رفتن به محتوای اصلی

اگر انقلاب نیست، پس چیست؟
27.12.2009 - 15:19

مستمع صاحب سخن را بر سر ذ وق آورد!با درود بیکران به مردم ایران!باردیگر عطر انقلاب علیه ستمگران ، فضای ایران را فرا گرفته است!مردم از آغاز به ستمگران پیام دادند ،اگر پاسخمان را بدرستی ندهید به خیابانها خواهیم آمد ! و در روزهای متوالی روز قد س ،13 آبان ،16 آذر ، آمدند و گفتند وعده ما در روز عاشورا حسینی که همین نیز شد!در همان آغاز حرکت مردم ،شور جنبش آنها به بهمنی بزرگ تبدیل شد که از قله های یخ زده برسر تاریک اندیشان ـ فرود آمد.

اگر قیام و حضور میلیونی مردم ایران در شهرهای مختلف ایران که در دفاع از آزادی و حاکمیت ملی که بطور مستمر درحال جوش و خروش هستند ـ انقلاب نیست،پس چیست؟مردمی که برضد استبداد به قیام بپاخاسته اند تنها برای به کرسی نشاندن حقوق خود به میدان آمده اند ،مادامیکه بدان دست نیابند از حرکت باز نخواهند ایستاد.عظمت خیر کننده قیام مردم ایران در هفت ماهه گذشته و بخصوص روزههای اخیر تا امروز برای همه جهانیان علیه انحصارگرایان کودتا گر،بسیار خیره کننده بوده است تا آنجائیکه همگان را چه در داخل و خارج در برابر مردم بزرگ ایران به سر تعظیم واداشته است

طبعاآقایان موسوی و کروبی نیز با مشاهده سیل خروشان مردم ایران در خیابانها به وجد آمده اند واز اهداف آنها تبعیت خواهند نمود.آری! در طول تاریخ همواره این مردم بوده اند که افراد را به رهبری جنبش هدایت کرده اند .اگر اصلاح طلبان باران می خواستند اما اینک سیل جاری شده است و سیل جاری شده با خروش هرچه بیشتر ـ اصلاح طلبان را نیز به همراه خود می برد.اگر امروز کسی بخواهد باقدرت سازش مند و در ادامه مبارزه تعلل کند ،نابود خواهد شد.سئوال اساسی اینجاست که نیروهای اصلاح طلب تا کجا می خواهند با سیل خروشان مردم همراهی نمایند؟ تا کنون آقایان موسوی و کروبی از انرژی بی کرانی که از مردم کسب می نمایند علیرغم همه تهدیدهای حکومتی توانسته اند باصلابت در راه رسیدن به خواسته های مردم ایستادگی نمایند. سیدعلی خامنه ائی بعنوان رهبر جمهوری اسلامی نتوانست موقعیت حساس جامعه را تشخیص دهد و اصلاح طلبان را در قدرت سهیم نماید لهذا مردمی که به نامزدهای اصلاح طلب رای داده بودند در چشم انداز خود می خواستند از تاریکی حکومت ولایت فقیه ، راهی به روشنائی باز کنند که با سد رژیم ولائی مواجه شده اند.اگر اقرار شاه در شنید ن صدای انقلاب باعث شعله ور شدن انقلاب 57 گردید اما اینک هفت ماه است که سخنرانی مفتحضانه سید علی خامنه ائی در نماز جمعه تهران در 19 یونی یعنی چند روز بعد از انتخابات 22 خرداد علیه آرای اکثریت مردم باعث خروش مردم ایران شده است. رژیم ولایت فقیه با زورگوئی ها و تزویر مفرط علیه جامعه ایران ، بالاخره به مردم ایران شیوه قیام را آموخت. به هنگام وقوع کودتای انتخاباتی 22 خرداد ،خرد جمعی مردم به این تشخیص رسید که دیگر سکوت جایز نیست و دیگر همه بردباری های خود را در برابر حکومت اسلامی از دست دادند لهذا در هفت ماه گذشته بطور شجاعانه ائی علیه دولت کودتا به خیابان ها آمده ا ند وتا کسب آزادی از پای نخواهند نشست .مردم ایران در دوم خرداد سال 76 نیز تلاش نمودند تا امکان راه پذیرش اصلا حات را به حکومت اسلامی و به پایوران اسلامی دادند اما به گوش آنها فرو نرفت .مردم ایران این روزها به کمتر از رسیدن خواستهای بنیادی خود رضایت نخواهند داد. مدتهاست که سرنگونی رژیم اسلامی در دستور کار مردم ایران قرار گرفته است! دشمن علیه مردم ایران چه جنایاتی خواهد کرد که رژیم اسلامی در 30 گذشته نکرده است ! علیرغم اینکه همه جنایت هارا در 30 ساله گذشته خود رژیم اسلامی در حق مردم ایران مرتکب شده است اما حکومت همه آنها را به دروغ به بیگانگان نسبت داده است. 30 سال جنایت در حق مردم مظلوم ایران را حکومت اسلامی انجام داده است نه بیگانه!30 سال تمام ماموران رژیم اسلامی به دختران در زندانهای جمهوری اسلامی تجاوز کرده است.حتی به پسران رحم نکره و آنها را نیز تجاوز کرده اند.دیگر چه مانده است؟دختران را برای تن فروشی به کشورهای همسایه یا فراری دادند ویا فروختند.در 30 ساله گذشته حکومت اسلامی چه جنایاتی در حق مردم بی دفاع و صبور ایران نکرده است.اگر دشمن به ایران تجاوز کند ، کدام جنایات بدتر از رژیم اسلامی را که در حق مردم ایران که رژیم اسلامی بدان دست نزده است؟پس رژیم اسلامی از دشمن بدتر است!جوانان معتاد،کلیه فروشی،کودک فروشی،خود فروشی زنانه و مردانه ،بیکاری، دزدی،قتل و جنایت و ......غیره که اگر همه آنها بر شماریم مثنوی و معنوی هفتاد من می گردد!این دشمن بیگانه کجاست؟آیا جزء این هست که رهبران جمهوری هزار بار بدتر از بیگانه جنایت می کنند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.