رفتن به محتوای اصلی

لااقل احمدی نژاد دراجرای طرح هدفمندی یارانه ها، فرخ نگهداررا درکنار خود دارد!
22.12.2010 - 18:12

صدای امریکا در روز یکشنبه 28 آذردر مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با آقایان حسن داعی، فرخ نگهداربه بحث و گفتگو نشست که دیدگاه های فرخ نگهدار در جانبداری از طرح هدفمندی یارانه های احمدی نژاد بعنوان یک راهبرد ملی بسیار حائز اهمیت وسئوال برانگیز بود!ایشان رسما از طرح های احمدی نژاد حمایت می کنند ودریک مقایسه کاملا غیر منطبق تاریخی برای مثال یاد آوری می نمایند که علیرغم استبداد سیاسی شاه ،اپوزیسیون سیاسی در آن دوره می بایستی از طرح های مثبت حکومت شاه حمایت بعمل می آورد!؟

اجرای طرح هدفمندی یارانه هابه جزء طرفداران دولت کودتائی دهم هیچ حامی جدی ندارد.هرکس با این طرح مخالفت کند مجازات می شود.نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در پذیرش آن تحت فشار قرار گرفته اند .اما دولت احمدی نژاد باید خیلی خوشحال باشد که آقای فرخ نگهدار بعنوان یکی از نیروهای اپوزیسیون که مخالف سرنگونی نظام در خارج کشور هستند را نسبت به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها متقاعد نموده و حمایت ایشان را جذب کرده است!

دولت ناکار آمد نهم ودهم که صنعت ، اقتصاد و مسکن کشور را به نابودی کشانده است ،چگونه می تواند پاسخگوی نیاز های مردم در همه زمینه ها باشد؟

دولت احمدی نژاد باید کنار برود نه اینکه مورد حمایت قرار بگیرد!دولتی که با ماجراجوئی خویش کشور را در محاصره اقتصادی قرار داده است هیچ اعتبار قانونی ندارد که از طرح هایش پشتیبانی بعمل آید!

آقای فرخ نگهدار تاکنون در موارد زیر که برای همگان شناخته شده است از طرح های احمدی نژاد حمایت جدی بعمل آورده است!آقای نگهدار با پذیرش و پشتیبانی از طرح های مختلف محمود احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور کودتائی و دست نشانده خامنه ای به وی رسمیت و مشروعیت می بخشد!این در حالیست که جنبش سبز ، احمدی نژاد را اکیدا بعنوان رئیس جمهور قانونی ایران نشناخته و نمی پذیرد!وقتی مشروعیت رئیس جمهور یک کشوربه اثبات نرسیده باشد ،چگونه طرح های اورا می توان پذیرفت؟آقای احمدی نزاد ابتدا باید برادری خودرا ثابت کند سپس بر سر ارثیه به مجادله بپردازد!آقای نگهدار با مشروعیت دادن به طرح های بی پایه احمدی نژاد تلاش می کند تا وی را رئیس جمهور قانونی ومنتخب مردم جا بزد واز طرف دیگر گاه وبیگاه خود را حامی جنبشی قلمداد می کند که آن حرکت عظیم بعنوان جنبش سبز ،اساسا احمدی نژاد را رئیس جمهور منتخب و قانونی مردم ایران در انتخابات کودتائی 22 خرداد سال 88 به رسمیت نمی شناسد!

یکم ـ لغوهمه تحریم ها تصویب شده توسط شورای امنیت ملی سازمان ملل و کشورهای غربی و آزاد گذاشتن جمهوری اسلامی در همه زمینه های اقتصادی جهت تهیه نیازهای زیر بنائی درهمه عرصه ها درراه تامین و تجهیز فرآورده های هسته ای و اتمی حکومت اسلامی که باید آزادانه مانند بقیه کشورهای جهان فراهم گردد!

دوم ـ حمایت از نشست سه جانبه ایران، برزیل و ترکیه با حضور محمود احمدی نژاد ، لولا داسیلوا و رجب طیب اردوغان به منظور توافق درباره تبادل سوخت هسته‌ای که در تابستان سال جاری برگزار شد.

سوم ـ پشتیبانی از فرمان احمدی نژاد به وزير اقتصاد که وی را موظف كرده است تا در مدت دو ماه برنامه عملياتي و راهكارهاي مناسب براي اجراي صحيح قانون «ماليات بر ارزش افزوده» را تدوين كند و تا زمان ابلاغ دستور العمل هاي لازم و تمهيد شرايط مناسب، اقدامات مربوط به اخذ هر نوع وجوه در اجراي اين قانون متوقف شود.

آقای فرخ نگهدار که در دوران فعالیت سیاسی خویش به حمایت های بی دریغ از جمهوری اسلامی شناخته شده است که اینک با پشتیبانی از طرح های محمود احمدی نژاد دفتر سیاسی نوینی برای ایشان گشو ده شده است!

فرخ نگهدار که خودرا طرفدار جنبش سبز می داند ، در حالی از طرح های گوناگون احمدی نژاد حمایت بعمل می آورد که همه رهبران جنبش سبزتاکنون با بیشتر طرح های مختلف رئیس جمهورکودتائی به مخالفت برخاسته اند!

آقای نگهدار از اجرای قانون هدفمندی یارانه های احمدی نژاد به عنوان یک طرح ملی یاد می کند ،ما از ایشان سئوال می نمائیم ،مگر دولت کودتائی برخاسته از انتخاباتی که دستانش به خون مردم آغشته است آیا می تواند برنامه های ملی نیز داشته باشد؟

چرا اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در تدابیر امنیتی بسیار شدید در حال پیاده شدن است؟کدام طرح ملی با ترس و وحشت به اجراء در آمده است که این بار بتوان به کرسی بنشیند؟

آقای نگهدار در این مصاحبه می گوید،آن اشتباهی که نیروهای سیاسی در مخالفت با اصلاحات ارضی شاه در دهه چهل بعمل آمد اینک نباید علیه طرح های آقای احمدی نژاد صورت بگیرد!؟

اما ایشان فراموش می نماید که شخص احمدی نژاد نیز به تقلید از آیت الله خمینی همچنان مخالف اصلاحات ارضی شاه مانده است و هیچ یک از رجال سیاسی جمهوری اسلامی تاکنون جرات نکرده اند که از اصلاحات و انقلاب سفید شاه پشتیبانی نمایند!

اصلاحات شاه در مورد آزادی زنان و حق شرکت آنها در انتخابات باعث خشم ارتجاعی آیت الله خمینی گردید تا مانع تحولات مدرن در جامعه شود تا آنجائیکه همه آن اعتراضات در آن دوره به یک جنبش ارتجاعی 15 خرداد سال 42 ختم گردید و انقلاب اسلامی سال 57 نتیجه آن شد!

اگر آقای نگهدار خواسته باشند که اینک با گذشت 40 سال از اصلاحات شاه در دهه چهل پشتیبانی بعمل آورند ،قاعدا مخالف آیت الله خمینی و انقلاب اسلامی خواهند شد که در قاموس تفکرات ایشان نمی گنجد!

آقای نگهدار در عرصه سیاست همواره از این شاخ به آن شاخ پریده اند وهیچگاه از یک اسلوب و پرنسیب اصولی ودرست تبعیت نکرده اند! یک بار از مبارزه ضد امپریالیستی خمینی حمایت جانانه کرده اند و از طرف دیگر از اقتصاد دولتی را ه رشد غیر سرمایه داری پشتیبانی کرده اند واز جانب دیگر ازاقتصاد لیبرالی و باز جهان آزاد استقبال نموده اند!

اندیشه های سیاسی آقای نگهدار همانطوریکه برای همگان شناخته شده است ، رژیم سیاسی جمهوری اسلامی ایران را حکومتی قانونی و خودی تلقی می کنند که فعالیت نیروهای سیاسی بایستی فقط در چهارچوب همین نظام صورت گیرد وهمواره از نظر ایشان حذف جمهوری اسلامی یک ماجراجوئی و خلاف نیازهای تاریخی مردم ایران هست!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.