رفتن به محتوای اصلی

اگرصلح دائم به خاورمیانه بازگردد!
17.10.2010 - 18:17

براستی اگرصلح دائم به خاورمیانه بازگردد چه نیروها ودولت هائی در منطقه زیان می بینند و کدام نیروها سود می برند؟

علاوی مدعی شد: ما می‌دانیم که ایران در حال انتقام‌جویی از منطقه است و با بی‌ثبات کردن عراق و لبنان و فلسطین در پی ایجاد بی‌ثباتی در منطقه است.

http://aftabnews.ir/vdci3uazpt1azy2.cbct.html

در پائین براحتی می توان مشاهده کرد که مفسر رادیو اسرائیل چگونه همه تقصیرات را که منجر به رشد یابی جنبش بنیاد گرایانه اسلامی در منطقه گردیده است را به گردن دیگران وغیر اسرائیل می اندازد؟!

«حکومت اسلامی ایران هنری نکرده است که وقتی احمدی نژاد پایش به لبنان رسید، چنان استقبالی از او به عمل آمد که در تاریخ لبنان کم سابقه بود. من، نه احمدی نژاد و علی خامنه ای را مسؤول نابسامانی های لبنان می دانم، که انگشت اتهام را به سوی کشورهای عرب و اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا دراز می کنم «.( به نقل از مفسر رادیو اسرائیل)

http://www.hamdami.com/MFAFA/Political+Commentary…

«عباس امیر انتظام این قربانی آزادیخواهی و حقوق فردی در ایران معتقد است که ایران گروگان جنگ اسرائیل و اعراب است. تا میان اعراب و اسرائیل صلح نشود مشکل دموکراسی در ایران نیز ادامه خواهد داشت.«

http://www.roozonline.com/persian/opinion/opinion…

ازمقاله آقای تقی رحمانی تحت عنوان (اسرائیل صلح نمی خواهد)

به رهبران اسرائیل باید خاطر نشان کرد که آن 200،000 هزار نفری که از احمدی نژاد در لبنان استقبال کردند ،نه لبنان سازماندهی کرد نه حکومت ایران بلکه این رفتارهای غلط اسرائیل در سالیان گذشته و عدم دستیابی به صلح با فلسطینان بود که آن دویست هزار نفر را به پیشباز احمدی نژاد گسیل داشت!

این درحالیست که کشور اسرائیل از بد و تاسیس خود مانند دولت های استبدادی در جهان به قطعنامه های سازمان ملل هیچگاه احترام نگذاشته است و بخصوص به مصوبه سال 1947 سازمان ملل در مورد شکل گیری دو دولت اسرائیلی و عربی در کنار یک و دیگر پیاده نشده است؟همه این چراها و چراهای بیشمار دیگر باعث شده است که در منطقه بخاطر ظلمی که به فلسطینان شده است ،دسته دسته نیروهای سیاسی در تمام پهنه جهان بسوی همبستگی و مبارزه علیه امپریالیسم و اسرائیل روی آورده اند که در نهایت به نفع جنبش های اسلامی و رهبری ارتجاعی آنها منتهی شده است!مبارزه جهانی برای آزادی وتشکیل دولت مستقل فلسطین دهه ها پیش توسط نیروهای آزادی خواه ،سکولار ،لائیک قبل از روی کار آمدن حکومت اسلامی آغاز شده است که شوربختانه مدتهاست همه آن تلاش ها به حساب نیروهای اسلامی واریز شده است!اگر ظلم اسرائیلی ها در منطقه وجود نمی داشت ،مطمئنا جنبش های اسلامی بنیاد گرا نیز ریشه نمی گرفت! اگر جنگ وخونریزی و عدم پیمان صلح دائم بین اسرائیل و فلسطین درمنطقه خاورمیانه باعث آورگی بخشی از اهالی و ساکنین آن مناطق را موجب شده است به همان اندازه بعلت وجود رژیم منحوس اسلامی در میهن ما نیز سبب مهاجرت چهار میلیون ایرانی از وطنشان شده است که در اینجا باید پرسید چه نیروئی پاسخگو به این فاجعه و مهاجرت اجباری سیا سی و اجتماعی شده است ؟ زندانها مملو از زندانیان سیاسی است و دسته دسته از قاطبه روشنفکران و روزنامه نگاران در حال تر ک وطنند!آیا به غیر از رژیم عامل دیگری مسبب دیگری یافت می شود. رژیم اسلامی برای اهالی تحت تسلط حماس در غزه وجنوب لبنان که زیر فرمان حزب الله هستند اشک تمساح می ریزد وکمک های مالی بیکران بدانجا ارسال می نماید تا جای پائی در آن مناطق برای خود بوجود بیاورد تا نیات اهریمنی خود را پیش ببرد اما سئوال اساسی در اینجاست ،خود رژیم اسلامی ایران تاکنون از بدو روکار آمد نش در حق مردم ایران چه رفتاری داشته است؟ حکومت اسلا می با فلسطینی های که در حکومت سازمان الفتح به ریاست محمود عباس زندگی می کنند هیچگاه همبستگی نشان نمی دهد ،چون آن فلسطینی ها قیومیت حکومت ایران را بر نمی تابند! از یک طرف تمام ثروت های ملی که به مردم ایران تعلق دارد به تاراج برده است و اکثریت مردم ایران را در بیکاری و فقر و فحشاء نگاه داشته است و از جانب دیگر با ماجراجوئی های کودکانه در راه دستیابی به سلاح اتمی کشور ایران را در محاصره اقتصادی و نظامی قرار داده است.اگر رژیم اسلامی علیه دولت اسرائیل تبلیغات راه انداخته است که چرا اهالی غزه را در محاصره اقتصادی قرار داده است اما خودرژیم اسلامی با بی لیاقتی و عدم کفایتش در همه زمینه ها، هفتاد میلیون ایرانی را به محاصره اقتصادی کشانده است که هیچگاه بدین تخلفات و فرومایگی ها و مردم ستیزی ها پاسخ نداده است و جواب هر انتقاد و پرسشی را با دستگیری و شکنجه پاسخ داده است. رژیم اسلامی از آغاز روی کار آمدنش با براه انداختن روز قد س علیه دولت قانونی اسرائیل و برائت از مشرکین در خاک عربستان سعودی باعث جنگها و خونریزی های دائمی شده است .رژیم اسلامی آنچنان وحشتی از پیشروی امپراتوری شیعه خود درمیان کشورهای منطقه بوجود آورده است که این کشورها در صورت حمله نظامی به تاسیسات اتمی آخوندها ،علیرغم مسلمان بودنشان هیچ همبستگی با رژیم حاکم برایران نشان نخواهند داد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.