رفتن به محتوای اصلی

ملا عبدالنبی نمازی از محاکمه سران جناح مغلوب حکومتی خبر داد!
14.11.2010 - 17:11

ملا عبدالنبی نمازی خبر نزدیک شدن محاکمه آقایان کروبی و موسوی را اعلام کرد. ملا عبدالنبی با "بیان اینکه اگر ریشه فتنه 78 خشکانده شده بود، فتنه 88 هیچ‌گاه شکل نمی‌گرفت" از ناکافی بودن سرکوب و جنایات حکومت اسلامی در ارتباط با چنبش دانشجوئی 78 گله کرده است.

جمهوری اسلامی که در جریان انتخایات سال گذشته و رقابت های درون حکومتی شقه شقه شده است، اکنون گردانندگان مافیای حکومتی، آقایان موسوی و کروبی را بجرم همسوئی با برخی از مطالبات جنبش ملی مورد غضب قرار داده اند.

سخنان ملا عبدالنبی بیانگر سیاستی مبتنی بر عملیات انتحاری دولتی ست. آنها با دستگیری آقایان کروبی و موسوی راه درگیریهای حاد در راس حکومت و شعله ور گشتن خشم مردم را می گشایند و فتنه و فتنه گری (بخوان آزادی و آزادیخواهی)بیش از پیش تعمیق خواهد یافت.

مقصود مافیای ولی فقیه - احمدی نژاد از فتنه، خیزش قهرمانانه ملت ایران برای حق خود در تعیین سرنوشتش می باشد. فتنه اصلی در جامعه ایران و فتنه گران راستین ملت ایران و جنبش های اجتماعی دانشجوئی، کارگران و زنان هستند که در اندیشه کنار نهادن جمهوری اسلامی و برقراری جمهوری ایرانی (جمهوری ای آزاد، دمکراتیک، غیر دینی و فارغ از تبعیض) هستند.

جمهوری اسلامی با تهدید به دستگیری آقایان موسوی و کروبی می خواهد برای جنبش ملی و جنبش های اجتماعی خط و نشان بکشد و آنها را مرعوب سازد؛ در حالیکه مطالبات سیاسی و شعور و فرهنگ امروز جامعه ایران برای تغییر را نمی توان به دهه های گذشته، دوران یخبندان توهم به حکومت اسلامی باز گرداند.

جامعه ایران در تب تغییر برای زندگی بهتر و ایرانی بدون حکومت دینی می سوزد و باین اعتبار فتنه (بخوان آزادیخواهی) در اعماق جامعه نهفته است و با آمدن و رقتن افراد صورت مسئله تغییر نمی کند.

زمانی که مبارزه برای آزادی، دمکراسی و نفی حکومت دینی فتنه و فتنه گری لقب می گیرد؛ ما همه فتنه گرانی هستیم که برای سربلندی ایران و ایرانی راهی جز فتنه برای پیگیری هدف بیواسطه کنار گذاشتن جمهوری اسلامی،(جمهوری قتل، جمهوری کشتار، جمهوری تجاوز، جمهوری خرافات، جمهوری ایران و ایرانی ستیز ) برایمان باقی نمانده است!

************

آیت الله نمازی:سران فتنه دستگیر می شوند

وی ادامه داد: با گذشت زمان مسئولان متوجه شدند که این افراد نه تنها از کار خود پشیمان نشده و اقداماتشان را جبران نکردند بلکه هر روز به مرکز فتنه و استکبار جهانی به ویژه دشمنان ما در آمریکا نزدیک‌تر می‌شوند.

آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دادستان اسبق کل کشور در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: دستگیری سران فتنه نزدیک است و به زودی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر ریشه فتنه 78 خشکانده شده بود، فتنه 88 هیچ‌گاه شکل نمی‌گرفت، افزود: مردم ایران به شدت منتظر دستگیری سران فتنه هستند و بدانند که این خواسته آنان به زودی تحقق پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص علت تأخیر این دستگیری اظهار داشت: مسئولان قضایی تا به امروز در این خصوص صبر کردند و به سران فتنه فرصت دادند تا شاید از کارهای خود پشیمان شوند و اقدامات خود را جبران کنند.

وی ادامه داد: با گذشت زمان مسئولان متوجه شدند که این افراد نه تنها از کار خود پشیمان نشده و اقداماتشان را جبران نکردند بلکه هر روز به مرکز فتنه و استکبار جهانی به ویژه دشمنان ما در آمریکا نزدیک‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه سران فتنه ارتباطات مختلفی با جریان استکبار دارند و اسناد آن نیز موجود است؛ تصریح کرد: به مرور زمان و براساس مصالح ملی، اسنادی که حاکی از ارتباطات فتنه‌گران با کشورهای اروپایی و آمریکایی‌ است منتشر می‌شود و معلوم خواهد شد که چه خیانت عظیمی در پشت پرده آشوب‌های سال گذشته وجود داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از یک سال از جریان فتنه 88 گذشته و صبر مردم تمام شده است و مسئولان که حافظ مصالح و منافع ملی هستند، تکلیف سران فتنه را مشخص خواهند کرد

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.