رفتن به محتوای اصلی

نسخه آذربایجانی "النصر بالرعب"
05.04.2016 - 09:54
 
 
Ezidi soldier of the Armenian Army Karam Sloyan, who was beheaded by Azerbaijani forces
 
فرق میان ارتش های مزدور مدرن و داعش تنها در این است که، روسا و فرماندهان آنها با ظاهری مرتب، ریش های تراشیده شده و ملبس به لباس عرف تمام دولتمردان و ارتشیان جهان ظاهر می شوند و در مقابل داعشیان ردایی سیاه بر تن می کنند و با ظاهری نا مرتب، ریش های نتراشیده و ترسناک و قمه ای خون آلود در مقابل دوربین ظاهر می شوند. 
در نبرد دو ارتش آذربایجان و ارمنستان نمی توان طرف هیچ یک را گرفت، چراکه هردو نیرویی نظامی و مزدور در خدمت سیستمی هستند که تمام هم و غمش استوار ماندن سیستم و تغذیه یک مشت دولتمرد فاسد است.
با این اوصاف امروز در رسانه های ارمنستان و سپس در رسانه های شرق اروپا تصویر دهشتباری از سر بریده شده یک سرباز "ایزدی" ارتش ارمنستان منتشر شده است. اعضای ارتش آذربایجان سر این سرباز را در نایلونی پیچیده و سپس با بیرون آوردنش در مقابل جمع قدرت نظامی و خوی وحشیشان را به رخ می کشند. تصویری که هراز چندگاهی با نام های مختلفی چون "حاجی لقمان بیرلیک"، "اکین وان" و هزاران غیر نظامی ایزدی، سنی، شیعه، کُرد، ترکمان و آشوری و کلدانی در جغرافیای خاورمیانه توسط یک دو جین ارتش مزدور تکرار می شود.
قطعا و یقینا جنایت هایی نیز توسط ارتش ارمنستان هم صورت گرفته (هرچند تا این درجه دهشت بار نبوده). اما نکته این است که ظاهرا برای ارتش آذربایجان نیز همچون سلفش در ترکیه و برادران دینی اش در عراق و شام ایزدی، ارمنی، مسیحی و آشوری مترادف است با موجوداتی نجس، که تنها به واسطه ابزاری به نام اسلام می توان از شرشان خلاس شد. این تصویر همزمان یاداور استراتژی دفاعی داعش و جهادیون است، پیروزی تنها از راه خشونتی عریان ممکن است: النصر برعب...
______________
پ.ن: عملکرد ارتش های آذربایجان و ارمنستان از نظر من هیچ ارتباطی به خلق های ترک (آذری) و ارمنی نداشته و شعله ور کردن دوباره آتش جنگ در قرباغ و ناگورنو تنها برای حفاظت از سیستمی فاسد برای طبقه ای فاسد و مشتی دولتمرد فاسد است. و به واسطه این مهم اذهان عمومی را از جنایت ها و فسادهایی که در حال وقوع است تحمیق می کنند.
لینک خبر همراه با فیلم:
http://goo.gl/AtD7S8

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
برگرفته از:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1006419199426561&set=a.117238118344678.18711.100001754720770&type=3&theater

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.