده است ومی گوید از اول هم مخالف گروگان گیری بوده است اما چون اطاعت از "امر امام" لازم بوده است لذا از آن حرکت که انقلاب دوم نامید ه میشد حمایت نموده است وگرنه با اصل قضیه مخالف بوده است.شاید او صدای پای امریکائی ها را زودتر شنیده است وتمام تقصیر ها را به گردن خمینی می افکند تا در روز مبادا خود را در آینده گرفتار دادگاه های بین المللی امریکا ئی ها ننماید. امریکا متمدن هم کینه جوئی های منحصر به فرد خود را دارد ودر موقع مناسب تمام صورت حساب ها را روی میز قاضی می گذارد.همین موضع گیری امریکا در مورد مجاهدین خلق به اثبات رسیده است لذا همه کمونیستهای طرفدار خط امام از حالا به رژیم اصلاح شده ج.ا بسنده می کنند تا در صورت پیروزی امریکا ئیها به چنگ آنها گرفتار نیایند!فرخ نگهدار از برنامه های ملی احمدی نژاد دفاع می نماید تا شاید نظام و نهاد دولت حفظ گردد!؟

در همین روزها مهدوی کنی به احمدی نژاد گفته است ما رابه مثابه ابزار نپندارید!(آفتاب)

ژاپن و آلمان فرصت طلب که در 30 ساله گذشته بیشترین سودها را نصیب خود نموده است نیز ایران را باردیگر در محاصره اقتصادی قرار داده اند.هم پیمان جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه یعنی سوریه با اسرائیل دست به مذاکراتی زده است!

بی کفایتی وبی لیاقتی وماجراجوئی احمدی نژاد هر چه بیشتر بر دولتمردان و مردم ایران وجهانیان بیشتر وبیشتر به اثبات رسیده است!پاسپورت ایرانی از آخر بعد از افغانستان به مقام دوم رسیده است وبی آبروئی هرچه بیشتر برای جمهوری اسلامی افزوده می گردد!

: سایت اینترنتی پیک نت از هم اکنون قالیباف را که در سپاه طرفدارانی نیز دارد در برابر احمدی نژاد علم کرده است وکم کم به بی عرضگی وضعف خاتمی ورفسنجانی در مقابله در برابر جناح احمدی نژاد پی می ببرد!اما نیروهای مترقی در شرایط فعلی در عین مخالفت با حمله نظامی امریکا به ایران تنها به فشار های سیاسی جهانی اکتفا کرده وتنها به برکناری احمدی نژاد رضایت نمی دهند بلکه به اتکای همه مردم ایران در جهت تغییر تمامیت رژیم اسلامی تاکید می ورزند.

: امریکا همچنان شمشیر خود راعلیه ج.ا تیز می کند اما با موذی گری خاصی تدارک و اقدام هرگونه حمله نطامی را در خلیج فارس در برابر ج.ا کتمان می کند اما در عین حال به گزارش آسوشیتدپرس «رابرت گيتس» در سخنرانی خود در دانشکده نظامی «وست پوينت» در نيويورک اظهار داشت:« يک جنگ ديگر در خاورميانه آخرين چيزی

است که ما به آن احتیاج داريم و در واقع اين امر عواقب فاجعه آوری به همراه خواهد داشت.» ، انگار آنهمه ساز وبرگ نظامی را در خلیج فارس برای شکار آهو در جزایر سه گانه ایرانی گرد آورده است!

: رژیم ولایت فقیه تاکنون بر موضع بدست آوردن سلاح اتمی همچنان پای می فشارد و عملا تمام آرزو های خود را در بدست آوردن آن می بیند، آرزوئی که بیست سال برای آن سرمایه گذاری مالی وانسانی وحیثیتی خرج کرده است ونمی تواند به راحتی از آن بگذرد.در همین روزها معمر قذافی در مصاحبه ائی گفته است که لیبی پاداش خود را در صرف نظر کردن از سلاح اتمی بدست نیاورده است که همین می تواند سر مشق بسیار بدی برای رهبران حکومت اسلامی باشد تا ازادامه مذاکرات با رهبران اروپائی در آخرین روزهای نهائی سر باز بزنند. اما ماشین نظامی ج.ا آنچنان هار ولجام گسیخته شده است که تنها رویاروئی با یک ماشین نظامی را بهر قیمت در برابرخویش آرزو می کند وگرنه توسعه طلبی های ملاها به این آسودگی ها آرام نمی گیرد.در همین رابطه مشکینی در افتتاح مجلس خبرگان فقها اعلام کرده بود که سپاه اسلام عاقبت شاخ امریکا را در منطقه خواهد شکست.همین رجز خوانی ها را از جانب ملایان در تاریخ در جنگ چالداران در برابر عثمانی وفتحعلی شاه در برابر روسیه سراغ داریم.سپاه پاسداران در حال حاضر در برابر دو سازمان نظامی ریگی در شرق و پژاک درغرب کشور عاجز مانده است اما در برایر قدرت نظامی امریکا که وارد تاکتیک های نوینی شده است هنوز رجز خوانی می کند.

اما همه نیروها در عین حال در صورت رویاروئی بین امریکا وج.ا حاضر نمی باشند از سیاست میهن پرستی کور وارتجاعی تبعیت نمایند وبه حمایت از حکومت اسلامی برخیزند لذا در آن شرایط نیزبطور مستقل بر سرنگونی رژیم فقها پای خواهند فشرد و به مبارزه خود علیه حکومت اسلامی ادامه خواهند داد.

در حال حاضر همان نیروهائی که پیروزی احمدی نژاد را تبریک گفتند وقول همکاری با اورا داده بوده اند از حالت پسوزسیون خارج شده ومی خواهند شکل اپوزسیون قانونی را بخود بگیرند تا کشتی شکسته ولایت فقیه ونظام را به ساحل نجات برسانند.نیروهای مخالف حکومت اسلامی همچنان در پراکندگی بسر می برند واز اتحاد گسترده غافل مانده اند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.