رفتن به محتوای اصلی

چرا من به جنبش سبز مردمی وفادار خواهم ماند!
15.07.2010 - 15:29

اگرهرچقدر جامعه و حاکمیت سیاسی ایران در مقطع انقلاب 57 محتاج جاری شدن سیل ویرانگر نبود تا نیازی های سیاسی حکومت و جامعه ـ اصلاح یا دگرگون گردد بلکه بقول شادروان مهندس بازرگان باران های متوالی ویا متناوب می توانست ایران آنروزرا به سرمقصد سعادت نسبی برساند اما امروزباالعکس دیگر بدون یک سیل ساختارشکن جامعه ونهاد حکومت در ایران به سامان نخواهد رسید!هیچ ملتی و به تبع آن یعنی نیروهای سیاسی جامعه برای رسیدن به اهداف عالی آزادی،دمکراسی ،عدالت اجتماعی نمی توانند یک جنبش سیاسی و اجتماعی را که آغاز گردیده آنرا نیمه کاره رها سازند وبدنبال برپائی جنبشی دیگر بر آیند!بلکه نیروهای هوشیار سیاسی و فرهیخته با ید بتوانند از درون همان جنبش آغاز شده به یک حرکت سیاسی و اجتماعی فراروئی یافته تا در خدمت مردم قرار گیرد!روزی که جنبش سبز شروع شد بسیاری صف کشیدن تانام خود رادر آن جنبش ثبت نمایند اما همینکه آن حرکت تاریخساز به کندی گرائید ،بسرعت قهر کردند و آنرا تنها گذاشتند!اگر جامعه ایران اینک با فاجعه جبران ناپذیر وشاید حمله نظامی روبرو شده است ،بخشی از تقصیرات به گردن اصلاح طلبان حکومتی است که از سال 76 در دوم خرداد به وعده های خود عمل نکردند تا نیروهای ارتجاعی را به عقب رانند و حاکمیت ملی را محقق سازند.اصلاح طلبان حتی پس از کودتای انتخاباتی سال گذشته نیز نتوانستند تابوی سرنگونی نظام را از خود دور سازند تا اینکه دولت اختاپوسی احمدی نژاد هرچه بیشتر وقیح تر و پر روتر شد!

وزیر دفاع دولت جمهوری اسلامی: سربازان ايرانی نايبان امام‌زمان هستند

سربازان ما تحت فرماندهی فرمانده کل‌قوا، نایب امام زمان هستند. یعنی تحت فرماندهی امام زمان خدمت می‌کنند. اما فرمانده سربازان آمریکایی یک انسان بول‌هوس است و برای از بین بردن هر چه که در کشورهای دیگر است، می‌جنگد.

http://aftabnews.ir/vdcfemdyew6dxxa.igiw.html

اصلاح طلبان ماههای طولانی به انتظار عقلانی شدن خامنه ای نشستند اما وی هرچه بیشتر در درون جناح مصباح و احمدی نژاد و سپاه مضمحل شد.رفسنجانی هنوز در کنار خامنه ای مانده است تا اورا بسوی خود جلب کند که اصلاح طلبان نیز بدان امیدوارند ! اشتباه بزرگ اصلاح طلبان در این هست که بجای چسبیدن به مردمی که به سراغ آنها آمده بودند اما همچنان گوشه چشمی به خامنه ای داشتند تا او از خر شیطان پائین بیاید و احمدی نژاد را رها سازد.هرچقدر خامنه ای از حرکت مردم برای بدست آوردن آزادی در وحشت بسر می برد اما به همان اندازه اصلاح طلبان نیز تا کنون ثابت کرده اند که از نیروی اجتماعی مردم هراس دارند!آنها نیز از جاری شدن سیل ناخرسندند کمااینکه اگر ذره ای از خود شهامت و هوشیاری نشان می دادند ،براحتی می توانستند به عصیان اجتماعی مردم بپیوندد و مطئمنا جامعه می توانست از خطاهای سابق آنها بگذرد!

تاکنون ثابت شده است که زنان جامعه ایران بعلت ظلم مستمری که در سی و یک ساله گذشته به آنها شده است ،نیمه جامعه ایران یعنی زنان در عرصه فعالیت های اجتماعی و سیاسی نسبت به مردان بیشتر ثابت قدم و استوار هستند!

««زهرا رهنورد که به همراه همسرش به "عافیت‌طلبی" و سپر کردن هواداران خود متهم است، برای دومین بار مدعی شده "من شخصا خود را آماده چوبه دار کرده‌ام." خانم رهنورد همچنین در بخشی از سخنانش، اعلام کرده که فعلا نباید به فکر تغییر قانون اساسی بود اما پس از پیروزی! می توان آن را تغییر داد چرا که قانون اساسی وحی منزل نیست: "وقتی به موفقیت و پیروزی دست یافتیم می‌توان روی آن بحث کرد و مورد بررسی و بازنگری قرار داد."

گفتنی است زهرا رهنود پیش از این هم به نص صریح قرآن حمله کرده و یک حکم قرآنی را "غیرانسانی" خوانده بود.««

http://www.jahannews.com/vdcgxt9q3ak9xt4.rpra.html

عصرشعار دادن های پوچ و توخالی مانند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند دیگر گذشته است!

مردم بدین آگاهی رسیده اند که هر بدبختی بر سرمملکت ما آمده است،عاملش رژیم اسلامی هست.مردم ایران سالیان درازی در برابر همه مشقات و کمبودها تحمل کردند تا ایران بسوی ترقی رهنمون گردد.هشت سال جنگ و همه تبعات آنرا مردم ایران ـ یکی پس از دیگری به جان خریدند تا از میهنشان دفاع نمایند اما اینک دریافته اند که میهن فروش اصلی خود رهبران حکومت اسلامی هست!احمدی نژاد می خواهد با تبلیغات ضد غربی ،احساسات ملی مردم را به نفع خود بسیج نماید که برای چنین حیله ای دیگر بسیار دیر شده است و مردم هرگز به شعبد بازهای مانند احمدی نژاد دیگر تره خرد نخواهند کرد!«« یک نماینده مجلس:تعطیلات این هفته 4 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد کرد!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خسارت تعطیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به دولت حدود 4 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.««

http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=22921

همانطوریکه در بالا مشاهد ه می کنیم ،عامل نابودی کشوری بنام ایران در همه عرصه ها فقط حکومت اسلامی هست وبس!

اگر قطعنامه های مصوبه شورای امنیت بقول احمدی نژاد به اندازه یک کاغذ پاره نیز ارزش ندارد پس چرا همه دولتیان از تورم و مشکلات و فلج اقتصادی سخن می گویند!

سارقی نیمه شب قفل مغازه ای رابا اره می برید که ناگهان مرد مستی از آنجا می گذشت ،مرد مست از سارق پرسید چه می کنی این نیمه شب؟سارق گفت کمانچه می نوازم !مرد مست از سارق پرسید پس چرا صدای کمانچه در نمی آید؟سارق در پاسخ مرد مست گفت که صدای کمانچه فردا در می آید! این روزها نیز صدای زجه تاثیرات قطعنامه چهارم را پس از یکماه می توان شنید؟!

شاید در روز اول صدور قطعنامه چهارم علیه جمهوری اسلامی درد ی در میان رهبران اسلامی احساس نگردید اما بعد از مدتی اثرات آن مانند داروی بیهوشی پدیدار گردیده است !صدای شکسته شدن استخوانهای اقتصاد ویران واسلامی دولت احمدی نژاد زیر تحریم های گوناگون غرب با صدای بلند از هر گوشه ائی به گوش می رسد.اگر جامعه سیاسی ایران بتواند همین جنبش سبز را که هرکس برای آن تعریف و تفسیری مخصوص به خود دارد را ادامه دهد مطمئنا از درون آن آزادی و دمکراسی و عدالت اجتماعی و حقوق برابر زنان با مردان و حق وحقوق دمکراتیک خلق های تاریخی و اقلیت های مذهبی ساکن ایران تامین خواهد گردید!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.