رفتن به محتوای اصلی

نمایش کهریزک، سناریوی دیگری از نظام کودتا
11.09.2009 - 10:10

سرسپردگان ولایت فقیه برای پاک کردن صورت مسئله به دست و پا افتاده¬اند و در پی سی سال جنایت و تجاوز، با گزارشی از کهریزک و عذرخواهی از ملت ایران حیله¬ی تازه¬ای را در سر می پرورانند، در حالی که به گفته¬ی مسئولان نظام و افراد نظامی، آنچه که در کهریزک اتفاق افتاد با دستور رهبری بوده است. ولی این بار به احتمال زیاد با قربانی کردن تعدادی از عناصر نیروهای انتظامی فرمانبر ـ که مرتکب جنایت نیز شده¬اند ـ در پی مشروعیت بخشیدن به نظام و ولایت فقیه برآمده¬اند!

از طرف دیگر با این سناریوی جدید می¬خواهند مسئله¬ی عنوان کردن تقلب انتخاباتی را به گردن اصلاح طلبان زندانی اندخته و با قربانی کردن چند نفر، دل داغدیده¬ی مردم را به دست آورند و با پرداخت مبالغی به مردم مورد شکنجه قرار گرفته، رشوه داده و همه چیز را به نفع دولت تازه به قدرت رسیده ی کودتایی تمام کنند و در پی آن حکم درازمدت زندان و حتی اعدام تنی چند از اصلاح اطلبان را به اجرا بگذارند.

ما مردم ایران باید هوشیار باشیم و فریب این سناریو را نخوریم.

به هر روی، همین افشاگری کهریزک نیز گامی مثبت در جهت منافع مردم محسوب می¬شود، ولی باید توجه داشت که به چه قیمتی تمام می¬شود! کسانی که باید دستگیر و محاکمه شوند سربازهای نیروی انتظامی نیستند، بلکه سعید مرتضوی¬ها، رادان ها و شخص رهبر است. درست است که کروبی جنایت و تجاوز به مردم را عنوان کرد و پیگیری نمود ولی هیچ استبعادی ندارد که اهرم افشاگری را از دست ایشان گرفته و پرونده¬ی جنایت و تجاوز را یکی پس از دیگری، برای همیشه ببندند!

هدف از پخش این فلیم، در واقع بی اعتبارکردن خیزش مردم و در پی آن بستر دستگیری¬های گسترده را در ابعادی وسیع تدارک دیدن است. همانگونه که از فردای پخش سناریوی کهریزک، دستگیری¬ها و پلمپ کردن نهادهای اصلاح طلبان در ابعاد وسیع گسترش یافت. دولت مهرورز کودتایی می¬رود که خود پرچمدار محاکمه¬های جنایت کهریزک شود آن هم به صورت سمبلیک و گرنه در تاریخ کودتاها سراغ نداریم که کودتاگر عوامل خود را قربانی کند! غافل از این که مردم مبارز ایران با اعتراض خویش به یک خودباوری دست یافته است و فریب این کودتاچیان را نخواهد خورد و مبارزه تا فروپاشی این نظام فاشیست اسلامی ادامه دارد.

برای فشار آوردن به رهبران اصلاح طلب، اقدام به دستگیری فرزندان آنها نیز کرده¬اند و به یقین از همین شیوه¬ی کثیف می¬توانند در مورد فرزندان کروبی نیز استفاده کنند تا پدر را وادار به سکوت نمایند و از طرف دیگر با این اقدام شان جلوی افشاگری ها را گرفته و به مردم بگویند که مسببین اصلی را دستگیر کردیم.

زمانی که خامنه¬ای بر کرسی ریاست جمهوری نشسته بود در طی یکی از سخنرانی¬هایش خطاب به مردم گفت: " اگر این مردم ما را نخواهند و با ما نباشند، ماندن ما چه دلیلی دارد؟ در اینچنین نظامی بی اعتنایی به مردم و بی هویت جلوه دادن مردم، هرگز پذیرفتنی نیست و......".

چگونه است که دولتمردان کودتا و حتی خود رهبر این گفته را فراموش کرده¬اند، ولی در جایی دیگر که می¬گوید: "هر انقلابی ریزش و رویش نیرو دارد و در جمهوری اسلامی هم همین اتفاق افتاده است."، بارها و بارها باز هم باید این واژه¬ی اراذل و اوباش را از زبان همین حکومت بشنویم؟

امروز با طرح این افشاگری ساختگی و فیلمی از کهریزک، می¬خواهند برای بیت رهبری آبرو بخرند و با تکرار جمله¬ی " مقام معظم رهبری فرمودند!" جایگاه از دست رفته¬ی ایشان را بازسازی کنند. می¬خواهند به ما بگویند که رهبر، همچنان دلسوز ملت است و نمی¬تواند دیکتاتور باشد واین شعار مرگ بر دیکتاتور محصول دشمنان است و سرانجام هم باز به ما بگویند که به حقوق از دست رفته¬ی خود رسیدید!

در حالی که شما مردم مبارز در خیابان¬ها شاهد ریخته شدن خون نداها و سهراب ها برای فروپاشی این نظام بوده¬اید و همین خون¬های بی¬گناه موجب عذرخواهی دولت کودتایی از شما مردم شد. عقب نشینی رژیم کودتا در برابر مبارزات شما اگر چه گامی بزرگ محسوب می¬شود ولی اعتراض¬گری جوانان و مردم را نباید به فراموشی سپرد. دولت کودتا باید بداند که خواسته¬های شما مردم عمیق¬تر و گسترده¬تر از آن است که بتواند با این مانورها و فریب کاری¬ها وقفه¬ای در جنبش خودجوش اجتماعی ایران به وجود آورد.

آگاه باشیم و با دستگیری یک مشت اراذل و اوباش حکومتی فکر نکنیم که دولت کودتا مهرورز شده است!

گیرم به فریبت، فریفتی خلق را

با دست انتقام طبیعت چه می¬کنی؟

مبارزه ادامه دارد تا روزی که ملت ایران و جهان شاهد به محاکمه کشیدن این جلادان و جنایت¬کاران باشد.

به امید پیروزی

7 سپتامبر 2009

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.