رفتن به محتوای اصلی

جهانگیری: کسانی باید شرمنده باشند که فساد را نهادینه کردند
15.02.2016 - 23:18

==============

آقای جهانگیری اظهار داشت؛ کسانی باید شرمنده باشند که فساد را نهادینه کردند. نظر ایشان را باید بسط داد و گفت: ما ایرانیان باید شرمنده باشیم که در 37 سال گذشته نتوانستیم این نظام نکبتبار و ایرانی ستیز را به زباله دان تاریخ بفرستیم! 

==============

معاون اول رئیس‌جمهور امروز با ابراز تاسف از اینکه برخی گفته‌اند دولت در انعکاس یکی از شاخص‌های اقتصادی در سه ماهه گذشته تعلل داشته و باید از این بابت شرمنده باشد، تصریح کرد: البته تذکر لازم است و ما به دنبال شفافیت هستیم تا آمار مورد نیاز مردم را در اختیاراشان قرار دهیم اما کسانی که این تعابیر را به کار می‌برند خودشان باید شرمند اقداماتی باشند که کشور را به دست ویرانی می‌سپارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری که نفت از 100 دلار به 25 دلار کاهش یافت کشورهای منطقه با پولی که در سال‌های گذشته از نفت 100 دلاری ذخیره کرده بودند کشورشان را اداره کردند اما باز هم با شوک‌های اقتصادی روبه‌رو شدند و قیمت ارزشان تا 70 درصد جابه‌جا شد. اما آقایان در کشور ما کل پول نفت را بردند و خرج کردند و بدهی‌های سنگین به بار آوردند و یک دولت بدهکار به جا گذاشتند که در برخی آمارها گفته می‌شود 380 هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

جهانگیری افزود: کسانی باید شرمنده باشند که 22 میلیارد دلار پول مملکت را به بهانه تعادل قیمت ارز در دوبی و استانبول با قیمت پایین به خارجی‌ها فروختند و کسانی باید شرمنده باشند که 17 هزار میلیارد تومان را ظرف یک ماه نیم بدون مجوز از منابع بانک مرکزی برداشت کرده‌اند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه کسانی باید شرمنده باشند که فساد را در کشور نهادینه کردند، افزود: کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کردند و دکل نفتی را گم کردند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.