رفتن به محتوای اصلی

سقوط اولین مهره دومینوی سیستم سرکوب و جنایت
12.01.2010 - 16:12

-سعید مرتضوی-

حکومت اسلامی در مقابله با خیزش ساختارشکنانه و آزادیخواهانه ملت ایران سیاست سرکوب، ارعاب و نیز عقب نشینی موضعی را در دستور کار قرار داده است و از آنجاکه؛

راه گریزی از زیر آوار جنایات افشاء شده وجود ندارد و ماهیت حکومت اسلامی در دهکده جهانی، بعنوان سمبل ارتجاع، سرکوب، جنایت و توحش شناخته شده است،

از نظر سیاسی – عقیدتی حکومت اسلام در ایران، شکست خورده است و نجات سیاسی - عقیدتی حکومت اسلامی به دغدغه عناصری از جناح مغلوب حکومت تبدیل شده است و جناح غالب در صدد نجات سیستم و حکومت هستند،

در همین راستا جناح غالب اعلام آمادگی کرده است تا عده ای از مهره های فرعی را قربانی کنند و با ویران کردن جنایات بر سر عناصر اجرائی، موضوع را فردی جلوه داده و نیروهای اصلی و کلیت سیستم را نجات دهند و اینگونه که پیداست، قرعه بنام سعید مرتضوی افتاده است.

گرچه اولین مهره دومینوی دستگاه اجرائی حکومت اسلامی توسط خودی ها سرنگون می شود ولی تداوم آن دیگر از اختیار حکومتگران خارج خواهد شد و سقوط مهره های دومینوی دست اندرکاران اجرائی، سیاسی و فقهی حکومت اسلام در ایران تا راس هرم ادامه خواهد یافت!

سعید مرتضوی، مصباح یزدی، علی خامنه ای و هزاران درنده ای که از اعماق تاریخ ماقبل مدنیت تغذیه شده اند و در سیستم حکومتی بیمار زیسته اند، دامنه جنایاتشان در جامعه و رفتار حیوانی شان با دگراندیشان حتی به خانواده ها و فرزندان "خودی ها" هم سرایت کرده است و از تجاوز ، شکنجه و سلاخی فرزندان یاران دیروز خود هم ابائی نداشته و ندارند.

سرنوشت سه دهه حکومت اسلام در ایران به اینجا رسیده است که، این سیستم حتی برای بخشی از "خودی ها"ی نظام هم غیرقابل تحمل شده است.

خامنه ای امروز شکنجه، تجاوز و کشتار در کهریزک را بحساب سعید مرتضوی واریز می کند؛

ولی با پرونده 30 ساله جنایت علیه بشریت در سراسر ایرانزمین، در دانشگاهها، در مدارس، در کارخانه ها و ادارات و در ارتباط با ایران و ایرانیت چه خواهد کرد؟

سقوط اولین دومینو (سعید مرتضوی)، افتادن دومین را نیز در پی خواهد داشت، و دومین ، سومین را و سومین چهارمین را و بر این روند جبر حکم می کند و نه اختیار!

دیگر شانسی برای دیکتاتوری در افق ایران دیده نمی شود!

اقبال اقبالی 11.01.2010

http://www.tribuneiran.com/index.php?option=com_c…

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.