رفتن به محتوای اصلی

محمود در نیویورک!
04.05.2010 - 18:18

بار دیگر گماشته سیدعلی راهی نیویورک شده است تا در کنفرانس "بازنگری معاهدۀ منع گسترش سلاح های اتمی" شرکت کند و با استفاده از تریبون جهانی، سیاست های ارتجاعی و ماجراجویانه حکومت اسلامی را توجیه کند.

حکومت اسلامی و دلقک برگزیده ولی فقیه (احمدی نژاد)، هیچ پیوندی با ایران و منافع ملی مردم ایران ندارد. او نماینده پان اسلامیسم ارتجاعی - تروریستی در ایران است که از هر فرصتی برای توجیه و تبلیغ خلافکاری های 30 ساله شان استفاده خواهد کرد و طبق معمول کنفرانس های سیاسی را با محافل روضه خوانی اشتباه می گیرد و دنیای مدرن و پیشرفته را بسوی بازگشت به اعماق سیاه تاریخ بشر و خرافات پیشاقرون وسطائی دعوت می کند.

باند مافیائی ولی فقیه-احمدی نژاد، منفورترین و منزوی ترین جریان موجود در ایران هستند که هرگز صلاحیت نمایندگی و سخنگوئی از طرف ملت و کشور تاریخی ایران را نداشته و ندارند. مرتجعینی که خود 30 سال است که از همه ابزار سرکوب، شکنجه، تجاوز و ترور علیه ملت ایران استفاده می کنند، چگونه می توانند شعار استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را طرح کنند و کیست که آنها را باور کند؟!

احمدی نژاد کوشش می کند که در بستر خطاها و سیاست های نابخردانه دیگران در رابطه با گزینش راه حل های نظامی برای حل مسائل جهانی، مواضع و موقعیت حکومت اسلامی را توجیه کند؛ حکومتی که ایران را به زندان آزادیخواهان و دگراندیشان تبدیل کرده است و سران آن می بایستی به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاههای بین المللی مورد محاکمه قرار گیرند.

محمود به نیوریورک رفته است تا با روضه خوانی های خود در یک مجمع جهانی، ملت ایران را بیش از گذشته سرافکنده کرده و اینگونه وانمود کند که گوئی او و حکومت اسلامی ربطی هم به منافع سیاسی، ملی و تاریخی ایرانیان دارد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.