رفتن به محتوای اصلی

آزادی خواهی بدون هویت خواهی
20.03.2011 - 17:12

آنروز که معماران جمهوری اسلامی , نظام سلطنتی پادشاهی را ویران و جمهوری را مشکل گشای ملت ایران معرفی نمود ه اند, خوب میدانستند که تغییر هویت نظام با مصائب بیشمار هویت تاریخی ایرانیان همراه است. هویت تاریخی که حتی پس از سه دهه جهل, ظلم و کشتار دسته جمعی تن به ذلت نداده و نخواهد داد.

آن عده از معماران جمهوری اسلامی که در نوشتن قانون جمهوری اسلامی دخیل بوده و امروز از سازمانهای جهانی تقاضای بررسی پرونده های زندانیان محکوم به اعدام را میکنند, نه دیروز و نه امروز حاضر به اقرار اشتباهات خود به ملت ایران نیستند.

این خودفروشان پست بر این باورند که با تغییر چند بند قانون اساسی جمهوری اسلامی, کشمکشهای سیاسی زودگذر خود را در پس معامله های سیاسی با غرب حل و با این روش نکونام سوال هویت تاریخی ایران را از ذهن فرزندان ایران حذف خواهند نمود. انها نمیدانند که فرزندان ایران نظام پادشاهی را عنصر تفکیک ناپذیر تاریخ چند هزار ساله ایران میدانند و راه حل نهایی از شرایط کنونی کشورشان را تنها در سوگند به نظام پادشاهی مدرن میدانند. نظامی که نه تنها تاریخ با شکوه ملت ایران را به جهانیان عرضه بلکه با عنصر لیبرال منحصر بفرد خود قادر به رشد و پرورش این کشور و ملت با استعداد است. احترام به تاریخ یک کشور, احترام به واقعیتهای انکار ناپذیر انست, احترام به هویت و قدمت تاریخی انست.

» ازادی در کشوری که نظامش از ان من نیست, همانند لباسیت که بر من نیست»

خانم شیرین عبادی, شاید ما مثل شما انقدر بی بند و بار نشد ه ایم که لخت به استقبال قاتلان هموطنانمان برویم. بر خلاف شما, خانم شیرین عبادی, ما هویت تاریخی ایرانی خود را مبنای حرکت خود برای بدست اوردن ازادی میدانیم. ما بدون هویت ملی ازاد نیستیم. بر خلاف شما و دوستانتان ما با هویت امده ایم و با هویت خواهیم رفت.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.