رفتن به محتوای اصلی

وقتی به کودتا اعتراف می کنند!
28.10.2010 - 15:17

از نظر من به راز مهمی که در روزهای اخیر از جانب اپوزیسیون سیاسی و کوشا بی توجهی شده است باید همچنان انگشت گذاشت ، چراکه خود نظام رسما به کودتا در انتخابات 22 خرداد اعتراف کرده است! اینک اپوزیسیون آگاه باید با توسل به چنین اقرار و اعترافی که در زمینه کودتای 22 خرداد سال 88 از جانب حکومت گران اسلامی شده است،آنرا سندی ساخته و برای داد خواهی کشته شدگان ،شکنجه شده ها ، زندانیان سیاسی ،تبعیدی های و همه بازماندگان سرکوب های اخیر آنرا به محکمه های جهانی ارجاع دهند ،چرا که در ایران اسلامی ـ دادگاه های بیرطرف ، عادل و قانونی وجود ندارد! در سرزمینی که وکلای دعاوی تحت تعقیب وشکنجه و زندان قرار دارند وای به حا ل موکلین آنها؟

پس از کودتای آشکار و خونین 22 خرداد سال 88 توسط خامنه ای و احمدی نژاد علیه آرای مردم ایران ،بیشتر آگاهان سیاسی بدین موضوع انگشت گذاشتند که این کودتا با اطلاع و تصمیم بیت رهبری بوده است!اما در همان روزها نیروهای سیاسی خاصی مانند فرخ نگهدار براین موضع پافشاری می کردند که کودتا توسط احمدی نژاد به خامنه ای تحمیل شده است و وظیفه اپوزیسیون و همه نیروهای سیاسی در این نهفته است که آیت الله خامنه ای را از باند مصباح و احمدی نژاد جدا سازند تا شخص رهبر شخصا بسوی نیروهای اصلاح طلب گرایش یابد!البته ناگفته نماند که نیروهای اصلاح طلب نیز مدتها در این توهم سیر و سیاحت می کردند تا در ملاقات با رهبر نظر وی را نسبت به شرائط سیاسی بوجود آمده تغییر دهند ،هرچند آنها دانسته و یا ندانسته بدین موضوع وافق بودند که رهبر قبلا انتخاب خویش را کرده است و مدتها قبل به محمود احمدی نژاد خاطر نشان نموده بود که نامبرده باید خود را برای چهار سال آینده آماده سازد!اصلاح طلبان تقریبا از همانموقع می توانستند پیش بینی نمایند که زمینه های فکری کودتا با کد رسیدن احمدی نژاد به مقام ریاست جمهوری کلیک خورده است و طرح کودتا به فاز اجرائی رسیده بود اما اصلاح طلبان علیرغم همه نشانه های اولیه بر این نظرثابت قدم بودند که رهبر هرگز به چنین خطائی فاحش دست نخواهد زد تا ارکان نظام فروپاشد؟آنها معتقد بودند که با شرکت انبوه وآرای بالای مردم اصلاح طلبان می توانند شرائط را بسود خویش تغییر دهند و سدهای عظیمی مانند انتخابات دوم خرداد سال 76در برابر هرگونه توطئه و دست کاری در شمارش برگه های آراء ایجاد کنند! اما کودتاگران آنچنان وقیح و ضد انسانی در کودتای 22 خرداد عمل نمودند که هیچ سد مسالمت آمیزی نمی توانست اراده آنها را برای کسب مقام ریاست جمهوری سد کند!رهبر نیز بسیار موذیانه در نهایت از استقبال و شرکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نفع خویش بهره برداری نمود و گفت: رهبر انقلاب اسلامی مانند دوم خرداد سال 76 با مشاهده شرکت میلیونی مردم در انتخابات و حضور ۴۰ میلیونی ملت در انتخابات 88 سال گذشته ریاست جمهوری را رفراندومی ملی در ابراز وفاداری و اعتماد مردم به نظام اسلامی خواند ند« :

اما آقای فرخ نگهدار تا چندی پیش اعتقاد داشت که:

" .....این که فکر کنیم آقای خامنه‌ای آلوده به تمام رذایل بشری است همانقدر اشتباه است که او را رهبری فرزانه‌ای بپنداریم که بر دامن کبریاش ننشیند گرد. او هم انسانی است مثل بقیه انسان‌ها.

هر کس بود – اگر ۲۰ سال در قدرت مانده بود – از او همین تصوری ساخته می‌شد. زیاد فرق نمی‌کند که آن فرد آیت الله خمینی باشد، ناصرالدین شاه باشد، استالین باشد، موگابه باشد، یا محمد رضا...." ( فرخ نگهدار ,تارنمای ایران امروز , رهبران جنبش سبز و رهبری جمهوری اسلامی ایران,مهرماه 1388- اکتبر 2009).

البته آقای فرخ نگهدار همواره نظام جمهوری اسلامی را رژیم قانونی وخودی ایران دانسته اند که می بایستی در چهار چوب همین نظام و قانون اساسی ولایت فقیه دست به فعالیت سیاسی زد ونه بیشتر !

ــ دست خامنه ای در کودتا 22خرداد 88 رو شد! همه حقایق مانند ماه از پشت ابر سیاه بیرون آمد!

وزير اطلاعات: با طراحی مسیر توسط رهبری دولت نهم و دهم بر سر کار ‌آمد .!؟ حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران، روز سه شنبه گفته است که طراحی مسیر توسط آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی شرايط و « وضعيت را به گونه‌ای» شکل داد تا دولت محمود احمدی نژاد روی کار بيايد..... http://www.radiofarda.com/content/o2_moslehi_on_i… رادیو فردا ـ پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹ تهران - ۲۸ اکتبر ۲۰۱۰...

آری اینک اقرار و اعتراف صریح وزیر اطلاعات رژیم را باید به فال نیک گرفت که گفته است کودتا قبلا توسط شخص رهبر طرح ریزی شده بود.

وقتی که رهبر قبل از انتخابات چنین می گوید معلوم هست که پس از کودتا نیزباید همه مخالفان خویش را با میکروب و فتنه مقایسه نماید. «امام جمعه يكي از شهرها مي‌گويد در طي ملاقاتي كه با رهبر معظم انقلاب اسلامي داشتم از ايشان سوال كردم شما خيلي از احمدي نژاد حمايت مي‌كنيد. معظم له در پاسخ(فرمودند آقاي احمدي نژاد در دفاع از ارزش‌ها و در دفاع از امام خجالت نمي‌كشد. برخي با رسيدن به مسئوليت و حضور در فضا‌هاي جديد، در صحبت كردن ادبيات ديگري پيدا مي‌كنند،‌ اما احمدي نژاد اين گونه نبوده است«.

وقتی رهبر همه مخالفان خویش را میکروب بنامد و راه علاج را نیز کاربرد داروی واکسن اعلام نماید،آنگاه وی همه طرفداران داد خواهی و اعتراضات و آزاد یخواهی را از طرق شکنجه و زندان و اعدام باید تسویه نماید ،که تاکنون ماموران مزدور وی بدان مرتکب شده اند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.