رفتن به محتوای اصلی

بلبشودرمدیریت جهانی ماموران امام زمان!
11.09.2010 - 15:09

دولت احمدی نژاد از روزی که با کودتای اول ودوم درسایه الطفاتات بیت رهبری ولی فقیه و قدرت بلامنازع نظامی وفاشیستی سپاه پاسداران در انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم و دهم به مقام مدیریت دولت در ایران دست یافته است،همواره ریاست بر کشور ایران را برای خود کافی نمی داند بلکه بارها خواستار مدیریت جهان نیز شده است!اما همانگونه که از قرائن و شواهد کافی و مستد ل در دولت و مجلس و دیگر حوزه های حکومتی مشاهده می شود ، دولت احمدی نژاد در درون خود به بحران دچار گشته است وکاملا در باطلاق هرج و مرج گیر کرده است.

مصوبات دولت در سفرهای استانی را می توان بطور فله ای با قپان می توان وزن کرد که هیچ اعتبار اجرائی و بهره برداری ندارد و فقط بر روی کاغذ به مردم ستمدیده وعده های داد شده است .کرکری های هیئت دولت احمدی نژاد دائما از تسخیر فرهنگی و سپس نظامی جهان و مدیریت عنقریب برآن حکایت می کند اما دولت پر مدعا و پرگو احمدی نژاد از اداره دولت خویش بازمانده است .

در ایران کنونی از یک دولت نمی توان سخن گفت بلکه از دولت در دولت های بیشمار می توان یاد کرد!برای نمونه بنابرسیاست های ماجرا جویانه و قلدرمنشانه احمدی نژاد با گزنیش ماموران ویژه ریاست جمهوری در اقصا نقاط جهان ،وزارت امورخارجه دیگر به مترصکی بی خاصیت تبدید شده است! برای مثال دیروزرامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفته است که :

سارا ‌شورد با پیگیری‌های احمدی‌نژاد عفو شده است!

اما امروزعباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، روز شنبه با رد اخبار منابع دولتی منبی بر «به تعویق افتادن» آزادی یک تبعه آمریکایی، بار دیگر تأکید کرد که تا پایان یافتن روند قضایی، هیچیک از سه جوان آزاد نخواهند شد.

در مجلس شورای اسلامی نیز بلبشو ی بی کران حاکم است.

یک روز دولت احمدی نژاد ،مجلسیان را تهدید می کند و روز دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت دهم را به باد ناسزا و انتقاد می گیرند!احمدی نژاد تلاش می نماید تا با عزت اسلامی و داشتن تکنو لوژی و سلاح اتمی با امریکا به مذاکره بنشیند اما تاکنون در این راستا هیچ موفقیتی بدست نیاورده است و کشور را در همه عرصه های مختلف به محاصره فلاکت بار کشانده است! زبان تهدید نظامی جهان در دولت احمدی نژاد مانند یک ماشین کوکی عمل می کند ودائما همسایگان و کشورهای غربی را به نابودی تهدید می نمایند.

دولتی که قدرت اداره کشور را دیگر ندارد و همه توانائی های خود را فقط در راه سرکوب مردم و آزادی خواهان بکار بسته است،چگونه خواهد توانست حمله نظامی بیگانگان را پاسخ مناسب بدهد!دولت جمهوری اسلامی دیگر مانند مقظع جنگ ایران وعراق بر محور ایمان و خود گذشتگی تکیه نمی نماید چراکه مردم ایران را در کنار خویش ندارد و بلکه به تجهیزات خریداری شده روسی و کره شمالی و ساخته شده خود تکیه می ورزد که در همین راستا باید ازفرماندهان نظامی پرسید، آیا تکنو لوژی نظامی ایران در برابر امریکا و غرب و اسرائیل قابل قیاس هست؟ رفع همه مشکلات و بد بختی های مردم بی دفاع ایران به ظهور امام زمان واگذار شده است .آیا براستی مهدی امام زمان در هنگام غیبت یک عرب بود یا یک ایرانی ؟ که دولت احمدی نژاد اینهمه بر ظهور ایشان در ایران تاکید می ورزد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.