رفتن به محتوای اصلی

سوء قصد به جان دکتر معتمدی، دشنه ای از پشت بر دگراندیشی!
05.05.2010 - 12:18

به نقل از دانشجو نیوز حوالی ظهر دوشنبه دکتر امروز دكتر معتمدی استاد دانشكده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تكنیك) و وزیر مخابرات دولت خاتمی در دفتر كارش در ساختمان ابوریحان دانشگاه امیرکبیر مورد حمله با چاقو قرار گرفت و مجروح شد.

خبرگزاری فارس نیز به نقل از محمدرضا معتمدی‌پور فرزند وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در دولت اصلاحات گزارش داد "معده و روده در اثر اصابت چاقو پاره شده و خونریزی شدیدی دارد و پزشكان برای تأمین خون مورد نیاز وی تقاضای خون كردند و در حال حاضر مدت 3 ساعت است كه پدرم در اتاق عمل است.

این اولین و آخرین باری نیست که گروههای ترور، سرکوب و ... ولی فقیه برای حذف فیزیکی مخالفان خود دست به چنین شیوه های رذیلانه ای می زنند.

مدت زمان زیادی از ترور استاد فیزیک دکتر مسعود علیمحمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران نمی گذرد که اکنون شاهد اقدام کور و جنایتکارانه سوء قصد بجان دکتر معتمدی استاد دانشگاه امیر کبیر هستیم.

تصاویر تروریست های حرب الله لبنان در عکس ها در محل قتل دکتر علیمحمدی، حضور فعال سعید عسگر ضارب حجاریان در سرکوب جنبش خیابانی و نقش لمپن هائی چون اسمال تیغ زن در حذف مخالفین، و برگماری قاتلان حرفه ای در زندان ها و در راس سازمان های امنیتی اطلاعاتی، بخشی جدائی ناپذیر از سیستم حکومت اسلامی است. حکومت اسلامی منطق و ظرفیت فراتر رفتن از گفتار دینی - فرهنگی دوران شترچرانی و کردار متکی بر لمپنیسم، ترور و حذف دگراندیشان ندارد و سوء قصد در محیط دانشگاه به اساتید دانشگاه و دانشجویان، پیامی جز نهدید جامعه دانشگاهی به سکوت در برابر استبداد و دیکتاتوری ندارد.

پس از بازتاب خبر مجروح شدن استاد دانشكده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشجویان دانشگاه دست به اعتراض و تحصن زده و خواهان پیگیری اقدام ضد انسانی در محیط آموزشی و علمی شدند. لازم به گفتن است که ضارب ظاهرا دستگیر شده است ولی تجربه تاریخی ما اینست که این افراد تحت حمایت و پوشش ولی فقیه قرار دارند و سیستم کنونی بر دوش نیروی ترور و سرکوب سپاه، بسیج و دستگاههای امنیتی اطلاعاتی قرار گرفته است و اگر این نیروها برکنار شوند، کل نظام فرو می پاشد و دیگر نه از تاک نشانی خواهد ماند و نه از تاک نشان!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.