رفتن به محتوای اصلی

خطاب به سرلشگر کذاب حسینِ فیروزآبادی
14.07.2009 - 07:10

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم نرغب الیک فی دوله کریمه

تعز به الاسلام و اهله

و تذل به النفاق و اهله و کل عدوا و جمیعا کذابون!

خطاب از من که امام زمان، صاحب عصر و ولی امر مؤمنان هستم به سرلشگر کذاب حسینِ فیروزآبادی

سپاس مر خدای را عزوجل، که طاعتش موجب قربت است و بشکر اندرش مزید نعمت و..........

سلام بر پیامبران خدا و پیروان راستین آنان که برای اصلاح ورستگاری بشر کمر همت بربستند و رنج و تعب را پذیرا شدند.

و لعنت خدا بر کذابان و دروغ گویان و دزدان آرای مردم فی انتخابات لشهر الخرداد عن 1388 بالشمسیه و الایرانیه!

لعنت الله بر آمران و مجریان و فاسقان که خبر دار، شریک و مباشر بودند من کل اعمال قبیحه فی انتخابات المذکوره، که تو سرلشکر کذاب یکی از مجریان و در نتیجه مجرمان اصلی و ردیف اول این قبایح هستی.

تو در نامۀ خطاب به من نوشته ای: در عهد الست با خدای مهربان پيمان بسته بودم که با روح الله باشم.

من هر چه جستجو کردم در سیاهه ی کسانی که در عهد الست بودند نام و نشانی از تو نیافتم. حضرت باری عز اسمه هم این موضوع را انکار کرد و حتی جستجوگر گوگل هم نتوانست رد پایی از تو در عهد الست بیابد! من حتی برای محکم کاری هم که شده از جد بزرگوارم حضرت آدم ابوالبشر(ع) در این باره پرسیدم تا شاید در دوره ی پس از عهد الست و در زمان آفرینش حضرتش بدست خداوند منان، نشانی از تو بیابم. جد بزرگوار که سلام بر او باد، فرمودند: در آن زمان تنها آدم موجود من بودم ولاغیر! البته حیوانات بزرگ و کوچک زیاد بودند که من در میان آنان جستجویی نکردم.

این است که من تا زمانی که از سوی تو مدرک مستندی دال بر حضورت در عهد الست و همچنین متن کامل آن پیمان نامه ای که مدعیِ بستن آن با خدا هستی، ارائه نکنی، همانند علی کردان و احمدی نژاد کذاب دانسته و ادعای سیدی ات را فی المجلس معلق اعلام می کنم تا درسِ عبرتی باشد برای دیگران! زیرا بفرض این که اگر از نظرِ نسبی و خونی با ما نسبتی هم داشته باشی، که ندار، اما وقتی بر سبیل کذب حرکت کنی، این نسبت از تو ساقط خواهد شد.

تازه علاوه بر دروغ فوق، بارها و بارها از روح الله خمینی و علی خامنه ای که هر دو از اکابر کذب بود و بقول فرزند رنج دیده ام آقا حاج سید حسینعلی المنتظری، در ردیف جائران هستند، بعنوان امام و نه حتی نایب امام نام برده اید. این دروغ دوم هم بر کفۀ گناهان شما افزوده و نه تنها در نظر من که در محضر باریتعالی مستوجب عقوبت با اشد مجازات هستی! پس منتظر انتقام الی در یوم الآخر باشید.

در جای دیگری از نامه ات نوشته ای: بما یاد دادند که او (یعنی من که امام زمانم)خواهد آمد، ظلم و ظالمان را درهم می‌کوبد، داد مظلومان را می‌گيرد، عدل و داد بر پا می‌کند و جهان را آباد می‌کند، پس آگاهانه منتظرش باش

خوب معلوم است که من خواهم آمد! اما، تا ظهور من، اراده ام بر این قرار گرفته که همان مردمی که پای صندوق های انتخابات آمدند تا سهیم و شریک در سرنوشتان باشند و تو و اطرافیان جائرت آرایشان را دزدیدید، دمار از روزگارتان درآورده و خواب خوش از چشمانتان بربایند. زیرا من برآنم که آدم زنده و عاقل در عهد ارتباطات و انفرماتیک، احتیاج به قیم و ولی نداشته و خود می توانند سرزمینشان را بدون شما و هر سرخرِ دیگری اداره کنند!

نوشته ای که: پدران و مادرانم را در میدان ژاله کشتند!

پرسش اینجاست که مگر تو چند تا پدر و مادر داشتی؟ تا آنجا که من می دانم تو نباید بیش از یک پدر و یک مادر داشته باشی و در سیاهه ای که از شهدای میدان ژاله در دست من است، نام پدر و مادر تو در میان شهدا نیست! آقای سرلشگر قلابی چرا اینقدر دروغ می گوئید و می خواهید با ترفندِ بازی با احساسات، مرا تحت ناثیر قرار دهید؟ اما کور خوانده اید! تصمیم همان است که گفتم: این مردم که با چماق، قمه، باتون و مسلسلِ شما بخاک و خون کشیده شده اند، این مردمی که جز بحساب آورده شدن آرایشان چیزی نمی خواستند، باید تا پیش از ظهور من، تکیف شما را یک سره کرده و همانند دیگر دیکتاتورها و خودکامگانِ تاریخ و جغرافیا، به زباله دانی تاریخ بریزند. آن زمان است که اگر من خود صلاح دانستم، تشکیل ولایت داده و بر آن ها فرمان می رانم.

اضافه می کنم که خس و خاشاک و دست نشانده ی بیگانه و ربایندگان انسانیت، کسانی نیستند که برای زیر و رو کردن نظام عنکبوتی شما که وااسفا آن را بنام من و اجدادِ بزرگوارم برای مردم آوازه گری می کنید. بلکه آنانند که برای حکومت جابرانه ی خود انسانیت را فدل کرده و مردم را در کوچه و خیابان با نامِ ما بگلوله می بندند. بدا بحال شمایان و بویژه شخص تو که آمر چنین پلیدکاری هایی هستی.

اما در مورد بقیه نوشته هایت، باید بگویم که من خود بر همۀ اوضاع وقوف داشته و از همه چیز باخبرم. بهمین خاطر برای این که رسوایت نمایم، برش (کلیپ) فیلمی که یک از افراد تحت فرماندهی تو بطور مستقیم بسوی مردم آتش گشوده است بهمراه این جوابیه می فرستم تا بدانی که من بر کذب بودن همه ی ادعاهای تو، خامنه ای، احمدی نژاد و.... واقفم و مسئولیت خون نداها، اشکان ها، سهراب ها و دها تن دیگر که تاکنون پنهان کرده اید بر عهده شماست. بیاد بیاورید که آن کمتر از جاجیم باف (منظور امام احتمالا قالیباف شهردار تهران است) در اعترافی روشن گفتند که این خس و خاشاک، در تهران بیش از 3 میلیون نفر بودند که البته بیش از این ها بودند.

آقای سرلشگر کذاب در این رابطه دست کم از مسعود ده نمکی اندکی حس و وجدان بیاموز تا تو نیز همانند او سوزش گرمای خون هایی که بفرمان تو بر کف خیابان ها ریخته شده است حس کرده، دست کم در پیش وجدان نداشته ات شرمسار باشی.

ضمنا بهتر است بروی و اندکی دستور زبان استاد خانلری را بخوانی تا از این پس اگر خواست باشی نامه ای برای ما بنویسی، مثل خمینی ننویسی: ما را بکشيد، ملت ما را بيدارتر می‌شود

امام زمان، بهشت برین، کنارحوض کوثر یک شنبه 21 خرداد 1388

http://yavarostvar.blogspot.com/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.