رفتن به محتوای اصلی

آیا رژیم در وحشت از قیام های پی در پی مردم بسر می برد!
04.10.2009 - 15:19

حکومت اسلامی پس از قیام های پی در پی مردم درچندماه گذشته ـ دریافته است که مردم ایران به مبارزه جدی علیه سرکوب گران و کسب آزادی روی آورده اند.به لحاظ تاریخی نیزمردم ایران همواره نشان داده اند که پس از صبر و تحمل فشارهای مختلف از جانب حکومتگران جبار ،اما بالاخره علیه نامردمی ها قیام خواهند کرد.

حکومت اسلامی بدین واقعیت نیز دست یافته است که مردم ایران در چندین ماه گذشته ، بسیاری ازشیوه های مبارزاتی راآموخته اند.

احمدی نژاد در یک اقدام اضطراری و بدون توضیح قانونی ـ فرمان انتقال پادگانها رااز شهرها صادر نمود که برای آگاهان سیاسی و نظامی جای بسیار شک و تردید ایجاد کرد.

آفتاب: رییس‌جمهور قانون فروش و انتقال پادگان‌ها و سایر اماکن نیروهای مسلح به خارج از حریم شهرها که در جلسه مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده را برای اجراء ابلاغ کرد.

«با ابلاغ قانونی به وزارت دفاع؛ پادگان‌ها و اماکن نظامی به خارج از شهرها می‌روند«

رژیم جمهوری اسلامی این تجربه را در هنگام سرنگونی رژیم شاهنشاهی بخوبی بخاطر دارد که پادگانها و اماکن نظامی حکومت شاه در اوج مبارزات مردمی براحتی مورد حمله جمعیت خشمگین قرار گرفتند و یا هنگام ابراز احساسات مردم با نظامیان و سربازان و درجه داران و افسران جزء مستقر در پادگان ها و اماکن نظامی ،آنها به مردم حاضر در خیابانها پیوستند.رژیم جمهوری اسلامی حکومتیست که تا کنون از همه شیوه های سرکوب و اطلاعاتی جهان چه کمونیستی و امپریالیستی رابرای حفظ نظام خود بخوبی بکار گرفته است. رژیم اسلامی از نفرت مردم نسبت به نظامیان سرکوب گر آگاهی یافته است لذا حکومت اسلامی می خواهد پادگان ها واماکن نظامی را که ابزار سرکوب رژیم هستند ومردم از آنها متنفرند به خارج از شهرها ببرد تا پادگان ها و اماکن نظامی هنگام خیزش توده ائی در دسترس مردم تظاهر کننده قرار نگیرند. وقتی تظاهرات میلیونی مردم در خیابانها صورت می گیرد ،هرلحظه امکان رویاروئی مردم با نظامیان سرکوب گر وجود دارد، لاجرم حکومت استبدای در نظر دارد با هزینه سرسام آوری همه پادگان ها و اماکن نظامی خود را از همه مراکز شهرهای ایران به خارج از شهرها انتقال دهد تا نیروهای نظامی رژیم در امان بمانند. این ثابت شده است که پادگان ها و اماکن نظامی حکومت های سرکوب گر که در مراکز شهر قرار گرفته اند ـ قادر به سرکوب مردم نیستند و بسیار آسیب پذیرند و هرلحظه می توانند مورد حمله میلیونی مردم قرار بگیرند. مردم در سرنگونی رژیم شاه به پادگان حمله بردند و سلاح های حکومت شاه را مصادره کردند و رژیم اسلامی سالها نتوانست همه سلاح های مصادره شده را به پادگانها بازگرداند. بعداز بیست ودو بهمن سال 57هاشمی رفسنجانی اولین کسی بود که در صفحه تلوزیون ملی ایران ظاهر شد و عدم سازش وهمکاری دکتر شاپور بختیار باروحانیون را به شدت محکوم نمود.هاشمی رفسنجانی در بیانیه پیروزی انقلاب اسلامی به شادروران بختیار که تا آخرین لحظه حاضر به مصالحه با آخوندها نشد به باد ناسزا گرفت و اورا مسئول انتقال سلاح های پادگان ها به مردم خطاب نمود. اینک نیز رژیم اسلامی در وحشت و عدم مشروعیت بسر می برد و می خواهد با حفظ پادگان ها و اماکن نظامی در خارج از شهرها ـ امنیت حکومت خود را تامین نماید.رژیم اسلامی با چنین سیاستی که در پیش گرفته است ،نظامیان را هرچه بیشتر از مردم جدا خواهد کرد و اکثریت مردم ایران به آنها به دیده غریبه سرکوب گر خواهند نگریست.اما سئوال اساسی در اینجاست ،تاچه زمانی نظامیان مستقر در پادگان ها واماکن نظامی در خارج از شهرها خواهند توانست تا جهت مشاغل وزندگی وآموزش در بیابانها بسر ببرند وفقط برای سرکوب مردم مانند بیگانگان به شهرها حمله ور شوند؟

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.