رفتن به محتوای اصلی

مواظب سازش نیز باید بود!
15.06.2009 - 13:10

مقصودمن از كعبه و بتخانه تويي, تو

مقصود تویی, کعبه و بتخانه بهانه

شیخ بهائی

مقصود مبارزات مردم ایران در مرحله کنونی ، تنها رسیدن به آزادی است نه فقط رسیدن اصلاح طلبان به حاکمیت! تضادهای تاريخی جريانات مذهبی در ايران به اوج خود رسيده است ومردم ایران هم اکنون برای رسيدن به اهداف خود ظاهرا تحت لوای حمایت از اصلاح طلبان از خواسته های اساسی خود که چيزی جزء تغييرات بنيادی در حکومت سياسی نیست به خيابانها آمده اند. مردم به برنامه های تغییرات وسیع و اساسی در نظام جمهوری اسلامی به آقایان مهدی کروبی و موسوی رای داده اند تا ایران به آزادی و آبادی و رفاه مردم برسد . این روزها که مردم تشنه لب به آزادی با مشاهده جعل شمارش آرائی که در آن تغییرات را انتظار می کشیدند اینک با جان ودل علیه دولت کوتا جانفشانی می کنند وگرنه عاشق چشم و ابروی کروبی و موسوی نیستند! مردم در حال حاضر و بطور مقدماتی و تاکتیکی ومرحله ائی همه آمال و آرزوهای خود را فعلا در برنامه ها و وعده های ارائه شده از جانب آقایان کروبی و موسوی دیده اند که در نهایت باید همه خواسته های مردم اعاده گردد .اگر کروبی و موسوی به نیاز های تاریخی مردم پاسخ مثبت ندهند مردم آنها را هم پشت سر خود گذاشت و آنها را رها خواهند کرد.مردم در جستجوی اهداف خویش به مبارزه اصولی و مسالمت آمیز ادامه خواهند داد.پس از گذار از این مراحل ،طبعا مردم بدنبال خواسته های اساسی خود مبارزه خواهند کرد.پس از 30 سال در سایه حکومت جمهوری اسلامی ، یخ های زمستانی شروع به ذوب شدن کرده است و به جویبارهای تبدیل شده و در حال سرازیر شدن از قله های مرتفع جباریت حکومت سرکوب گر ولایت فقیه ـ بسوی دشت های سرسبز آزادی است. سالیان درازی است که پشت همه توطئه ها مختلف ، شخص سیدعلی خامنه ائی بعنوان رهبر فریب کار ایستاده است و توهم به او جایز نیست.

آخرین خبر!

«از صبح امروز اخبار متناقضی از برگزاری تظاهرات ميدان انقلاب منتشر شده است. ابتدا خبرگزاری ايلنا طی خبر کوتاهی اعلام کرد ستاد ميرحسين موسوی اعلام کرده است که تظاهرات امروز به دليل عدم صدور مجوز قانونی لغو شده است.«گویا نیوز«

مواظب سازش و تنها گذاشتن مردم در برابر حکومت کودتا ، توسط جناحی از اصلاح طلبان که سازش کارنیز هستند باید آگاه و هوشیاربود!

این روزها مردم ایران در مبارزه پیگیر عدالت خواهی که در پی آزادی خود تلاش می ورزند ،قرار گرفته اند. در این روز های سرنوشت ساز باید مواظب سازش و کوتاهی نیروهای اصلاح طلب با حکومت کودتا و ولایت فقیه باشیم. در صورت مشاهده سازش اصلاح طلبان با حاکمیت کودتا ، مردم می توانند با همکاری نیروهای سیاسی واقعا وفا دار برای رسیدن به آزادی خود باید رهبری اعتراضات را به عهده بگیرند تا سرانجام به اهداف عالی و انسانی خود برسند. کدامیک از تظاهراتی که در دوره انقلاب 57 برگزار گردید با مجوز وزرات کشور انجام گرفت که حالا اصلاح طلبان منتظر مجوز دولت کودتا به انتظار نشسته اند؟ مردم در خیابانها بدون مجوز در حال تظاهرات هستند و دولت غیر قانونی مشغول سرکوب آنهاست ،آنموقع مردم هنوز باید بدنبال اجازه وزرات کشوری که به آرای مردم دستبرد زده است بنشینیم؟ جمهوری اسلامی خود زائیده تظاهرات مستمر بدون مجوز مردم ایران در سال 57 است. اگر جمهوری اسلامی درسایه تظاهرات غیر قانونی و بدون مجوز از وزرات کشور آنموقع به قدرت رسیده است پس حکومتی است غیر قانونی که باید دوباره قدرت خود را به حکومت قبلی پس بدهد.در برابر دولت دزد آرای مردم که نباید منتظر مجوز از وزرات کشور بود ، بلکه باید علیه قانون شکنان و آدمکشان بدون مجوز مبارزه جدی کرد. در پایان ودر همینجا از همه مبارزان راه آزادی خواستارم تا بر هوشیاری خود بیفزایند تا مانند گذشته همه مبارزات مردم ایران به هدر نرود.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.