رفتن به محتوای اصلی

خامنه ای شارلاتان هم از دزدی سران رژیم گله دارد!
06.05.2015 - 18:03

 

ارژنگ داوودی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، در پیام تازه ای به ملت ایران با تأکید بر فساد عفونت بار رژیم جمهوری اسلامی ، فریبکاری رهبران رژیم را یادآوری کرده و علی خامنه ای، ولی فقیه رژیم را، شارلاتانی مستأصل نامیده است.

پیام ارژنگ داوودی، که  از سوی کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی منتشر شده، چنین است:

 

ایرانیان پراکنده در سراسر گیتی؛

برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم، متشکل شویم.

 

آری ای هموطنان

چشمه عشق در این ملک سراب است سراب

پایه عدل و شرافت در این ملک خراب است خراب

 

هم‌میهنان؛

اینک پس از سال‌های سال که بوی تعفن این همه سیاه‌کاری‌های فراگیر و ناشی از حرص بی‌پایان عمال و ایادی باند مافیا به سرکردگی دوقلوهای بهم نچسبیده رفسنجانی- خامنه‌ای، سراسر میهن را در گند لوث خود فرو برده و فریاد دادخواهی ایرانیان، چندان گوش فلک را کر کرده که شواهد و قراین از وقوع انقلاب در آینده نزدیک حکایت می‌دارد، شیخ علی شیره‌چی فرافکنانه فریاد “آی دزد، آی دزد”!؟ سر داده، از مزدوران فاسد خود می‌خواهد که دزدها را دستگیر کنند!؟

اینکه از کی تا به حال رسم بر این قرار آمده که دزدها، صلاحیت دستگیری دزدها را داشته باشند نیز به نوبه خود از عجایب و غرایب سرگردنه‌داری خامنه‌ای و شرکای شارلاتان‌ترش بوده و فقط از ذهن مستأصل این نابغه پستوی دوران عصر حجر! قابلیت تراوش دارد.

 

هم‌میهنان؛

خوش‌خیالی مفرط است اگر فکر کنیم که با دستگیر شدن یک یا چند نفر از هزاران دزد کلان-خوار، مصایب مزمن و مشکلات نهادینه شده در کشور فروکش خواهد کرد! گیریم که دزدان جناح بالادست برای حفظ ظواهر رژیم متظاهر، تنی چند از دزدان جناح انحراف! یا جناح اصلاح! را هم دستگیر کنند! مگر قرار است با اینگونه دستگیری‌ها چه اتفاق خاصی بیفتد!؟ نمونه اخیر از معدود دستگیری‌های درون-باندی رژیم، معاون رییس‌جمهور سابق امت نیم درصدی فقیه و یکی از هزاران کلان-دزد شناخته‌شده‌ای است که طفلکی چون بخت! با او یار نبوده، از قضا قرعه‌ی گیر صوری! را به نامش زده و به خوردش دادند.

ولی با این حال پس از چند سال بگم‌بگم‌های گروهی، شاخ و شانه کشیدن‌های جناحی، قدرت‌نمایی‌های سیاسی و کشمکش‌های قضایی، بالاخره رقبای بالادستی، توانستند او را محکوم! و روانه زندان کنند. اما چون فرد یاد شده هنوز سرش از درب زندان تو نرفته، پاهایش از زندان خارج می‌گردد! به ناچار در این مرحله از طرف خود و دیگر زندانیان سیاسی در بند رژیم فقیه فاسد، پیشنهاد می‌کنم که حبس تفریحی! یا حبس تفننی! نیز به عنوان یک نوع نوین از حبس، اضافه شود به شمار انواع حبس‌های رایج از قبیل حبس تعزیری، حبس تعلیقی، حبس خانگی و…!؟

 

هم‌میهنان؛

صد رحمت به دوران شاهان و ستم‌شاهیان که ظاهرا هرازگاهی همه‌ی دزدان به غیر از شخص شاه را دستگیر می‌کردند. لابد بر همین اساس این ضرب‌المثل رایج شد که: “دزد نگرفته پادشاهه”!؟ در اینجا پیشنهاد دیگری را می‌توان چنین مطرح کرد که ضرب‌المثل اخیر نیز تغییر یابد به چیزی شبیه “دزد نگرفته شیخ علی شیره‌چی‌ست”! اما نه! چون در باند افسد خامنه‌ای و شرکا، بدون استثنا همه از مصونیت قضایی و حاشیه امنیتی برخوردارند، ضرب‌المثل پیشنهادی نمی‌تواند درست از آب درآید! زیرا که آب حاکمیت فقیه در طول مسیر کج و معوج و پر چاله چوله خود! از سرچشمه تا پای چشمه، کاملا آلوده است و این آلودگی‌ها نیز مزید بر غارتگری‌هایی‌ست که به نام یا به نفع انواع تروریست‌های بدخیم از جمله حماس، حزب‌اله، انصاراله، بشار اسد و… از کیسه ایرانیان نگون‌بخت خارج می‌شود.

 

هم‌میهنان؛

صد رحمت به دوران کاپیتولاسیون! زیرا که تحت قاعده نامیمون کاپیتولاسیون، افراد نظامی و غیرنظامی یک کشور قدرتمند فقط در کشور مقصد، می‌توانند مصونیت قضایی داشته باشند ولی در کشور مادر، محاکمه و احیانا هر چند با نوعی تساهل و تسامح، ولی حتما مجازات هم می‌شوند. اما اهالی باند بیگانه‌زاد و بیگانه‌پرست حاکم بر کشور که طی ۳۷ سال هر جنایت ممکن را در حق ما روا داشته‌اند، نه تنها در ایران محاکمه و مجازات نمی‌شوند؛ بلکه چون افرادی بی‌وطن! هستند در هیچ جای دیگری از جهان نیز امکان محاکمه آنها وجود ندارد، چه رسد به مجازات!؟

 

آهای شیخ علی شیره‌چی؛

از کدام دزد سخن می‌گویی!؟ صد رحمت به کفن‌دزدهای سابق، صد رحمت به کفن‌دزدهای دوران ستم‌شاهی، هزار رحمت به دزدان سرگردنه، اهالی باند ۵۰۰ نفره فقیه و امت نیم درصدی پاچه‌خواران!؟ بدون حتی یک استثنا چنان غارتگرند که همه دزدان و چپاولگران تاریخ را روسپید کرده‌اند.

زهی بی شرمی، زهی پررویی!؟

 

هم‌میهنان به پیش؛

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان

دیر زیوی و شاد زیوی همگان را آرزومندم؛

زنده باد ایرانی؛

پاینـده باد ایران؛

در اهـتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی؛

 

ارژنگ داودی

معلم، شاعر، نویسنده

زندانی سـیاسی

زندان رجایی شهر

۱۴ اردیبهشت ۹۴

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.