رفتن به محتوای اصلی

عملیات مرگبار انتحاری دامان رژیم اسلامی رانیز گرفته است!
17.12.2010 - 17:11

هیچگاه نباید فراموش کرد که برای اولین بار ـ مسلک زشت و ضد انسانی عملیات مرگبار انتحاری در جهان را رژیم اسلامی ایران به رهبری آیت الله خمینی تبلیغ و ترویج کرده است!

"رهبرما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش ازصدها زبان و قلم ما بزرگتر است ، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید ."( امام خمینی )

Missing media item. 

«تصویر شهید محمد حسین فهمیده»

وقتی به عکس جوان هائی که به خود مواد منفجره بسته بودند و بمب گذاری چابهار را در روزهای اخیر انجام دادند دقت می کردم به یاد عکس نو جوان دوازده ساله محمد حسین فهمیده افتادم که او چگونه خودرا به شهادت رساند تا رهبر معنوی اش یعنی آیت الله خمینی راضی شود!

 Missing media item.

وصیتنامه شهید 12 ساله کرجی

عملیات انتحاری در جهان فقط در جنگ جهانی دوم توسط خلبانان ژاپنی برای از بین بردن کشتی های جنگی غول پیکر امریکا مورد استفاده قرار گرفته بود وپس از آن دیگر تکرار نگردید تا اینکه انقلاب اسلامی در ایران به ثمر رسید و باردیگر اندیشه شهاد ت طلبی وانتحاری برای پیشرفت اندیشه های آیت الله خمینی در جهان مرسوم گردید!

در آستانه انقلاب اسلامی در ایران ـ حکومت اسلامی برای پیشبرد و صدور انقلاب اسلامی به منطقه و جهان ، شدیدا به تبلیغ و ترویج شهادت انتحاری می پرداخت تا نوجوانان احساساتی را به جبهه های جنگ ایران و عراق اعزام دارد.

درجنگ هشت ساله ایران وعراق ـ فتح کربلا و سپس رسیدن پای نیروهای بسیجی وپاسدار به شهر بیت المقدس به یک رویای بزرگ تبدیل شده بود که خون جوانان احساساتی برای تبلور آن می جوشید!عاقبت نه کربلا فتح شد ونه بیت المقدس ! این روزها تورهای مسافرتی ـ زوار ایرانی را به شهر کربلا اعزام می دارند که گاهی اوقات درسایه جنگ های مذهبی توسط بمب گذاران انتحاری کشته می شوند که این نیز سرمشق زشتی است که از جانب رهبران جمهوری اسلامی برای گروه های ترور در عراق بجای مانده است.اگرترور 185 خلبان عراقی توسط تروریست های اعزامی رژیم اسلامی ایران ثابت گردد ،آنگاه به عمق جنایات رژیم اسلامی در حوزه ترور های انتحاری بیشتر می توان پی برد!

شهید فهمیده بهترین الگو برای دانش آموزان است

حکومت اسلامی درطول سالیان دراز همواره از شیوه شهادت طلبی انتحاری برای پیشبرد نیات و اهداف انقلاب اسلامی بهره برداری کرده است تا به منافع امریکا واسرائیل در منطقه صدمه وارد سازد!تاکنون رژیم اسلامی درآرژانتین ، لبنان ،فلسطین، عربستان سعودی و عراق از شیوه ترورانتخاری بهره گرفته است تا منافع کشورهای متخاصم را نابود سازد .

متاسفانه اینک سالهاست که اندیشه ترور انتحاری در میان نیروهای القاعده و دیگر سازمان های بنیاد گرای اسلامی متداول شده است. نیروهای از جان گذشته رژیم اسلامی در زمینه بمب گذاری های انتحاری به سرمشق بسیا ر خطرناکی تبدیل گردیدند که اینک سالهاست اغلب جریانات تروریستی از آن استقبال نموده و آنرا بکار می گیرند تا به اهداف خویش دست یابند! اما اینک اندیشه ضد انسانی ترور انتحاری که از حکومت اسلامی برخاسته است مانند عقرب« کژدم » دامان رژیم اسلامی ایران را نیزفرا گرفته است و هر از چند گاهی جان انسان های بی گناه بسیاری را در ایران می گیرد!بدین خاطررژیم اسلامی ایران بعنوان اولین حکومت الهام بخش در حوزه ترور انتحاری برای جنبش های ارتجاعی و بنیاد گرای اسلامی شناخته شده است .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.