رفتن به محتوای اصلی

به داد 3500 نفرمجاهد خلق درعراق برسیم!
29.07.2009 - 09:10

رژیم اسلامی این روزها هر ندای آزادیخواهی مردم ایران را بنام منافقین سرکوب می کند .اینک رژیم اسلامی در همکاری بادولت دوست ومرید خود در عراق می خواهد ، صحنه های اصلی محاکمه مجاهدین یا بقول خودش منافقین را در ایران برگزار کند تا درس عبرتی برای دیگر مبارزان بشود تا عرصه تلاش گری برای رسیدن به آزادی در ایران برای همیشه به فراموشی سپرده گردد.به هوش باشیم.

بنی آدم اعضای یک پیکرند

که در آفرینش زیک گوهرند

چو عضوی به درد آوردروزگار

دگر عضوها را نماند قرار

توکز محنت دیگران بیغمی

نشاید که نامت نهند آدمی ـ سعدی*

چرا به یکباره دولت عراق به سراغ مجاهددین خلق در مقر اشرف رفته است؟چرا دولت عراق اینک که مردم ایران علیه استبداد مذهبی به قیام برخاسته اند در این موقعیت به سرکوب مجاهدین روی آورده است؟چرا دولت عراق به سراغ بمبگذاران مختلفی که از کشورهای گوناگون به عراق می آیند نمی رود؟ بعضی از بمبگذاران از جانب رژیم جمهوری اسلامی به عراق گسیل می شوند چرا دولت عراق برای کشف توطئه های آنها نمی رود و به همه نیرنگ های حاکمان ایران بی اعتناست ؟چرا دولت عراق به سراغ نیروهائی رفته است که به مدت شش سا ل در یک قرارگاه تحت حفاظت هستند وهیچ آزار، اذ یت و اخلالی از آنها عارض نمی شود ،رفته است؟مادران ، پدران ، خواهران و مادران اعضای مجاهدین مستقر در مقر اشرف نگران هستند تا مبادا ،رژیم اسلامی دستش به آنها برسد. در روزهای گذشته ،رژیم اسلامی به اعتراضات مردم ایران هلیه کودتا 22 خرداد با شکنجه و گلوله پاسخ داده است.مطمئنا با اعضای مجاهدین خلق رفتار بهتری نخواهد داشت.رژیم می خواهد با پس گرفتن چند هوادار مجاهد خلق از عراق در تلویزیون ها اعتراف بگیرد و آنها را وادار به توبه نماید تا در این راستا بتواند جنبش داخلی را نیز سرکوب نماید.

اگر ۳۵۰۰ نفرازاعضای سازمان مجاهدین خلق ایران که در مقر اشرف در عراق در اسارت ارتش و پلیس آن کشور هستند، خطراتی آنها را تهدید نماید ویا در یک معامله سیاسی بین عراق و امریکا و جمهوری اسلامی آنها بد ست رژیم خونخوار گرفتار آیند ،کشتاری مانند سال ۶۷ اتفاق خواهد افتاد که بعدا همه نیروهای سیاسی ناله و فغان خواهند کرد که باردیگر بد ست رژیم ضد انسانی حاکم بر ایران کشتار دیگر ی صورت گرفته است! بی تفاوتی و بی مسئولیتی اعدام های سال 67 را باید کنار بگذاریم !نگذاریم تا هواداران و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران بد ست رژیم اسلامی اسیرواعدام شوند. نیروهای سیاسی صادق که در 30 ساله گذشته علیه جمهوری اسلامی با جدیت مبارزه کرده اند هرگز نمی خواهند ذره ائی به آسیاب رژیم اسلامی آب ریخته شود. رژیم اسلامی در تمام جهان منزوی شده است و در عرصه مسائل اتمی با مشکلات فراوانی روبرو شده است.اینک که رژیم اسلامی در پرتو قیام های پیگیر مردم در داخل نیز به بن بست رسیده است با اشاره ئی توطئه گرانه به دولت عراق مبنی بر سرکوب و اخراج هواداران مجاهدین خلق ایران می خواهد همه افکار عمومی را چه در داخل و خارج به مسئله مجاهد ین مشغول نماید.ااشتباهات فاحش رهبری سازمان مجاهدین خلق را نباید به حسا ب هوادارن آن سازمان صادق نوشت.« توطئه های رژیم اسلامی را شناسائی نمائیم!به نقل از خبرگزاری مهر رئيس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی حمله دولت عراق را به پادگان اشرف را قابل تقدير دانست و گفت: هر چند که اين اقدام دولت عراق دير هنگام است اما قابل تقدير است.«

رژیم اسلامی می خواهد تمام شکست های خود را مانند مقطع بن بست سیاسی نظامی در سالهای پایانی جنگ بیهوده با عراق را با مسئله مجاهدین مغشوش جلوه دهد و همه افکار عمومی داخلی و جهانی را با مسئله مجاهدین منحرف نماید تا شکست هایش در مسئله اتمی نیزدر سایه قرار بگیرد ،شاید رژیم می خواهد جام زهر دیگری بنوشد اما ابتدا برای این اهدافش بدنبال قربانی سیاسی می باشد!2ـ تحریم ها ومحاصره اقتصادی تا کنون کمر رژیم را شکسته است مردم از گرانی به ستوه آمده اند3 ـ تضاد های درونی رژیم اسلامی به اوج خود رسیده است اما تمام جناح ها برای حفظ رژیم تلاش می کنند اما هریک از جناح ها اوضاع نابسامان کنونی را به مسئولیت نمی گیرند و دیگری را باعث و مسبب شرائط تلخ جامعه ایران معرفی می کنند تا در برابر مردم اعتبار و ومحبوبیت کسب نمایند اما همه آنها برای سرپوش گذاشتن بر اختلافات خود آماده اند تا مجاهدین را به هرشکلی قربانی نمایند تا برای نظام یک پیروزی محسوب شود تا در سایه آن پیروزی منحوس مردم را ترسانده و شکست خورد ه جلوه نشان دهند و برای مدت کوتاهی مردم را به نمایشات و خبر های مربوط به مجاهدین مشغول نمایند!

در همینجا باید به همه سازمانهای سیاسی اعلام نمود، قبل از آنکه کشتاربزرگی دیگر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در این دوره بدست رژیم اسلامی صورت بگیرد و نیروهای سیاسی بی تفاوت بمانند ، نشان داده خواهد شد که آنها تنها بدنبال برگزاری مراسم های سالیانه خود در جستجوی سوژه ائی هستند تا گرد هم آیند. بنابراین بهتر است از هم اینک با توطئه های رژیم ضد انسانی مقابله کنند تا در آینده به پشیمانی و افسو س و عذاب وجدان گرفتار نشوند. بس است نوشدارو پس از مرگ سهراب ! به مرگ و اسارت انسانهائی که توسط حکومت اسلامی صورت می گیردکه شاید با ما یکسان نمی اندیشند همین الان باید احساس همبستگی و مقاومت نشان داده شود تا آشتی ملی بزرگ در میان مخالفان جمهوری اسلامی بوجود آید. رژیم اسلامی بی تفاوتی مارا آرزو می کند ،بایستی برخلاف امیال کثیف رژیم اسلامی عمل نمائیم تا اعتماد مردم ایران را بدست آوریم! در کشور های اروپائی حتی حیوانات از حقوق اساسی برخوردارند! آیا اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از حیوانات کمتر هستند! آزمون بزرگی در برابر همه نیروهای سیاسی قرار گرفته است!رژیم اسلامی تا کنون توانسته است از تفرقه واختلافات همه نیروهای سیاسی سود ببرد تا براریکه قدرت بماند ، اما این بار همه نیروهای سیاسی باید برای یکبار همیشه آرزوهای منحوس رژیم ملایان را نقش بر آب کنند تا نیروهای سیاسی در نزد مردم اعتبار و صلاحیت و اعتماد کسب نمایند!رژیم اسلامی تا کنون بعضی از نیروهای سیاسی را که بایک و دیگر ا ختلاف سلیقه و تضاد فکری دارند ،توانسته است با شعبده بازی های رنگارنگ ودجال گری روبروی یک و دیگر قرار داده است تا آنها برضد هم بجنگند تا رژیم آنها را در برابر مردم بی هویت و بی ریشه نشان دهد! بیائیم برای یکبار همیشه این دایره شیطانی رژیم اسلامی را بشکنیم تا رژیم اسلامی ناامید وسر افکنده شود. مبارزه ملی و سراسری علیه ایران ستیزان حاکم برایران را در همه سطوح استوار پیش ببریم تا حاکمیت ملی پایدار گردد! اگر این بار فاجعه ائی دیگر علیه اعضای سازمان مجاهدین در عراق رخ دهد و نیروهای سیاسی بدان بی تفاوت بمانند تمام نیروهای آزادیخواه جهان نیز از مردم و بخصوص نیروهای سیاسی ایران ناامید خواهند شد ودیگر به همبستگی ما اعتقادی نخواهند داشت!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.