رفتن به محتوای اصلی

ایران فروشی در دقیقه ۹۰ بازی بقا!
11.04.2015 - 22:21

ارژنگ داوودی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، که  12 سال است در زندان رژیم جمهوری اسلامی به سر می برد و بار ها از درون زندان، رژیم  و رهبران آن را مورد انتقاد شدید قرار داده است،  پیام های تازه ای درباره ی تفاهم نامه ی هسته ای رژیم جمهوری اسلامی و کشورهای گروه 1+5  فرستاده که از سوی « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  منتشر شده اند.

در این پیام ها ـ که به تاریخ 18، 19، 20 و 21 فروردین 1394 می باشند ـ ضمن تشریح خیانت های رژیم جمهوری اسلامی در اجرای برنامه ی هسته ای و تسلیم ننگین این رژیم در مداکرات اخیر، به نقش حسین شریعتمداری، نماینده ی خامنه ای در مؤسسه ی کیهان و از سران فکری جناح اصول گرای رژیم، توجه ویژه ای شده است.

 

متن پیام های ارژنگ داوودی چنین است:

 

پیام نخست:

 با یاد خدا

ایرانیان جهان !

برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم متشکل شویم

ایران فروشی در دقیقه ۹۰ بازی بقا !؟ به وقت اضافه کشید.

مروری بر ۲ یادداشت روز کیهان شنبه۱۵|۱|۱۳۹۴

حسین شیره ای :« اسب زین کرده دادیم و افسار پاره گرفتیم !؟»

ویگن : «اسب ابلق سم طلا تند تر!؟ بروآسه چرا .....

علی لاشیجانی عراقی : « مروارید غلتان دادیم آب نبات گرفتیم !؟»

 

دوشنبه ۱۷|۱|۱۳۹۴

حسین شیره ای :« دولت و تیم مذاکره کننده در تصمیم خود تجدید نظر کنند !؟»

رک و پوست کنده یعنی که از حضرت آغا!؟ آبی گرم نمیشه و یعنی اینکه رهبر، کیسه رمالی را روی کول خود بگذارد و به جای صدور « حکم حکومتی» برود غاز بچراند!؟

هم میهنان :

برای حفظ ثروت های نجومی و تداوم غارتگری ها، سوپاپ های اطمینان رژیم فعال شده اند. تمام مزدوران بی اصل و ریشه ای که در ۳۷ سال گذشته در تمام جنایات رژیم بر علیه ملک و ملت شریک بوده و از نمد یغمای ایران و ایرانی برای خود کلکسیونی از کلاه ها و ...!؟ دست و پا کرده اند، اینک که باند ۵۰۰ نفره مافیای فقیه و امت نیم در صدی ، قافیه را به تمام باخته از ترس خیزش یکپارچه ایرانیان به قصد مردم فریبی ، شال و کلاه کرده در قامت « مخالف !؟» به راه افتاده و دوره گردی می کنند.

حال آنکه همه خوب می دانیم این باند ایرانی ستیز که متشکل از بیگانه زادگان، بیگانه پرستان و از خودـ بیگانگان است به منظور تداوم بقای ننگین و چپاول هر چه بیشتر میهن اهورایی در مقابل به اصطلاح شیطان بزرگ !؟ که سهل است در برابر شیطان رجیم هم، هیچ باکی از هر گونه نوکری، خوش رقصی و خوش خدمتی ندارد.

هم میهنان:

حسین شیره ای به عنوان یکی از مدافعان پر و پا قرص برنامه هسته ای ، چند سال پیش توی دهان میهندوستانی کوبید که عاقبت شامورتی بازی های هسته ای را هشدار می دادند و مدعی شد :« هر کاری با کره شمالی کردند با ما هم بکنند!؟»

در ارتباط با احتمال حمله جورج بوش به ایران هم ، امثال حسین شیره ای ها با ورشکستگی مطلق این شعار کلیشه ای و بی معنا را مداوما آروغ می زدند که :« ایران، افغانستان و عراق نیست » ولی امروز  دیگر به روشنی آفتاب نمیروز ثابت شده که تحت حاکمیت مشتی اوباش بی هویت و مشتی اراذل بی وطن، ایران بزرگ از کره شمالی هم ریغوتر پدیدار شده است.

اینک که محاسبات حسین شیره ای و رهبر مافنگی اش بسیارغلط از آب در آمده، سوپاپ های اطمینان رژیم ،جنگ زرگری راه انداخته، آسمان ریسمان می بافند تا بلکه بتوانند به نفع باند سرگردنه داران به سرکردگی شیخ علی شیره چی از خود جاخالی در بکنند!؟ و برای حفظ ظاهر، کاسه کوزه ها را بر سر طفلکی های مزدور و مامور در تیم « مذاکره کننده » بشکنند!؟

حسین شیره ای ( ملیجک عزیز کرده خامنه ای ) نیز به نوبه خود با وقاحت تمام می کوشد تا قامت کج و معوج خود را در کسوت « رهبران بلند قامت اپوزیسیون» جا بزند و سر ملت را شیره بمالد. او هم که مثل شیخ علی شیره چی  !؟ وطن اش منقل، سرود ملی اش جیرجیر وافور و نهایت آمالش مصرف تریاک سناتوری است ، اینک آشکارا به فاحشه ای !؟ می ماند که نه تنها در نزد همه اهل محله بلکه نزد پدر و برادرانش هم دستش کاملا رو شده !؟ به طوری که نه چیزی برای از دست دادن دارد و نه راهی برای ایجاد شبهه و گریز.اما نه مثل فاحشه ای با اندک مایه ای از شرافت انسانی !؟ که به امید اجابت توبه و انابت !؟و گذشتن از سر تفصیرات اثبات شده !؟ از در عجز و لابه در آمده یا حداقل شرمسارانه سکوت اختیار کرده باشد، بلکه چون لکاته ای هار !؟ که چون نه می تواند آب رفته را به جوی بازگرداند ، نه می تواند با ماستمالی کردن ، آبروی رفته را رفو کند، نه توان خفه کردن صدای افتادن طشت از بام را دارد، نه شهامت پذیرش نجاستکاری ها در خود می بیند و نه حتی فرهنگ عذرخواهی را یاد گرفته به سیاه بازی روی آورده است. در حالیکه دیگر هیچ نیازی به سیاه بازی نیست، چرا که دم دراز و هفت رنگ خروس ، خیلی وقت است که از زیر عبای شیخ علی شیره چی ، اظهر من الشمس بیرون زده است. این بازی « کی بود، کی بود، من نبودم ، رهبر بود ، اون یکی بود ، این یکی بود » از سال ها پیش حتی برای کرو کورهای مادرزاد هم نخ نما شده است.

آهای حسین شیره ای !؟

چرا رهبر معظم انقلاب یا به عبارت دقیقتر « سرخر نحس و نجس » تان خفقان گرفته و جیک اش در نمی آید!؟چرا جلو نمی آید و سینه سپر نمی کند!؟ چرا قادر متعال !؟ شیخ علیل شیره چی !؟ سرخر معظم عنقلاب حق وتو ندارد!؟چرا از کیسه رمالی خود حکم حکومتی در نمی کند!؟تا قیل و قال قضیه از بیخ و بن کنده شود!؟ تا جهان و جهانیان ، سرتعظیم و تکریم بر درگاه شیره ـ نشان او فرود آورده ، درود و صلوات بفرستند!؟ احسنت صحیح است بگویند، لالمونی بگیرند و از هیبت گرز وافورـ نشان این نابغه پستوی دوران توحش ، حظ وافر بوده، همه ساکت شوند و تو حیوونکی هم لازم نباشد این قدر فیلم بازی کنی ، جز جیگر بزنی.

واقعیت آن که برای همگی شما تفاله های متعفن عهد بیق!؟ ماندن در قدرت و ثروت اندوزی تحت هر خواری و خفتی مهمتر از هر چیز دیگراست. به بهای نابودی ایران و ایرانی که سهل است، حتی به بهای شرف نا اصیل و حیثیت ناداشته خود و ناخانواده ای که در آن ناتربیت شده اید.

 

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان

دیرزیوی و شادزیوی همگان را آرزومندم

زنده باد ایرانی

پاینده باد ایران

در اهتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی

 

ارژنگ داودی

معلم ، شاعر ، نویسنده

زندانی سیاسی زندان رجایی شهر

۱۸ فردورین ۹۴ 

 

پیام دوم :

با یاد خدا

ایرانیان جهان

برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم متشکل شویم

ایران فروشی در دقیقه ۹۰ خرده فروشی یا عمده فروشی !؟صد رحمت به قاجار و قاجاریان.

بازی بقا در وقت اضافه !؟

مروری بر دو یادداشت روز کیهان شنبه ۱۵\۱\۱۳۹۴ و ۱۷\۱\۱۳۹۴

حسین شیره ای :« اسب زین کرده دادیم و افسار پاره گرفتیم !؟».« دولت و تیم مذاکره کننده در تصمیم خود تجدید نظر کنند!؟»

برره بالا: رهبر از کیسه رمالی خود حکم حکومتی دربکند!؟

هم میهنان

آورده اند !؟...که در ایام موسوم به قتل های زنجیره ای  و «کی بود کی بود من نبودم » های باند اوباش فقیه،خبرنگاری از یک چوپان لر در پشت !؟ یکی از آخرین کوههای بختیاری پرسید که :آقای چوپان «نظرتان راجع به قتل های زنجیره ای چیست ؟»چوپان بلافاصله جواب داد که :ای بابا در این جای پرت و دور افتاده ، من از کجا بدانم که این جنایت ها !؟رو کی مرتکب شده، فقط همینو میگم، خدا کنه هر کی این غلط ها رو کرده دست چپش!؟هم مثل دست راستش علیل بشه!؟

آهای حسین شیره ای : ملیجک عزیز کرده

آهای سوپاپ های ریز و درشت اطمینان

ما میهندوستان خوب می دانیم که شما اهالی باند بی وطن فقیه، بدون حتی یک اسثنا،آنقدر بی چشم و رو هستید که وقاحت در برابرتان رنگ باخته و رذالت برایتان لنگ قرمز!؟پهن کرده است. حال که پس آن همه هارت و پورتهای توخالی، توو زردتر از همیشه و حتی بسیار ریغوتر از رهبران کره شمالی ظاهر شده اید ، چرا صغری کبری می بافید؟؟ کی می خواهید از رو بروید!؟ سنگ پای کدام جهنم ـ دره هستید که به سنگ پای قزوین ، پشت سر هم این همه سور می زنید!؟

هرگز از یاد نمی بریم بعد از آن که خمینی هندی که در هنگام ورود به ایران با وقاحت تمام گفته بود : « هیچ احساسی ندارد!؟» مدت زیادی نگدشت که دوباره چشم توی چشم ملت بپاخاسته ایران، بدون ذره ای شرم و حیا و رک و پوست کنده گفت :« اگر ۳۶ میلیون بگویند بله من می گویم نه!؟»

ولی هنگام که سنبه اربابان امریکایی و انگلیسی تان از آرمانهای بر باد رفته ایرانیان ملا و مکلا زده !؟پر زورتر از آب درآمد ، عاقبت جام زهر را لاجرعه سرکشید. دیدیم که چه زود دق مرگ شده به درک واصل گردید. اینک نیز شیخ علی عراقی الاصل به تأسی از آن امام هندی الاصل می تواند خیلی راحت بگوید :« اگر ۸۰ میلیون بگویند نخور !؟ من این تغار بدتر از زهر را تا ته !؟ و تا قاشق آخر لیس می زنم »

آهای حسین شیره ای :

چرا رهبر بی وجودتان با همان وقاحت ذاتی و همیشگی اش ، رک و پوست کنده اعلام نمی کند که چون علیل و ذلیل است، اربابان قدر قدرت، او را مورد التفات و عنایت ویژه قرار داده، امر فرموده!؟اجازه داده اند که قاشق به قاشق و فاز به فاز !؟نیش جان نالایق بنماید

حقیقت آنکه در دهه سیاه ۶۰ نیز تا آنجا زیاده خواری !؟کردید که امام هندی تان در جواب اعتراضات بحق مردم نسبت به ادامه جنگ ویرانگر و بی حاصل ، رسما گفت : ما تا آخر ایستاده ایم. و بلافاصله شما نوچه های بی سرو پاتر از او، ما مخالفان « شروع و ادامه » جنگ را به صلابه بسته به خاک سیاه نشاندید. ولی عاقبت پس از ۸ سال خرابی و ویرانی، بالاخره به « گ .ه خوردن و غلط کردن » افتاده ، همراه با پذیرش دیرهنگام قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل، بناچار جام زهر را به یکباره تا ته سرکشید.

اینک نیز در غائله هسته ای هم با وجودی که سر ملک و ملت، محکم به جدول فقر و فاقه کوبیده شد ، اصلا کک تان نگزید. ولی به محض اینکه اساس این رژیم منحوس و متشکل از مشتی بی وطن را در خطر سقوط دیدید، از شیرین عقلی های ایران ـ سوز دست برداشتید. اما این بار خیلی دیرهنگام تر از دفعه قبل ، آری ؛چندان دیر که جام زهر به تغار گه تبدیل شد. چندان دیرهنگام که سنبه پرزورتر از آن از کار درآمد که همانند دفعه پیشین و بنا به «مرگ یه بار شیون یه بار» اجازه ندهند محتویات تغار!؟ لاجرعه و یکباره سرکشیده شود تا رهبر معظم شما یعنی «سرخر نحس و نجس» این ملک و ملت  یکباره از شر آن خلاص شود بلکه فاز به فاز !؟

آهای حسین شیره ای !؟

تو می بینی که «آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند!؟ »   پس اینقدر برای این ملت فیلم بازی نکن . بهتر است آخر عمری اینقدر خود را به نفهمی !؟ نزنی زیرا که پس از ۳۷ سال بمباران تبلیغاتی و ارشادات ملایان روباه صفت و مکلایان دغلکار، مردم ایران همه کارگردان !؟ شده اند.  تو را به روح پرفتوح سعید امامی ها !؟قسم می دهم اینقدر برای سیاه کردن مردم فیلم بازی نکن ، اینقدر جوش نزن پسر، آخه تو خیلی حیفی اعجوبه ای ، یه وقت خدای ناکرده شیره ات !؟ببخشید ، شیرت خشک میشه !؟ سوخت شیخ علی شیره چی تموم میشه، طفلکی قات می زنه !؟ آره پسر، یه وقت بیدار میشی و می بینی اسراییل رو که به رسمیت شناخته هیچ!؟ تازه حزب الله ، حماس، جهاد اسلامی، گردان های قسام، سپاه بدر، انصار الله یمن و .... رو مثه ریگ بیابون فروخته ، داده یه حبه تریاک !؟

آهای حسین شیره ای: .......خودتی، پدرته، امامته، رهبرته، هفت جد و آباء ته!؟

 

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان

دیرزیوی و شادزیوی همگان را آرزومندم.

زنده باد ایرانی ، پاینده باد ایران

در اهتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی

 

ارژنگ داودی

معلم، شاعر، نویسنده

زندانی سیاسی زندان رجایی شهر

۱۹ فروردین ۱۳۹۴

  

پیام سوم:

با یاد خداا

ایرانیان جهان؛
برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم، متشکل شویم.

ایران فروشی در دقیقه ۹۰
بازی بقا!؟ در وقت اضافه
نه خرده فروشی که عمده فروشی!؟ صد رحمت به قاجار
مروری بر دو یادداشت روز کیهان
شنبه ۱۳۹۴/۱/۱۵ و ۱۳۹۴/۱/۱۷

آهای سوپاپ های ریز و درشت اطمینان!؟
از قدیم گفته اند که قفل و کلید را برای آدم های حلال زاده می سازند، چون آدم های حرام زاده مثل گربه های دزد!؟ توو روز روشن هم از در و دیوار مردم، راست بالا می روند.
هم میهنان؛
۱_ خانواده جواد ظریف، اصلا و اصولا تووی باغ مبارزه با شاه نبودند. شخص وی نیز کمترین سابقه مبارزاتی، حتی در حد شرکت در یک راه پیمایی ساده را در انبان سیاسی خود ندارد. در سال ۵۶ که ۲۰ ساله بود برای تحصیل به امریکا رفت ولی در آنجا هم هرگز در هیچ تظاهراتی بر علیه رژیم ستمشاهی شرکت نمی کرد. او که خط و ربط سیاسی نداشت آن قدر از مرحله پرت و از انقلاب گریزان بود که حتی بعد از پیروزی انقلاب ۵۷، نیز سالها طول کشید تا انقلابی!؟ بشود.
این فرد که روح انقلاب را هرگز درک نکرد و با آرمان های آن نیز کاملا بیگانه بود، پس از پیروزی در آمریکا که ماند، خودطلبانه و سودجویانه به عنوان پادو به سلک کسانی درآمد که اصطلاحا، نمایندگان اولین دولت برآمده از انقلاب در امریکا قلمداد می شدند. یعنی که از همان ابتدای امر، بدون کمترین اهلیتی و صرفا با نیاتی فرصت طلبانه به مفت بری و مفت چری از کیسه ایرانیان مشغول شد. هنوز پس از گذشت ۳۷ سال همراه با خانواده اش از کیسه ایرانیان در مرغزارهای امریکا می چرد.
هم میهنان؛
کسی که از ۲۰ سالگی تا اینک که قریب به ۶۰ سال دارد در امریکا بوده و فرزندانش نیز در آنجا رشد کرده اند!؟ این فرد خودپرستی که بدون کمترین سابقه مبارزاتی، ریاکارانه توانسته نه تنها از پاکسازی های تمام عیار منسوبین به دولت موقت مهندس بازرگان به ویژه هیأت نمایندگی ایران در امریکا، مصون بماند بلکه به مرور خود را در حساس ترین جاهای ممکن جای دهد. به طوری که زیر گوش سازمان سیا در عرصه های متنوع دیپلماتیک به عنوان نماینده کشوری متخاصم!؟ حضور مستمر و مؤثر داشته و چنان بند بازی کند که هرگز عنصری نامطلوب!؟ قلمداد نگردد، چگونه می تواند بیشتر و پیشتر از آن که امریکایی باشد، ایرانی به حساب آید!؟
اینک نیز که پس از سال ها خوش خدمتی و خوش رقصی در آمریکا به منظور نجات رژیم بیگانگان حاکم بر ایران و نتیجتا تداوم مفت بری های خود و… به انجام مأموریت در کسوت وزیر خارجه فرا خوانده شده، پر مسلم است که منظور نظر اصلی او که بدون تردید چراغ خانه اش بیشتر در امریکا می سوزد، هرگز برای احقاق حقوق ایرانیان!؟ نبوده و نخواهد بود.
دست یازی به خیمه شب بازی های کنونی نیز صرفا برای تداوم هر چه بیشتر تمتعات شخصی و سوءاستفاده مادام العمر از انبان به غارت برده ایرانیان ملازده است و نه چیزی بیشتر. به همین خاطر لازم می بیـند اینک که گوی و میدان را در دستان بی کفایت دارد، خود را از جان کری نیز امریکایی تر جلوه دهد تا کمافی السابق بتواند هم از آخور بخورد هم از توبره!؟
مسلما امثال این میمون مقلد و مزدوران دو یا چند جانبه در میان امت نیم درصدی و باند ۵۰۰ نفره فقیه به وفور یافت می شود. زیرا ابوابجمعی سرگردنه داری خامنه ای و شرکا، تعمدا از میان کسانی دست چین می شوند که فاقد اراده مستقل بوده و دارای بهره هوشی معادل حضرات میمون!؟ باشند، تا در هنگام ضرورت اطمینان حاصل آید که مأموریت های محوله، طبق دستورات دیکته شده اربابان بزرگ جهانی، مو به مو و نقطه به نقطه عینا!؟ اجرایی می شود.
۲_ شیخ حسن فریدون معروف به روحانی هم پس از پیروزی انقلاب از انگلیس!؟ به ایران آمد. بلافاصله نماینده مجلس و سپس عضو هیأت رییسه آن شد!؟ در دوران جنگ نیز رفسنجانی که به نیابت از خمینی هندی امور جنگ را بر عهده داشت، عنان جنگ را به نمایندگی از خود و شاید به توصیه بریتانیای کبیر!؟ به او سپرد.
اینک که در اثر فشارهای داخلی به ویژه خیزش های پراکنده ولی جهت-دار مردم به ستوه آمده در سراسر کشور، طلیعه صبح “انقلاب دموکراتیک ایرانیان” رخ نموده است، طفلکی روحانی هم ولو به قیمت رو شدن دستان به مأموریت!؟ آلوده اش، بایستی به آب و آتش زده، خود را انگلیسی تر از دیوید کامرون به گونه ای جا بزند تا نه سانتریفیوژ بچرخد و نه اقتصاد!؟ ولی در عوض چرخ او و بخش قابل توجهی از مزدوران رژیم در کشور انگلیس خوب بچرخد. بدون تردید این مزدور بی وطن هم مثل حیوونکی هایی چون جواد ظریف و… چراغ خانه اش بیشتر در خاک بیگانگان می سوزد تا در آب و خاک میهن اهورایی.
هم میهنان؛
درست همان طور که خمینی هندی زاده و خامنه ای عراقی زاده خود را ایرانی جا زده اند، امثال لاریجانی ها، هاشمی شاهرودی، علی اکبر صالحی و… که عراقی الاصل هستند نیز حسب مأموریت های محوله!؟ از سوی اربابان خارجی، خود را ایرانی جا زده اند تا این ملت ملا و مکلا-زده را سرکیسه کرده، هر چه بیشتر به قهقرا و نابودی بکشانند.
به راستی چرا در قانون اساسی به صراحت آمده که رییس جمهور باید “ایرانی الاصل” باشد ولی برای رهبر!؟ که شخص اول کشور و همه کاره مملکت بوده، تمام اهرم های ریز و درشت قدرت و به تبع آن تمامی مقدرات ملت را یکجا در دستان خود دارد، شرط “ایرانی الاصل” بودن منظور نشده است!؟ این حقیقت به خودی خود می رساند که دست اندرکاران تنظیم قانون اساسی ایران، بیگانه زادگان و بیگانه پرستانی بوده اند که نه سهوا بلکه عالمانه و عامدانه چنین لکه ننگی را در تاریخ ایران برای همیشه حک کرده اند.
آهای حسین شیره ای:
دیدی که بالأخره بیگانه زادگان در معیت بیگانه پرستان رفتند توو بغل آمریکا!؟ جات خالی!؟ با آمریکاییان نشستند، فالوده خوردند، گل گفتند، قرار گذاشتند، قرارداد بستند!؟ ولی امثال تو نااهلان و نامحرمان!؟ را آنقدرها قابل ندانستند که حتی برای بعله برون و شیرینی خورون دعوت کنند!؟
آهای حسین شیره ای:
حتما یادت نرفته اوایل انقلاب، چه نامردی ها که نکردید و با سوءاستفاده از مشتی لومپن، چه موج سواری ها که نکردید، تمامیت خواهانه خود را متولی کل انقلاب جا زدید!؟ دست انقلابیون راستین را از همه جا کوتاه و همه جوره بریدید!؟ و تا آنجا که دست تان رسید حتی به جان هیچیک از آنان رحم نکردید!؟ حالا هم تو و بقیه نااهلان و نامحرمان امروز خیلی ناراحت نباشید، اصلا جز جیگر نزنید از این که آشکارا می بینید که از مشتی نااهل تر، نامحرم تر، نامردتر و تازه به دوران رسیده تر از خودتان رو دست خورده اید!؟ یادتان باشد که امام هندی تان گفت: “ملاک وضعیت فعلی افراد است”!؟
آری؛ حسین شیره ای به رهبر مافنگی ات هم بگو که: “چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد.” بگو که تازه اول کاره!؟ بگو که سحر نزدیک شده!؟ بگو که باش تا صبح “انقلاب سوم” بدمد!؟

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان
دیر زیوی و شاد زیوی همگان را آرزومندم؛
زنده باد ایرانی؛
پاینـده باد ایران؛
در اهـتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی؛

ارژنگ داودی
معلم، شاعر، نویسنده
زندانی سـیاسی
زندان رجایی شهر
۲۰ فروردین ۱۳۹۴

 

 پیام چهارم:

با یاد خدا ،

ایرانیان جهان ،

برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم ، متشکل شویم

ایران فروشی در دقیقه ۹۰ .بازی بقا به وقت اضافه کشید !؟

مروری بر ۲ یادادشت روز کیهان شنبه ۱۵\۱\۹۴ و ۱۷\۱\۹۴

بن بست آخر !؟

سالی که نکوست از بهارش پیداست

هم میهنان

همان طور که راه قدس از کربلا نگذشت و ملای هندی جام زهر را لاجرعه سرکشید ، اینک نیز که غائله هسته ای مثل وضعیت کره شمالی نشده ، شیخ علی عراقی الاصل نیز باید همچون سلف ناخلف خود ، محتویات تغار را میل بنماید!؟و صد البته که این بار با طمأنینه!؟زیرا از ظواهر امر کاملا پیداست که ارباب به نوکر بدقلق خود دستور داده !؟ یا به زبان دیپلماتیک! بگوییم ، این بار ارباب قدر قدرت ، رعایت حال نوکر عربده جو و علیل الید!؟ خود را نموده ارفاق کرده صراحتا تجویز و توصیه فرموده !؟ که « قاشق به قاشق !؟ و فاز به فاز !؟ تناول شود» .  تا باز هم درس عبرتی باشد برای آنان که گز نکرده از کیسه ملت ها می پیمایند. تا باز هم درس عبرتی باشد برای آن دسته از حقیران و حقیرزادگانی که تکیه بر بزرگان به گزاف می زنند در حالیکه اسباب بزرگی را فراهم نیاورده اند. آری ؛ تا باز هم درس عبرتی باشد برای تمام تزویرگران زرپرست و زورمدار که تنها عرض نداشته خود را رو می کنند و زحمت ما مردم می دارند.

هم میهنان

انسانهای نادان در کارهای خود یا افراط می کنند یا تفریط. پس از آن که باند فقیه بنا به سرشت نامتعادل خود از چپ روی های کودکانه طرفی نبست ، تحت  عنوان سخیف « نرمش قهرمانانه » به زبونانه ترین زیگزاگ های اولترا ـ راست روی آورد. اما نیاز به درک و بصیرت خاصی نبود تا پیش ـ اندیشی گردد که در این مسیر هم خیلی زود به بن بست کامل می رسد. به ویژه آنکه اروپاییان خسته از روباه صفتی های رژیم نیز چتر حمایتی خود را از سر بیگانه زادگان و بیگانه پرستان مسلط بر ایران اهورایی برداشته اند.

آهای حسین شیره ای

به جای اعلان ورشکستگی ، اعلام پیروزی !؟ کردن حتی پس از عمده فروشی ایران بزرگ که برای امثال شما کاری ندارد ، اصلا و اصولا نیازی به این همه سیاه بازی نیست . با توجه به کلان ـ لمبانی های اهالی باند ۵۰۰ نفره فقیه و نیز هزینه های هنگفت تحمیلی در ارتباط با لبنان، فلسطین ، سوریه ، عراق ، یمن ، بحرین، و .... یک قلم ناقابل !؟ ۳۰۰ میلیارد دلاری را یکجا در غائله هسته ای از جیب یک ملت بربرـ-زده، دود هوا کردن که برای شما بی وطنان ، نه امر خارق العاده ای است و نه تازگی دارد . شما اهالی باند منحوس فقیه، پوست کلفت تر از آن هستید که شرم و حیا داشته یا بدانید که خجالت کشیدنی ست نه بالا کشیدنی !؟

اینک اما بازی وارد وقت اصافه شده و به لاجرم می رسد روزی که در کنار رهبر مافنگی تان به اظهار مکرر گ.ه خوردن ها و غلط کردن های بسیار!؟ بیفتید، تاوان پس دهید و در طوفان خشم برافروخته ملت مغبون، کسی را یارای چشم پوشی و گذشتن از تقصیرات  یا به عبارت دقیق تر جنایات !؟ هیچیک از اهالی باند مخوف و ایرانی ستیز حاکم نباشد.

هم میهنان

اگر در جریان انقلاب ۵۷ و پس از آن رهبران سیاسی و مدیران تراز اول کشور از میان خیل ایرانیان اصیل و میهندوست، گلچین و برگزیده شده بودند ، هرگز کار ملک و ملت به اینجا نمی کشید که مشتی اوباش بی وطن و بادمجون دور قاب چین شان، هست و نیست  ما را تا جایی به یغما ببرند که اینک موجبات قهر و کین ملت بزرگوار چندان فراهم آمده باشد تا دستگاه مطرود حاکم مجبور گردد برای بقای ننگین خود، علنا به بله قربان گویی اجانب روی آورده و قدرت های طرد شده توسط مردم را نه به عنوان کشورهای دوست یا هم پیمان بلکه باز هم به عنوان فعال مایشاء بر مقدرات ایران و ایرانی مسلط نمایند!؟

حقیقت آنکه در دوران آخرین پادشاه، فقط امریکایی ها در ایران بودند و به قولی، ایران ملک طلق امریکاییان شده بود. اما این طور که شواهد گواهی می دهد نه تنها انگلیسی ها دوباره تمام قد برگشته و با میهمان های ناخوانده ای چون روس و چین هم پیاله شده اند !؟ بلکه فرانسه و آلمان را نیز به عنوان شرکای تمام عیار با خود آورده اند، بختیاری های سلحشود ضرب المثلی دارند که می گوید :« بد خودمان بهتر از خوب غریبه هاست .» اما بدا به حال ما مردم عاطفی و احساساتی ایران زمین که بارها در پلک های برجسته تاریخ پرفراز و نشب خود، آنقدر هیجان زده شده ایم که نه سراز پا شناخته ایم و نه سره را از ناسره تشخیص داده ایم.

هم میهنان

با درس پذیری از کامیابی های اندک و ناکامی های بسیار در جنبش ۲۰۰ ساله آزادی خواهی ایرانیان به ویژه سه نقطه عطف بزرگ تاریخ معاصر یعنی انقلاب مشروطه، نهضت ملی  و انقلاب ۵۷ بکوشیم  که در برهه حساس پیشارو یعنی در هنگامه اوجگیری انقلاب سوم برای به پیروزی رساندن انقلاب دموکراتیک ایرانیان، تمام مدیران آتی جامعه به خصوص رهبران سیاسی آینده را بدون استثنا از میان کسانی برگزینیم که هم انسان ـ دوست ، هم ایرانی الاصل و هم ایران ـ دوست باشند.

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان

دیرزیوی و شاد زیوی همگان را آرزومندم

زنده باد ایرانی

پاینده باد ایران

در اهتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی

 

ارژنگ داودی

معلم، شاعر، نویسنده

زندانی سیاسی زندان رجایی شهر

۲۱ فروردین ۱۳۹۴

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.