رفتن به محتوای اصلی

حلقه محاصره ایران تا به کجا تنگ تر خواهد شد؟
30.07.2010 - 16:09

اسکندر پادشاه مقدونی و یونان برای ادامه حکومت در ایران چه گفت و آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان چه می گوید؟

میگویند که وی به سردارانش سفارش میکند که اگر میخواهید حکومت کیند کاریها بزرگ را به اشخاص پست بدهند و کارهای پست را به هیچوقت آنان نمیتوانند سربلند کنند.

آیت‌الله جتتی: خداوند، سمت رهبری انقلاب را بر آیت‌الله خامنه‌ای محول کرد

http://aftabnews.ir/vdcbfab8srhbg8p.uiur.html

حکومت اسلامی درپی بمب اتم،جامعه درحال انفجار،امریکا در حال تدارک حمله،نیروهای سیاسی در اپوزیسیون کجای کارند؟

احمدی نژاد صراحتا می گوید:

«بگذارید هرچه دلشان می خواهد قطعنامه صادر بکنند ما خسته نمی شویم.«

«بگذارید زورگویان ما را تهدید نمایند ما از تهدید نمی هراسیم.

بگذارید ما را در محاصره اقتصادی قرار بدهند، ملت ما استقامت خواهد کرد.«

«بگذارید تا امریکا علیه ما تبلیغات سوء نماید ، ملت ما آگاه است واز نظام اسلامی حمایت می کند«

«امریکا قصد حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد چون در عراق در حال شکست خوردن است و به همین لحاظ توانائی حمله به ما را ندارد.

علیخانی: آرزو می‌کنم احمدی‌نژاد آرزوی بزرگ‌تری مثل جنگ نداشته باشد. رئیس‌جمهور محترم گفته است که آرزوی من این است که بنزین تحریم شود.

http://aftabnews.ir/vdcbzab85rhbggp.uiur.html

در صورت حمله امریکا به جمهوری اسلامی ، ایران اسلامی پاسخ سختی به امریکا خواهد داد.«

همه این سخنان از زبان احمدی نژاد رئیس جمهور مورد پشتیبانی ولایت فقیه جاری شده است وخوانندگان خود می توانند به عمق فاجعه و بلاهت و کینه توزی کور وبی فایده وی پی ببرند!

دولت احمدی نژاد ـ ایران را به نابودی ومردم و اقتصاد کشوررا به فقر وبحران جبران ناپذیر کشانده است اما از سوی دیگر سودای مدیریت جهان را دارد!

رامین: ‌ولایت فقیه باید جهان را مدیریت کند .

http://aftabnews.ir/vdciw5az3t1aur2.cbct.html

سئوال اساسی در اینجاست ؟اگر کشورهای بزرگ وصنعتی جهان ،جمهوری اسلامی را درمحاصره اقتصادی قرار دهند، کمر شهروندان کشورهای بزرگ صنعتی خواهد شکست یا کمر ملت ایران؟

آیا ملت ایران این وکالت رابه دولت احمدی نژاد که مورد حمایت رهبری ولایت فقیه نیز قراردارد داده اند که دولت مذبور زندگی شان ، کشورشان، آینده شان، امنیت شان، نوامیس شان ، جوانان شان ، اقتصادشان، رفاه شان، منزلت شان وهمه چیزشان را به خطر و نابودی بکشاند؟ فقط به این خاطر که قدرت را به زور در اختیار دارند وبا سرکوب وزندان و ارهاب به تمام اعمال ضد بشری دست می زنند تا در حاکمیت بمانند.

آیا از مردم ایران این وکالت را دارامی باشند که سرنوشت شان را اینگونه به بازی بگیرند.

مشایی: قطعنامه پنجم جوکی است که کسی برای آن تره خرد نمی‌کند .

http://aftabnews.ir/vdcfejdytw6dxya.igiw.html

امریکا که نزدیک به هفتاد سال پیش با توانائی کمتر از حال حاضر در چندین جبهه توانست سه قدرت بزرگ جهانی و نظامی آلمان وژاپن وایتالیا متحدین فاشیست را به زانو در بیاورد ، آیا اکنون نمی تواند از پس جمهوری اسلامی بر بیاید؟

در حال حاضر امریکا توانسته است تا افکار عمومی را علیه خطر بالقوه وبالفعل جمهوری اسلامی علیه جهان آزاد بسیج نماید و در میان رهبران جمهوری اسلامی نفاقی بیکران حاکم شده است ودائما کمبودها وخرابی ها و نارسائی ها وگرانی و مسائل گوناگون را جناح های متخاصم به گردن یکدیگر می اندازند.

همه ما شاهدیم که چگونه یک حکومت تحمیلی بر گرده ملت ایران ،مملکت ما را به نابودی سوق می دهد واز جانب فرهیختگان این کشور هیچ گونه مقابله جدی با اینهمه زور گوئی ها وجنایات به عمل نمی آید.همه نگرانند اما برای رفع نگرانی هیچ تدبیری در کار نیست.هنوز رژیم جبار را سرنگون نکرده ایم ، از حالا بر سر نظام آتی جدل می کنیم.انگار حکومت اسلامی ازمیان رفته است که فقط انتخاب حکومت آتی بدست نخبگان سیاسی به یک تکلیف مبدل شده است.در این میانه مردم چکاره هستند؟ مردمی که باید مبارزه کنند تا رژیم سرنگون شود وچقدر مصائب را باید به جان بخرند اما از هم اکنون هیچ حقی برای تعین حکومت آینده ندارند. آیا بهتر نیست که در حال حاضر در فکر پروژه اتحاد نیروهای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی باشیم وبا برنامه نویسی های خسته کننده و بی معنی مردم را معطل وسرگردان وپراکنده نگذاریم؟

در حال حاضر می توانیم تحت شعار اتحاد بخش ، همبستگی برای سرنگونی رژیم اسلامی با همه اختلاف نظرها و تفاوت فکری اما در تعین حکومت آتی که نهایتا آن امر مهم را اگر به آرای مردم اعتقاد داشته باشیم به خود مردم واگذار نمائیم وبیش از این در بحث های انتزاعی وتجریدی خود را مانند سی ویک ساله گذشته اسیر ننمائیم.

میهن ما همچون کشتی در امواج طوفان ها در حال غرق شدن است ، ابتدا آنرانجات دهیم سپس ازسرنشینانش پرس وجوی نمائیم که چه حکومتی می خواهند و سپس خاطیانی که باعث غرق شدن کشتی شده اند را به محاکمه بکشانیم نه اینکه کشتی که در حال غرق شدن است را به حال خود رها سازیم واز دور شاهد زیر آب رفتن کشتی باشیم ودر ساحل امن به تماشا وبحث وجدل بنشینیم.

هرچقدر جنبش سبز مردم ایران ، طولانی تر می شود اما درعوض با غربال اساسی همه ناخالصی ها در میان نیروها و شخصیت های درون جنبش همه آنها را جابجا می نماید و صادق ترین و پایدار ترین آنها را برمی گزیند و راه درست خود را در یک مبارزه آشکار می جوید.بیشتر مسائل پنهان نظام در سه دهه گذشته در حال بررسی و بازخوانی مجدد قرار گرفته است تا از درون آن تجربه و دانش کافی برای اداره کشور در آینده بدست یابد.نیروهای همسو و هم فکر علیرغم مسافت جغرافیائبی در حال یافتن یک دیگر هستند.اگر انقلاب 57 با احساس و بدون تفحص به پیروزی رسید اما جنبش کنونی مردم ایران به یاری ارتباطات جهانی با اندیشه و ظرافت در حال حرکت بسوی آینده روشن است!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.