رفتن به محتوای اصلی

داعش یعنی غرب در معرض خطر است
13.07.2015 - 01:51
برگردان:
راشل زرگریان

حکومت اسلامی اعلام کرد که قصد دارد اروپا را به تسخیر در آورد وسرنوشت آنرا در دست بگیرد. اروپائی که وجود تهدید رادیکال اسلامی را تکذیب میکند نتیجه آن میتواند بد وتلخ باشد.

לוחמי דאעש

جمگجویان داعش در شهر موصول در حکومت اسلامی. تصویر از رویترز

 

هفته گذشته در ماه june (زوئن) توسط حکومت افراطی گرگهای تک رو حملات تروریستی  انجام گرفت. قطع سر وتلاش برای منفجر ساختن یک کارخانه گازدر فرانسه, از بین بردن ده ها تن از گردشگران در تونس ونابود ساختن ده ها تن شیعیان در کویت. این گرگهای وحشی قسمتی از گله جنگجویان ایدوئلوزیک این سازمان هستند که بدون دستور از بالا وبدون انجام هیچگونه برنامه ریزی باعث کاشت ترس و وحشت در قلب  دشمنان شده  زیرا که بر این عقیده اند که کتاب مذهبی دستور داده: دشمنان الله را باید سر به نیست کرد.

اما تا اینجا فقط نوک کوه یخ است. این کافی نیست که سازمان خود را کشور خلیفه ها میداند بلکه وظیفه خلیفه اینست که دید اسلام را به تحقق بخشد. کنترل سیاسی حقوق اسلام در کل جهان. کنترل مناطق وولایت  سینائی, نیمی از شبه جزیره عربستان, یمن, لیبی و الجزایر. هدف جدید خلیفه های اسلامی آزاد ساختن سرزمین های اسلامی است. طبق قوانین اسلامی, هرزمینی که تاکنون توسط مسلمانان فتح شده برای همیشه بخشی از سرزمین اسلام خواهد بود. در نتیجه, همه زمینهای اسپانیا واکثریت قریب به اتفاق زمین فرانسه باید به آغوش خلافت باز گردد. علاوه بر این, وجود دستگاه خلافت نیز جهاد تهاجمی علیه کشورهای کافر که در گذشته توسط اسلام غضب نشده تعلیم داده میشود که فتح شوند. در واقع همه اروپا هدف اصلی آنان است.

استراتزی که توسط دولت اسلامی توسعه یافته بسیار ساده است: تاخت وتاز به اروپا توسط صدها هزار نفر از مهاجران مسلمان که اکثرا به دلائل اقتصادی ونه ایدئولوزیک وارد آنجا شده اند. این تعادل جمعیت به نفع اسلامی هاست که بین آنها سربازهای جنگجو رشد خواهند کرد که ضد همانجا بپاخیزند. گذشته از این, دولت اسلامی مهاجرانی را که باعث حملات مرگبار میشوند وارد خواهد کرد. سیاست موفق: در سال گذشته 150000 مهاجر وارد اروپا شدند. دولت اسلامی از این پایه ای محکم ساخته:  فتح ساحل لیبی که در همکاری با مافیای ایتالیا از هر مهاجر در کشتی 1000 $ تقاضا میشود که اروپا ناتوان میماند وقادر نخواهد بود که از ورود مهاجرین جلوگیری کند. در نتیجه از طریق سواحل ایتالیا وارد میشوند.

نه تنها دولت اسلامی در این جهت فعال است بلکه شیخ یوسف ال-کراودی که وابسته به اخوان المسلین است در همین سو اقدام میکند. همین شیخ در دهه قبل اعلام فتح اروپا کرد. آموزش به نوجوانان و جوانان مسلمان وفرا خواندن آنها به فناتیک شدن باعث شده که همین جوانان که خود زاینده اروپا هستند از پدران و مادران و پدر بزرگها و مادر بزرگها مذهبی تر ورادیکال تر شوند.

باور به ارتدوکس و ایدئولوزیک اسلامی موفق تر و فراتر از همه انتظارات است. هزاران نفر از جوانان مسلمان به درخواست برای پیوستن به حکومت اسلامی (داعش) ومناطق جنگی مخصوصا سوریه واکنش مثبت نشان دادند. از همانجا برخی به اروپا برمیگردند ونوک پیکان جنگ را تشکیل میدهند.

چنانچه این مشکل از ریشه حل نشود جوهر اساسی جنگ را بجریان خواهد انداخت. تبلیغات در راه آن باعث میشود که تایتانیک غرب که وجود چنین خطری را انکار میکند در گرد و غبار تاریخ فرو رود.

نویسنده این مقاله دکتر افرایم هرارا محقق اسلام ونویسنده کتاب جهاد در عمل است.

12.07.2015

 

انتشار ویا کپی مقاله فقط با ذکر نام نویسنده و مترجم مجاز است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

راشل زرگریان
برگرفته از:
از روزنامه معاریف، اسرائیل

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.