رفتن به محتوای اصلی

خطاب به آخوند لاریجانی: فتنه برای برکناری فتنه گران ادامه دارد!
07.05.2010 - 13:18

آخوند صادق آملی لاریجانی بعنوان رئیس قوه قضائیه امروز 05.05.2010 در دیدار با ملایان همدان، هشدار داده است که جریان فتنه به پایان نرسیده است. او اعتراف می کند که در جریانات اخیر شاهد بوديم گاهي وضعيتي پيش مي آيد که افراد متدين نيز دچار سردرگمي مي شوند. آخوند لاریجانی که صدای گام های استوار جنبش ملی، دمکراتیک ملت ایران را شنیده است؛

کوشش می کند تا برای متحد کردن ملاها، موقعیت شکننده حکومت را بازگو کرده و می گوید که "اگر روحانيت براي ايفاي نقش اصلي خود آمادگي نداشته باشد به مسير اصلي انقلاب ضربه وارد خواهد شد" و اینگونه نگرانی اش را از شکاف پرناشدنی در حکومت اسلامی اعلام می دارد.

لاریجانی، سیدعلی خامنه ای و دست اندرکاران حکومت اسلامی ، خیزش دلاورانه ملت ایران را فتنه و میلیونها شرکت کننده در تظاهرات خیابانی را فتنه گر معرفی می کنند. در کشوری که زمامدارانش خشک مغزان و متحجرینی چون لاریجانی و خامنه ای باشند و بنیاد نظام بر ریا، تزویر، جهل و توحش استوار باشد، "فتنه گری" علیه دستگاه ظلم، ستم و بی عدالتی، خود شریف ترین و انسانی ترین وظیفه ملی هر شهروند ایرانی محسوب می شود.

در جامعه ای که دخالتگری و سیطره مافیای حکومت دینی بر همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی زندگی خصوصی مردم سایه افکنده است و راه پیشرفت و ترقی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ملت و کشور مسدود گشته و جامعه و کشور بر لبه پرتگاه سقوط کشانده شده است؛

"فتنه" (بپا خاستن) علیه ظلم، عین دفاع از حقوق بشر و حقوق ملی و شهروندی است و تجارب تاریخی این حکم را ثابت می کنند که هیچ ملتی "فتنه گر" نیست و این حکومت های فتنه گر هستند که "فتنه" را به ملت ها تحمیل می کنند.

حکومت اسلامی خود سند زنده 30 سال فتنه گری در ایران است که همه فتنه هایش در حافظه ملی ایرانیان ثبت گردیده است. این تصور که "فتنه" ملت (دادخواهی ملت) روزی پایان خواهد یافت تنها آرزوئی ست که سران جمهوری اسلامی آنرا بگور خواهند برد. ولی فقیه و همه دست اندرکاران حکومت دینی باید بدانند که "فتنه ای"(دادخواهی ملت ایران) که آغاز شده است تا برچیدن فتنه گری ادامه خواهد یافت و این امری مربوط به جنبش ملی و دمکراتیک ملت ایران است که البته افراد و گروههائی در میان جناح مغلوب حکومتی هستند که لبخندشان را به جنبش ملی می زنند و رای شان را به حکومت دینی می دهند!

واقعیت اینست که؛ دوران روحانیت "برای ایفای نقش اصلی خود" بسر رسیده است و آرزوهای لاریجانی در شرایطی مطرح می شوند که زمان وداع ملت ایران با حکومت دینی فرا رسیده است و نسل جوان ایران، آخرین میخ های تابوت حکومت اسلامی را می کوبند و در همین راستا، به "فتنه" برای برکناری فتنه گران ادامه می دهند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.