رفتن به محتوای اصلی

وزارت خارجه نظام نیز اتمی میشود!
13.12.2010 - 21:11

 

در سالهای گذشته همه امکانات کشور در اختیار اتمی شدن کشور به خدمت گرفته شده است.دولت سپاهیان ونظامیان بر همه شالوده های اقتصادی پنجه افکنده اند تا نظام هرچه سریعتر به سلاح اتمی دست یابد!واردات و ماموریت خریداری تجهیزات اتمی و نظامی کشور سالهاست که در اختیار سپاهیان قرار گرفته است تا همه نیازهای زیربنائی اتمی شدن از بازار سیاه و بدون تشریفات قانونی هرچه سریعتر فراهم گردد!

منوچهر متکی وزیر امورخارجه بی اختیاردر دولت دهم که درسنگال بسر می برد برکنار شد تا آقای صالحی مقام وی را تصاحب کند! متکی برکنار شد، صالحی سرپرست شد

منوچهر متکی که در دولت دهم همواره بدنبال نخود سیاه روانه میشد دیگر نمی توانست سیاست های اتمی رژیم اسلامی را بخوبی هماهنگ و پیش برد لاجرم می بایستی برکنار شود تا وزارت امورخارجه کاملا در خدمت اهداف سیاست های پیگیرانه اتمی حکومت اسلامی در می آید.در درون وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی در سالهای گذشته مسئولیت های موازی با وزیر امور خارجه راه اندازی شده بود ومنچهر متکی عملا هیچ استقلالی از خود نداشت و بدین خاطر بارها از اعمال فراقانونی احمدی نژاد به خامنه ای شکایت برده بود که هیچ اثری نداشت .

بدین خاطر احمدی نژاد آقای علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی را به عنوان سرپرست وزارت امور خارجه ایران منصوب کرده است تابتواند همه سیاست های کلان خارجی وهسته ای را هماهنگ نماید تا در جهات پیشبرد اتمی شدن کشور سرعت گیرد.

سی هزار بمب اتمی بی خطر ،یک بمب اتمی ساخته نشده خطرناک؟بدین خاطر وزارت امورخارجه کشور باید تلاش نماید تا نظام اسلامی هرچه زودتر به آرزوی اتمی شدن حکومت ،جامه عمل بپوشاند!

برابر اظهارات جیمی کارتر رئیس جمهور سابق امریکا از حزب دمکرات که زمینه های روی کار آمدن رژیم حکومت اسلامی در ایران را فراهم آورد،در حال حاضر امریکا دارای 12.000هزار بمب اتمی می باشد که در مقابل روسیه نیز از همین تعداد بمب اتمی برخوردار است!کشورهای انگستان وفرانسه وچین وپاکستان وهند و اسرائیل در مجموع از 6.000 هزار بمب اتمی برخوردار می باشند که در مجموع جهان از30.000 هزار بمب اتمی نابود کننده جهان برخوردار می باشد که هر آئینه می توانند موجودیت بشریت را به نابودی بکشاند. اما در مقایسه با 30.000 هزار بمبی که کشوری های یاد شده در اختیار دارند ،بمب اتمی حکومت اسلامی هنوز ساخته نشده است اما تمام جهان را در وحشت فرو برده است،چرا ؟ همه این هراس ها از کجا ناشی می شود؟

مگر غیر از این هست که بشریت آگاه ومدبر سالهای سخت جنگ سرد و در گیرهای شوروی با ایدولوژی کمونیستی با امریکائی که دارنده تفکر امپریالیستی سرمایه داری بود قبلادر اتحاد یک دیگر فاشیست هیتلری رااز پای در آورده بودند اما پس از جنگ جهانی دوم در مورد بحران های تقسیم اروپا و ایران و کره و کوبا وویتنام به رویاروئی یک دیگر برخاسته بودند اما هرگز خطر نابودی جهان علیرغم تقابل اتمی قدرت های جهانی احساس نگردید!اما از آن روزی که حکومت اسلامی در ایران در جستجوی تهیه بمب اتم بر آمده است همه جهانیان به وحشت فرو رفته اند،دلایل همه این وحشت ها از کجا نشئت می گیرد؟

مگر غیر این هست که برابر گزارشات سرویس های اطلاعاتی وسرویس های بین المللی، جمهوری اسلامی هنوز تا بدست آوردن بمب اتمی فاصله زیادی را باید بپیماید و به عبارت دیگر این رژیم همچنان باید راه درازی را برای بدست آوردن بمب اتمی پشت سر بگذارد؟اما چرا بمب ساخته نشده حکومت اسلامی اینچنین خطرناک جلوه می نماید؟در جائی که 30.000 هزار بمب اتمی حاضر وآماده برای شلیک کشورهای دارنده در جهان کنونی و در دوران جنگ سرد هرگز جهان را با هیچ وحشتی روبرو نساخته بودند!در سالهای گذشته همه رسانه های جهانی از فاجعه بدست گیری صنعت اتمی جمهوری اسلامی که به ایدلوژوی جهان گستری اسلامی آغشته است گزارش ها وتحلیل های زیر بنائی برای اطلا ع جهانیان تهیه نموده اند،چرا؟

جنس بمب اتم اتحاد جماهیر شوروی نیز آلوده به ایدولوژی جهان گستری سو سیالیستی بود اما با همه اینها بر آن ایدولوژی کنترل وهدایت خرد انسان مادی و عقلانی و" این جهانی" حکفرما بود نه ایدولوژی اسلامی امام زمانی که ادعا می کند کنترل و مدیریت ایران وجهان در اختیار اوست!اگر کنترل ایران در اختیار امام مهدی است ودر همین راستا پس تمام بحرانها و گرانی ها وخشکسالی ها را ایشان بر مردم ایران نازل کرده اند و بکارگیری سلاح اتمی که حکومت اسلامی در بدست آوردن آن تلاش می ورزد نیز به دستور امام زمانی است که نه مسندی دارد و هیچ پاسخی در برابر فجایع نمی تواند داشته باشد هدایت می نماید!

اگر فرمان نابودی کشور اسرائیل از جانب احمدی نژادی به نیابت امام دوازدهم صادر می گردد که شاید به فاجعه جهانی منجر گردد، پاسخگو و مسئولش امام زمان است یا حکومت اسلامی و احمدی نژاد است؟ حکومت اسلامی در سالهای اخیر با بیشترین تبلیغات گسترده علیه اسرائیل و محو این کشور در حال آماده سازی افکار عمومی در راه نابود سازی اسرائیل بسر می برد تا در روز موعد که سلاح اتمی را بدست آورد ، اسرائیل را محو ونابود سازد! آیا این پیشگوئی با شناختی که همه جهانیان از اندیشه های خطرناک حکام جمهوری اسلامی دارند مغایرت دارد؟

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.