رفتن به محتوای اصلی

ترورهای پاریس و نقش حکومت های اسلامی!
14.11.2015 - 17:19

 

این نخستین تهاجم تروریستی در پاریس نیست و هنگامی که تقویم ترورها را ورق می زنیم؛

گوئی دیروز بود که در قلب پاریس تروریست های شیعه (به رهبری خامنه ای، رفسنجانی، روحانی و ..) خون بختیارها را ریختند و دولت فرانسه نسبت به این جنایت سیاست بقال منشانه اتخاذ کرد.

 

گوئی دیروز بود که  تروریست ترک به پست ترین شیوه زنان کرد، سکینه جانسیز از بنیانگذاران حزب کارگران کردستان (پ ک ک) و دو زن دیگر از وابستگان به این حزب را ترور کرد و دولت فرانسه نسبت به حامیان او مصلحت گرایائی پیشه کرد.

 

بیش از چند دهه عربستان سعودی و ترکیه  با هزینه های کلان مسجدسازی در اروپا را آغاز کرده و همان مساجد بزرگترین مکاتب تربیت داعشی ها شد تا موی دماغ غرب و شاخی برای مقابله با حکومت اسلامگرایان شیعه باشند.

همکاری و همسوئی غرب با موج اسلامگرائی و عدم پایبندی به پرنسیب های دمکراسی، لائیسیته و حقوق بشر در سیاستهای بین المللی به گسترش بی مهار فاشیسم مذهبی (اسلامی) انجامید. آتشی که فرانسه زیر عبای خمینی به ایران فرستاد، منطقه را در بر گرفت و اکنون  دودش بچشم غرب هم میرود و تنها از شرق قربانی نمی گیرد.

حملات تروریستی دیروز با شعار الله اکبر آغاز شد. شعار ننگینی که آخوندها بر پرچم ایران چسبانده  و زیر این شعار هزاران آزادیخواه و دگراندیش را به قتل رساندند.

 رسانه‌ها از قول یک شاهد عینی مدعی شده‌اند یکی از افراد حمله‌کننده فریاد زده که این برای سوریه است. و به زبان دقیق تر، حمله پاریس انتقامجوئی داعش از غرب بود. اکنون پرسش کلیدی اینست که داعش کیست؟

داعش نه موجوری خیالی بلکه دست پروده های ذخیره عربستان، ترکیه و قطر در غرب و ... بوده که در مساجد برای چنین روزهائی تربیت شده بودند. آری، داعش موجودی خیالی نیست. اینها فرزندان شیوخ عربستان سعودی، دولت ترکیه و .. هستند که در مساجد پروار شده اند تا در روز مبادا ابزاری برای امتیازگیری عربستان و ترکیه از غرب باشند.

ما در قبال سرنوشت انسانها مسئول هستیم و باید ماهیت، اهداف، خاستگاه و حامیان اسلامگرایان فاشیست را به جهانیان معرفی کرده و سیاست های کاسبکارانه غرب در قبال حکام ایران، عربستان و ترکیه را افشاء کنیم .

اگر قرار است سرچشمه های ترورهای مذهبی خشک شوند، سرزنش اسلامگرایان مشکلی را حل نمی کند. جهان ازاد، دمکرات و سکولار باید با حکومت های اسلامگرایان در ایران، عربستان و ترکیه از عزیمتگاه سکولاردمکراسی تعیین تکلیف کند. 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.