رفتن به محتوای اصلی

بی آنکه خود خواسته باشند به نماد مقاومت در برابر جباریت شدند!
19.06.2009 - 13:10

پس از سخنرانی آیت الله خامنه ائی در نماز جمعه امروز 19 یونی که وی شمشیر تهدید را از رو بسته بود، دیگر هیچ شانسی برای نجات آرای ریخته شده مردم به صندوق ها در روز 22 خرداد نماند . به عبارت دیگر خامنه ائی همه راههای مسالمت جویانه را برای رضایت آقایان موسوی و کروبی بست.

تقاضای ابطال انتخابات وبرگزاری دوباره آن را نیز باید به فراموشی سپرد. اینک در برای آقایان موسوی و کروبی تنها دو راه در مقابل زورگوئی کودتا گران مانده است و اولی چیزی نیست جزء مقاومت منفی و به رسمیت نشناختن ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و مبارزه جدی و پیگیر با حضور میلیونی مردم برای عقب نشینی وشکست ولی فقیه بعنوان رهبر کودتا گران تا زمانیکه حاکمیت ملی و آرای مردم به کرسی بنشیند و راه دوم در برابر کودتا گران برای آقایان موسوی و کروبی سازش با زورگویان و تنها گذاشتن مردم و به رسمیت شناختن مقام ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد که او مدتهاست با رهبر ،اشتراک سیاسی و نظامی واقتصادی وفرهنگی داشته است.

آقایان موسوی و کروبی بی آنکه خود خواسته باشند اینک به نماد مقاومت در برابر جبار تاریخ یعنی ولایت سید علی خامنه ائی تبدیل شده اند!آنها خود نیز نمی دانستند که سرنوشت و کار انتخابات بدینجا می کشد. ولی فقیه با کودتائی که در 22 خرداد انجام داد در برابر اکثریت مردم ایران ایستاده است و رهبری نیروی مقاومت در اختیار آقایان موسوی و کروبی قرار گرفته است. از امروز که ولی فقیه در نماز جمعه با آقایان موسوی و کروبی بطور آشکار اتمام حجت را تمام کرد و به آنها التیماتوم سختی داد ، دیگر آقایان موسوی و کروبی در برابر تاریخ ومردم ایران پاسخگو شده اند تا مبارزات مردم ایران را به نتیجه برسانند. آنها یا نمی بایستی مبارزه واقعی برای صیانت ازآرای مردم را آغاز می کردند اما حالا که شروع کرده اند باید همه هزینه ها بپردازند و تا آخر در کنار مردم بمانند. کودتا چیان فکر می کردند که مانند انتخابات84 دوره نهم باردیگر به آسانی بدون هیچ مقاومتی از جانب اصلاح طلبان به اهداف خود برسند . در تمام کشورهای سوسیالیستی سابق نیز در فقدان آلترناتیو ممکن ،همه وظائف آغازین در مبارزه با دیکتاتوری نظام های حاکم بر بلوک شرق را از میان همان دستگاه حزب کمونیست و حکومت به عهده گرفتند.ماتحریم کنندگان که قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در22 خرداد به مردم هشدار می دادیم که با وجود رزیم ولایت فقیه ، شکل گیری ذره ائی دمکراسی در ایران غیر ممکن است که در نهایت با کودتای انتخاباتی ـ پیش بینی ما از حقانیت برخوردار گردید.ما تحریم کنندگان انتخابات معتقد بودیم و همچنان بر آن پا می فشاریم که با نظام ولایت ، پروسه اصلاحات غیر ممکن است که اینک همه ایرانیان آزادیخواه به عدم شانس رفرم در ایران ولائی گواهی می دهند.ما تحریم کنندگان با بیان وباز گوئی گذشته آقایان موسوی و کروبی در حکومت اسلامی هیچ انتظاری از آنها برای پیروزی اصلاحات واقعی را نداشتیم اما اینک روند مبارزات مردم برای رسیدن به آزادی به گونه ائی تبدیل شده است که آقایان موسوی وکروبی را بعنوان رهبران مقاومت و رسیدن به حاکمیت ملی ارتقاء داده است.از آنجائیکه نیروهای سیاسی تحریم کننده هیچگاه نخواسته اند جدا از توده مبارزه نمایند لیکن با تمام قوا در کنار مردم بی پناه و تحت ستم ایران قرار خواهند گرفت تا مرحله ائی از پروسه آزادی خواهی مردم ایران به پیروزی برسد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.