رفتن به محتوای اصلی

پایان سال اعتلای انقلابی آغاز سال مقاومت ملی و عزم انقلابی!
18.03.2010 - 15:19

سال88 13سال خود گذشتگی!سالی که می شد جمهوری اسلامی را سرنگون کرد! سال جوانان پر شور و با منطق!سال نبرد با دیکتاتوری! سال ظهور وبلاگ ها و مقاله های سیاسی و علمی برای آزادی مردم ایران! سال حضور و نفوذ و طلوع سیاستمداران نوآور و افول سیاست بازان کهنه اندیش! سالی که با برگهای سبز بهاری آغاز شد.سال اتمام حجت و پایان حکومت اسلامی و. آغاز اندیشه ایرانی برای بازیابی خویش! سال شناخت دوست و دشمن و سال تجربه و بکارگیری تاکتیک ها و استراژی نوین!سال1388پایان سازشکاران ومیانه بازان و معامله گران سیاسی در پشت پرده!پایان روزهای پر امید وشکست و آغاز مبارزه نوین!هشت سال تجربه دولت اصلاحات خاتمی و شکست جنبش دانشجوئی 1378 وتکرار همه آنها در سال 1388 در وسعتی بزرگتر و تاریخی!سال 1388 سال آغاز شعار استراژیکی جمهوری سکولار و لائیک ایرانی!سال نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران !سال آگاهی و روشنگری و نوید آزادی و گذار به روشنائی و وداع با تاریکی جهالت اسلامی !

در آخرین روزهای زمستان گرم وپر شور سال 1388 بسر می بریم! روزهای را داریم پشت سر می گذاریم که می توانست کتاب زرین تاریخ مردم ایران به گونه ائی دیگر نوشته شود در واقع می توانستیم سال 1388خورشیدی، سالی که می شد حکومت اسلامی را سرنگون کرد نامگذاری کرد.انقلاب مشروطیت با جنبش کنونی مردم ایران اصلا قابل مقایسه نیست ،چراکه مردم ایران در سال 1906 انقلاب کردند تا صاحب قانون اساسی شوند تاشاید شاه مستبد مهار گردد..اما اینک همه ستمی که مردم ایران در 30 ساله گذشته متحمل شده اند از قانون اساسی جمهوری اسلامی که ولایت فقیه ستون اصلی آن است ناشی شده است!

سالی را پشت سر گذاشتیم که مملو از آتش و خون و مبارزه علیه استبداد دینی در ایران بود!قلب های آکنده از عشق و مروت و خود گذشتگی که سالها در جسم انسانهای پاک انباشته شده بود.جهانیان به دلاوری های مردم ایران سر تعظیم فرود آوردند.تنور انقلاب داغ شده بود اما رهبری مناسب برای بهره برداری از آن تنور داغ وجود نداشت.سرنگونی نظام به یک تابوی دهشت ناک تبدیل شده است.همان هائی که علیه شاه چابک بودند اما علیه حاکمان اسلامی به تنبلی و کاهلی گرائیده اند.آنهائیکه خشونت را علیه شاه مجاز می پنداشتند اما در دوره جمهوری اسلامی به محافظه کاری روی آورده اند وهرگونه مقاومت مردمی علیه استبداد را محکوم می کنند.مردمی باقلب پاک برای نجات خویش به پای صندوق های رای رفتند اما پاسخی جزء شکنجه و زندان و اعدام و تجاوز دریافت نکردند.جرثومه استبداد و فساد و رئیس کودتای 22 خرداد یعنی ولی فقیه سید علی خامنه ائی بسرعت در نماز جمعه حاضر شد و از بازیچه خود احمدی نژاد حمایت نمود. فردای آنروز میلونها ایرانی به خیابانها آمدند و« نه بزرگ « خود راآشکارا به رهبر نادان و منفور اعلام داشتند.نیروهای سیاسی میانه باز مختلف در داخل و خارج به شکل سیستماتیک به مردم گوشزد کردند که اشتباه انقلاب 1357 را نکنید و آرام باشید. حکومت اسلامی از فرصت های طلائی آرامش مردم بهره برد و پایه های ننگ و سیاهی خود را با تهدید و اعدام بطور موقت استوار نمود.حکومت اسلامی جنبش مردمی را به سازمانهای جاسوسی منتسب نمود..باید پرسید رهبر مردم کیستند.رهبری مردم این بار بدست خویش است.. مردم در روز عاشورای حسینی باردیگر به خیبانها آمدند و قدرت خود را به حکومت غاصب و جابر و جائر نشان دادند.پاک ترین انسانها از جانشان گذشتند تا مردم ایران به سعادت برسند. سیاسیون پشت پرده دائما در حال معامله بودند.هاشمی رفسنجانی روباه مکار به معاملات سیاسی خود ادامه داد.

به همه دوستان گرامی که برای آزادی مردم ایران مبارزه می کنند! شرائط بسیار جدی است و دشمن مشتر ک از کوچکترین اختلافات ما بهره می برد.در این مرحله بنظر من نباید مطالب دشمن شاد کن انتشار داد.نمی گویم مصلحت گرایانه عمل کنیم بلکه می گویم دور اندیشی بیشتر از خود نشان دهیم.موسوی و کروبی در مقطع کودتای ۲۲ خرداد به هیچ وجه نمی دانستند که با موجوداتی باید مقابله برخیزند که اینگونه ضد بشریت هستند.این پیش بینی را مسعود رجوی نیز در مقطع قیام زودرس مسلحانه سال 1360 نکرده بودو نتیجه آنرا بعدا پرداخت کرد. اما امروز کروبی و موسوی بی آنکه خود خواسته باشند از جانب حکومت به صفوف اپوزیسیون پرتاپ شده اند.باید سیاست درست را بکار گرفت وآنها را در میان اپوزیسیون جاداد نه اینکه آنها را به درون حکومت ضد انسانی راند.باید تلاش کرد تا یک آشتی ملی در اپوزیسیون بوجود آید تا شاید حکومت منزوی گردیده و سرنگون شود. حمایت های دولت اسلامی ترکیه از احمدی نژاد بیهوده نیست چرا که قطار وحشت فاشیست اسلامی با انگیزه های پان ترکیزم در کشور ترکیه با انگیزه های بنیاد گرائی اسلامی به همراه ترک گرائی افراطی مدتهاست که براه افتاده است.دولت ترکیه اسلامی همه نیروهای سکولار و لائیک آن کشوررا قلع وقمع کرده است ومی خواهد با تلفیق اسلامی خواهی و برتری طلبی نژاد ترک باردیگر امپراتوری ترکان عثمانی را در منطقه احیاء کند.در این رهگذر ایران اسلامی به بهترین طعمه ترکیه تبدیل گشته است.اگر در دوره صفویه ، هویت طلبی ایرانی شیعه و تحریکات اروپای کاتولیک نگذاشت تا ایران پشتبان ترکان عثمانی در فتح اروپا پیروزی بدست آورند اما اینک علائق مشترک اسلام خواهی کشورهای ترکیه و ایران آنها را از اختلاف باز داشته است تا با غرب به مقابله برخیزند.تر کیه در حال بلعیدن ایران است.اگر روسیه می خواهد تا ایران همیشه ضعیف و در محاصره اقتصادی و جنگی به حیات خود ادامه دهد تا روسیه بهتر بتواند نفت و گاز خود را به هرقیمتی به اروپا بفروشد اینک ترکیه نیز به سیاست موفق روسیه در مورد ایران رسیده است و ترکیه تلاش می کند تا مردم ایران همیشه در بدبختی زندگی نمایند تا نفت و گاز ترانزیت جمهوری آذربایجان را براحتی به اروپا انتقال دهد و بهره مالی سرشاری نصیب خود نماید.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.