رفتن به محتوای اصلی

14 دلیل برای محاکمه ملت ایران یا محاکمه سران فتنه؟
26.05.2010 - 17:18

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از اعضای تشکل‌های مردم نهاد با عنوان "ستاد مردمی دفاع از حقوق ملت ایران " صبح امروز چهارشنبه با تجمع در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران ضمن اعلام حمایت قاطع خود از آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، خواستار برخورد جدی و قاطع این قوه با سران و ‌محاکمه آنان شدند.

این جمعیت ابتدا در مقابل پارک شهر تجمع کردند و پلاکاردهایی با مضامین «سران فتنه باید محاکمه گردند»، «حمایت قاطع خود را از ریاست محترم قوه قضائیه اعلام می‌داریم»، «قاطعانه خواستار توجه جدی به مطالبات مردمی در قالب ارسال طومارهای یک میلیون امضا هستیم»، «مردم حجت را تمام کردند؛ حالا نوبت قوه قضائیه است»، «شکایت و دادخواست بیش از یک میلیون شهروند ایرانی از سران فتنه چه شد؟»، ‌«نتیجه ارسال یک میلیون امضای درخواست‌کنندگان محاکمه سران فتنه به کجا انجامید؟»، «‌از اقدامات رئیس محترم قوه قضائیه در برخورد با عناصر تروریست تقدیر و تشکر می‌شود»‌ و «حامی تروریست‌ها اعدام باید گردد» در دست داشتند.

http://www.javanonline.ir

_

مافیای حاکم به رهبری ولی فقیه، پس از رویدادهای خرداد ماه، کاملا در عرصه ملی و جهانی منزوی شده و بعنوان سمبل واقعا موجود استبداد، آزادی کشی و ایرانی ستیزی مورد تنفر همه اقشار جامعه قرار گرفته است.

ملت ایران در جریان توهین ولی فقیه به اراده مردم ایران از طریق دستبرد به رای هایشان، پس از 30 سال درتقابل بی سابقه با حکومت قرار گرفتند و موجودیت هسته اصلی قدرت حاکم را نفی کرده و بر محور شعار آزادی، و نفی ولایت فقیه بزرگترین اعتراضات خیابانی علیه حکومت را سازمان دادند.

حکومت اسلامی که در نتیجه جنبش دمکراتیک ملی مشروعیت سیاسی و دینی خود را کاملا از داده و در نهایت زبونی و استیصال قرار گرفته است، اقدام به بسیج اراذل و اوباش حکومتی با نام مستعار "ستاد مردمی دفاع از حقوق ملت ایران " کرده و کوشش می کند تا مسائل اصلی جامعه و مردم را دور زده، جنبش برای آزادی، دمکراسی و نفی حکومت دینی را نادیده و نشنیده گیرند و موضوع را به "فتنه" عناصر اصلی جناح مغلوب حکومتی خلاصه کنند.

اراذل و اوباش ولی فقیه 14 دلیل برای دستگیری و محاکمه سران جناح مغلوب حکومتی طرح کرده اند که اتهاماتی نظیر :

"ایجاد جو رعب و وحشت برای کودکان و زنان با ارتکاب اعمال ددمنشانه و ریختن خون انسان‌های مظلوم و بی‌گناه"را به آنها نسبت داده اند.

کیست که نداند مسئول اصلی همه خلافکاری ها، ماقیای ولی فقیه می باشد و هزاران شاهد و سند مبنی بر شرکت ارگان های سرکوب و دسته جات فاشیستی ولی فقیه در سرکوب، کشتار و تجاوز به فرزندان ایران وجود دارد.

از 14 اتهامی که به سران جناح مغلوب حکومت نسبت داده می شود، اتهاماتی که ناظر بر آسیب رسانی به مردم بوده است ، بر همه آشکاراست که کار حکومت لمپن پرور می باشد و جرائمی که مربوط به مبارزه بر حق ملت ایران و جنبش ملی ایرانیان برای رهائی از دیکتاتوری و استبداد پیشاقرون وسطائی اسلامی ست؛ در هیچ کجای جهان متمدن، جرم محسوب نمی شوند.

این حق دمکراتیک شهروندان ایران است که چهره حکومت اسلامی را از لحاظ سیاسی و عقیدتی به مردم ایران و جهانیان معرفی کنند و برای رهائی از استبداد لجام گسیخته، ملت ایران را به قیام علیه ظلم فراخوانند.

بیانیه 14 ماده ای، در واقع اعلام جرم علیه ملت بپا خاسته ایران و مبارزان جنبش خیابانی است و گیر دادن به سران جناح مغلوب حکومت با هدف تنبیه آنها بجرم همسوئی با بخشی از مطالبات جنبش، پیشگیری از ریزش "خودی های" نظام و اعمال حکومت نظامی در کشور، انجام می گیرد.

جامعه ایران در تب تغییرات بنیادی می سوزد و حکومت اسلامی در نتیجه تناقضات بنیادی و ناهمگونی اش با جامعه، تاریخ و فرهنگ ایران به بن بست کامل رسیده است. این آخرین سنگرهای استبداد در ایران است؛

سرنوشت فردای ملت ایران را، مبارزان جنبش خیابانی رقم خوهند زد و آنروز دیر نیست!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.