رفتن به محتوای اصلی

سلمان خدادادی دژخیم رژیم آخوندی در تبریز و اردبیل و آذربایجان
29.09.2015 - 06:08

بخش یک - بخشی از پیشینه سلمان خدادادی دژخیم دانه درشت وزارت اطلاعات در آذربایجان

در چهل و یکمین صفحه بولتنی که اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در آبان ماه ۱۳۷۵ به نام: "معرفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی - دوره پنجم" چاپ کرده بود و در بخش: "مشاغل بعد از انقلاب اسلامی نمایندگان" درباره سلمان خدادادی فرزند ابراهیم نماینده شهرهای بناب و ملکان از استان آذربایجان شرقی نوشته شده است: "فرمانده سپاه پاسداران ملکان، معاونت اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره اطلاعات اردبیل، قائم مقام اداره کل اطلاعات استان اردبیل"

با چاپ این بولتن و پس از آن که دستگاه های امنیتی رژیم از لو رفتن مطالبی حساس درباره یکی از جنایتکاران دانه درشت رژیم در شمال باختری کشور هراسان و دستپاچه شدند در چاپ های دیگر بولتن های مجلس شورای اسلامی همه این پیشینه ها درباره سلمان خدادادی پاک شدند و درباره سلمان خدادادی تنها نوشته شد: "دانشجوی مدیریت!" (بولتن معرفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا پایان دوره پنجم قانونگزاری - چاپ دی ماه ۱۳۷۸ - صفحه پانصد و هجده)

سلمان خدادادی فرزند ابراهیم سال ها در شکنجه گاه های رژیم در شهرهای شمال باختری کشور مانند تبریز و اردبیل از رؤسا و فرماندهان دانه درشت دژخیمان، بازجویان، شکنجه گران، جاسوسان، خبرچینان، تورهای نفوذ در گروه های ضد رژیم و ..... بوده است، هزاران تن از دشمنان رژیم در سایه کارهای وی دستگیر، بازجوئی، شکنجه، زندانی و اعدام شدند، بسیاری از خانه های تیمی سازمان های ضد رژیم با کوشش های شبانه روزی این دژخیم دانه درشت وزارت اطلاعات شناسائی و نابود شدند، اشک چشم هزاران کودک یتیم که پدر یا مادرشان اعدام شده بودند برای جنایات او سرازیر شد و گریه و شیون هزاران بیوه زن بدرقه راه او شد و آه و ناله و نفرین پدران و مادرانی که فرزندانشان اعدام شده بودند نثار وی شد! در ماجرای کشتار زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ در زندان تبریز و زندان های دیگر آذربایجان نظریه های کتبی او برای اعدام زندانیان سرنوشت ساز بودند و بسیاری از زندانیان سیاسی محکوم به زندان که حتی زمان محکومیت آنها به زندان نیز به پایان رسیده بود و باید آزاد می شدند با یادداشت های وی اعدام شدند!

پس از این جنایات بود که سلمان خدادادی برای نماینده مجلس شدن به پستی که ظاهرا کم اهمیت بود یعنی فرمانده سپاه پاسداران ملکان گمارده شد تا بر پیشینه جنایاتش در وزارت اطلاعات سرپوش گذاشته شود! هنگامی که سلمان خدادادی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۷٤ می خواست سخنرانی کند مردم خشمگین با فریاد و دشنام و پرتاب سنگ و پاره آجر پاسخ او را در ستایش از مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند و محافظان او نیز به روی مردم آتش گشودند و سیزده تن کشته و ده ها تن زخمی شدند! در این انتخابات خنده دار و بهتر است بگوئیم انتصابات خنده دار روشن بود که سلمان خدادادی رأی نیاورده بود اما دستگاه انتصابات رژیم آگهی داد که سلمان خدادادی در همان مرحله نخست انتخابات بیشترین رأی را آورده است!

پس از آن که سلمان خدادادی نماینده مجلس شورای اسلامی شد نخستین کاری که کرد رساندن خویشان و آشنایانش به پست و مقام بود! یکی از آنها مسعود هاشم پور خواهرزاده سلمان خدادادی است که با کوشش وی شهردار منطقه هشت تبریز (منطقه بازار تبریز) شد و پس از گرفتن رشوه های کلان از بازاری ها و غارت های بی حساب و کتاب و اختلاس های فراوان به خوشگذرانی با زن ها پرداخت و سرانجام گند کارش در آمد و به شلاق و زندان محکوم شد اما به یاری دائیش سلمان خدادادی گندکاری هایش را ماست مالی کرد و رئیس دانشگاه آزاد بستان آباد (شهر کوچکی در پنجاه کیلومتری تبریز) شد! مسعود هاشم پور خواهرزاده سلمان خدادادی در بستان آباد که شهری کوچک و خلوت بود بهترین موقعیت را برای خوشگذرانی با زن ها یافت! مسعود هاشم پور به دختران دانشجو پیشنهاد روابط جنسی می داد و اگر می پذیرفتند کاری می کرد که با نمره های بالا مدرک دانشگاهی بگیرند!

کم کم روش کار مسعود هاشم پور بر همگان آشکار شد و کار به آنجا کشید که اگر دخترخانم دانشجوئی در زمینه نمره دچار مشکل می شد و از خوشگذرانی جنسی نیز بدش نمی آمد به سراغ مسعود هاشم پور می رفت تا هم نمره های خوب بگیرد و هم در کنار مسعود هاشم پور خوش بگذراند و اندوه روزگار را از یاد ببرد! گاهی مسعود هاشم پور با زن های شوهردار نیز که برخی از آنها استاد دانشگاه بودند خوشگذرانی می کرد و برای آن که آنها را رام کند از پرداخت پول های گزاف خودداری نمی کرد! گروهی گفته اند که مسعود هاشم پور با محمدعلی هاشم پور دژخیم رژیم در زندان تبریز خویشاوند است و گروهی نیز می گویند که این دو تن تنها همنام هستند و خویشاوند نیستند، از دیگر خویشان و آشنایان سلمان خدادادی که با یاری وی به نان و نوائی رسیدند برادرزاده های او کریم خدادادی و رحمان خدادادی بودند و همچنین اسد محمدعلیان، یوسف خدیوی، خالقی، علی سلطان زاده، برزگر و رحیم ستارزاده که از کارکنان دانشگاه پیام نور بناب بود.

پس از چندی سلمان خدادادی با اثرپذیری از مسعود هاشم پور به فکر خوشگذرانی با زن ها افتاد و با زن های گوناگون به خوشگذرانی پرداخت و همه فوت و فن رام کردن زن ها و خوشگذرانی با آنها را هم از خواهرزاده اش مسعود هاشم پور یاد گرفت اما دریغا که سلمان خدادادی بد آورد و با پایان عمر مجلس هفتم سلمان خدادادی نماینده شهرستان ملکان در دوره ‏های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی از سوی دادگاهی در تهران احضار و پس از بازپرسی به اتهام ‏فساد اخلاقی و ارتباط نامشروع بازداشت شد! همزمان علیرضا جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه در جریان کنفرانسی خبری اخبار مربوط به بازداشت یک نماینده ‏مجلس شورای اسلامی به اتهام فساد اخلاقی را تأیید کرد‏ با این حال هیچ یک از خبرگزاری ها و روزنامه ها نام این نماینده مجلس شورای اسلامی را منتشر نکردند!

عاقبت خبرگزاری "حیات" ارگان خبری قوه قضائیه در گزارشی اختصاص از کنفرانس علیرضا ‏جمشیدی برای اولین بار به طور رسمی نام نماینده بازداشت شده را فاش کرد و به نقل از جمشیدی نوشت: ‏‏" ..... سلمان خدادادی نماینده ملکان از آذربایجان شرقی در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی هم اکنون به دلیل ‏تخلفات اخلاقی در بازداشت به سر می برد ..... " اما پرونده فساد اخلاقی سلمان خدادادی برای مصالح و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی برق آسا ماست مالی شد! و بازداشت سلمان خدادادی با وجود اتهام فساد جنسی همان روز ماله کشی شد و به پایان رسید! و وی ساعتی پس از آزادی به ‏جایگاه ویژه مجلس شورای اسلامی رفت و در همین روز مراسم سوگند را در مجلس هشتم انجام داد و متن ‏سوگندنامه نمایندگی را امضاء کرد!‏ این بود بخشی از پیشینه درخشان یکی از سربازان گمنام امام زمان!

http://shekarebasiji.com/2011/08/07/mozdor-salman-khodadadi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش دوم - تجاوز سلمان خدادادی به یک زن و دست درازیش به یک دختر

حاج سلمان خدادادی که از مجلس هفتم به بعد ناگهان تبدیل به دکتر خدادادی شد از سال ۱۳۷۵ تا کنون به طور مستمر نماینده بناب و ملکان در مجلس شورای اسلامی بوده است، او که متولد ۱۳٤۱ است در دهه شصت فرمانده سپاه ملکان بود، در زمان وزارت اطلاعات فلاحیان به عنوان معاون مدیر کل و مدیر کل اطلاعات در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل منصوب شد و در انتخابات مجلس پنجم از حوزه بناب و ملکان وارد مجلس شد، ‏پرونده خدادادی به مراتب سیاهتر از نمایندگان چند زنه است! او در روز اول خرداد ۱۳۸۷ همزمان با پایان عمر مجلس هفتم از سوی دادگاهی در تهران احضار و پس از بازپرسی به اتهام ‏فساد اخلاقی و ارتباط نامشروع بازداشت شد! قرار بازداشت او پس از مواجهه حضوری با دو زن که از او شکایت کرده بودند ‏صادر شد اما در هفتم خرداد با وثیقه صد و پنجاه میلیونی آزاد و بلافاصله در مجلس حاضر شد و سوگند نمایندگی خورد!

اما موضوع شکایت ها چیست؟ حاج سلمان دو شاکی دارد، شاکی اول خانمی است که در دفتر او مشغول به کار بوده، گویا در یکی از روزهای ماه رمضان نماینده اصولگرای مجلس با منشی خود تماس گرفته و از او می خواهد با توجه به این که برای افطار مهمان دارد برای کمک به او تا پس از افطار در دفتر بماند، زمان افطار می شود و خبری از مهمان نمی شود، ناگهان زن تنها، حاج سلمان را با لباس زیر در مقابل خود می بیند و قبل از آن که بتواند فرار کند خدادادی به او تجاوز کرده و پس از تهدید و ترساندن رهایش می کند! زن بینوا تصمیم به شکایت می گیرد!

شاکی دیگر دختر بیست و دو ساله ای است که مدتی پیش برای ملاقات با نماینده تبریز در محل ملاقات های عمومی مجلس حاضر می شود اما به دلیل آن که هیچ کدام از نمایندگان تبریز در آن موقع در مجلس نبوده اند دختر جوان به خدادادی که نماینده یکی از شهرهای آذربایجان شرقی است مراجعه کرده و نامه خود را به او می دهد تا به دست یکی از نمایندگان تبریز رسانده شود، خدادادی که در دفتر خود تنها بوده پس از چند شوخی زننده و اشاره به زیبائی دختر شروع به ناز و نوازش او می کند! دختر جوان که جا خورده ناگهان خود را در آغوش حاج سلمان می بیند و در حالی که به شدت عصبی و پریشان شده از اتاق او فرار می کند! تصادفا دختر بیست و دو ساله در سرسرای مجلس با سر و روئی پریشان با فاطمه رهبر نماینده تهران در مجلس هفتم روبرو شده و ماجرا را برای او شرح می دهد و با نظر او به حراست مجلس مراجعه کرده و موضوع را مطرح می کند، این دختر جوان هم اکنون هم با حمایت جدی فاطمه رهبر پیگیر پرونده است.

اعتبارنامه خدادادی با مخالفت فاطمه آلیا به کمیسیون تحقیق ارسال اما نهایتا با تأیید نمایندگان تصویب شد! به نظر می رسد او با استفاده از ظرفیت های قانونی پیش بینی شده در لایحه حمایت خانواده از این پس با مشکلات کمتری برای ارضای خود روبرو خواهد شد!

https://chandzane.wordpress.com/2008/08/31/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b2%d9%86%d9%87-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%d8%a7-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b2%d9%86%d8%9f-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b3%d9%87/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هنگامی که سرباز گمنام امام زمان جناب آقای حاج سلمان خدادادی بدون ترس از کیفر و در روز روشن به یک زن تجاوز و به یک دختر دست درازی می کند روشن است که در زندان ها و شکنجه گاه های تبریز و اردبیل و آذربایجان خودش و همکارانش چه ها بر سر دختران زندانی می آوردند!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش سوم - اعتبارنامه سلمان خدادادی در مجلس نهم آخوندی پذیرفته نشد!

پس از آن که حتی داد و فریاد حزب اللهی های هوادار رژیم نیز از گندکاری های بی شمار سلمان خدادادی به هوا برخاست اعتبارنامه او برای کار در مجلس نهم آخوندی پذیرفته نشد و تارنماهای هوادار رژیم سخنانی نوشتند که نمونه ای از آنها این چنین است:

..... در سال ۱۳۸۷ در روزهائی که بحث تصویب اعتبارنامه نمایندگان در صحن علنی مطرح بود وقتی نوبت به اعتبارنامه سلمان خدادادی نماینده ملکان رسید فاطمه آلیا ایستاد تا تأیید اعتبارنامه خدادادی رد شود! ماجرا یک کلاغ  و چهل کلاغ‌ شد و روایتی از سلمان خدادادی و ارباب رجوعی که به دفترش مراجعه کرده بود منتشر شد، دهان به دهان چرخید تا موکلان ملکانی از استان آذربایجان شرقی به تهران آمدند و روبروی مجلس تحصن کردند که ما این نماینده را نمی خواهیم! اعتبارنامه خدادادی با پا در میانی ریش سفیدهای مجلس تأیید شد اما قضیه چنان عمق پیدا کرده بود که در چهار سال مجلس هشتم این نماینده ملکان کاملا به حاشیه رفت، نه در بحث های مجلس حضور فعالی داشت نه در جمع خبرنگاران جایگاهی! چنین هم شد که خدادادی از حضور در مجلس نهم هم بازماند! .....

http://fararu.com/fa/news/113505/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-10%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%B4%D8%AA%D9%85

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش چهارم - سلمان خدادادی مشاور وزیر امور خارجه شد!

با حکم محمدجواد ظریف وزیر خارجه، دکتر سلمان خدادادی به سمت مشاور وزیر خارجه منصوب شد! حاج سلمان از فرماندهان سپاه پاسداران در بدو انقلاب اسلامی و از سال ۱۳۶۷ قائم مقام یکی از ادارات کل حساس استان آذربایجان شرقی و سپس مدیر کل حراست وزارت نیرو در زمان تصدی گری و وزارت مهندس زنگنه و اولین مدیر کل یکی از ادارت حساس و مهم استان اردبیل بوده است! به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی محسن رحیمیان در سوابق نامبرده شانزده سال نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی به شرح نمایندگی مردم بناب و ملکان در دوره پنجم و سپس نماینده مردم ملکان در دوره های ششم و هفتم و هشتم و نایب رئیس کمیسیون شوراها و امنیت داخلی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان و عضو کمیسیون تلفیق بودجه و نایب رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سومین دوره شوراهای اسلامی کشور دیده می شوند! حاج سلمان پنجاه و یک ساله، دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی، دکترای تخصصی روابط بین الملل و عضو هیأت علمی دانشگاه می باشد!

لازم به ذکر است دکتر خدادادی در کمیسیون سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی که ریاست آن را دکتر روحانی رئیس جمهور محترم کشورمان بر عهده داشته عضویت فعالی داشته است! حاج سلمان علاوه بر آشنائی کامل با رئیس جمهور از نزدیکان و دوستان و همفکران اعضای تأثیرگزار هیأت دولت از جمله جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، یونسی مشاور رئیس جمهور، انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور، علوی وزیر اطلاعات، زنگنه وزیر نفت، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پورمحمدی وزیر دادگستری، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیریت تیم کسب آراء جهت تصدی وزارت امور خارجه توسط دکتر ظریف را بر عهده داشته است! گفتنی است دکتر سلمان خدادادی رئیس ستاد انتخاباتی ایة الله هاشمی رفسنجانی (انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم) در استان آذربایجان شرقی نیز بوده است، وی همچنین در ابتدای دولت یازدهم از گزینه های مطرح برای استانداری بوشهر نیز بوده است!

http://mohsenrahimian.ir/p=6116

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

salmankhodadadi-780

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تبریزی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.