رفتن به محتوای اصلی

آقای خاتمی توهم رهبری در خارج از کشور را از سر به در کنید
10.03.2010 - 16:12

... آقای سید محمد خاتمی که قصد داشت قبل از 22 بهمن 1388 از کشور خارج شود، سفرش منتفی شده است. این سایت حکومتی اضافه می کند که آقای خاتمی که تاریخ اعتبار گذرنامه اش پایان یافته بود برای تمدید گذرنامه جدید برخلاف گذشته، لباس روحانیت را کنار گذاشته و گذرنامه جدیدش همراه عکسی با کت و شلوار صادر شده است[1].

پس از چند روزی خبررسانی و شایعه پراکنی های مرسوم در حکومت جمهوری اسلامی، در نهایت امروز (چهارشنبه 19 اسفند 1388 ( سایت حکومتی "جوان" وابسته به سپاه پاسداران اعلام داشت:

از آنجائیکه من همچنان و بمانند همیشه تمامیت، کلیت و موجودیت رژیم جمهوری اسلامی را حقارت، ننگ و بی هویتی برای تمامی ایرانیان می دانم، هشدارگونه به چند نکته اشاره می کنم :

1-آقای خاتمی، تحولات اخیر نقطه عطفی بود که باعث شد نگاه و رویکرد مردم ایران نسبت به حکومت جمهوری اسلامی هر چه بیشتر روشن شده و مهمتر آنکه توهم آنان نسبت به ماهیت " اصلاح طلبان حکومتی " نیز از بین برود شما و از سوئی دیگر احمدی نژاد را خاتمه دهنده حکومت بدانند.

2-آقای خاتمی، اگر چه BBC و VOA در طی این سال ها از شما و اصلاح طلبان حکومتی به تمامی حمایت و پشتیبانی حمایت کرده اند ولی این را بدانید که به رغم قدرت رسانه ای و تبلیغاتی این دو رسانه بین المللی، به دلیل آگاهی بسیار بالای مردم، دیگر حمایت های گسترده خارجی و خاصه "انگلیسی" قادر نخواهد بود که شما را این بار به عنوان رهبر مخالفین در خارج از کشور حمایت کند، کما اینکه نتوانستند با تمامی امکانات مالی و رسانه ای در طول ماه های گذشته نمایندگان شما در انگلیس و امریکا را به مردم تحمیل کنند.

و در نهایت هشدار و توصیه من اینست که به رغم "شیرینی قدرت" بیشتر از این ننگ و حقارت و دست نشاندگی خارجی را باز هم بر مردم ایران تحمیل نکنید و خود نیز این توهم را که با آمدن به خارج از کشور خواهید توانست ردای رهبری مخالفین را بر دوش بکشید از ذهن خود خارج کنید، حتا اگر با "کت و شلوار" و "کراوات" ) !! ( باشید.

حسین لاجوردی

پاریس، نوزدهم اسفند 1388

10 مارس 2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.